Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] hamulce do sportu (tarcze, klocki, płyn)
Autor Wiadomość
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 14 Kwi 2013, 01:29   [MK3] hamulce do sportu (tarcze, klocki, płyn)

Spaliłem ostatnio hamulce i chce kupic zaciski z escorta rs lub fiesty mk6...

Zastanawiam się jakie kupic tarcze (raczej nawiercane i nacinane) , plyn jakiś lepszy bo uzywam narazie (dot 4 od ate) i klocki pod te zaciski

Czekam na propozycje najlepiej odrazu z orientacyjnymi cenami
 
 
Parzych 
Prince of Biłgoraj 2012





Model: Ford Fiesta Mk6`06
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.6Duratec 100KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 26 Kwi 2007
Posty: 8085
Skąd: WawaTeam/Praga
Wysłany: 14 Kwi 2013, 03:28   

EBC, tarcze Ultimax (nacinane, ponoć cichsze niż nacinane i wiercone Turbo Groove) i klocki GreenStuff - około tysiaka... :ok:
_________________
BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
 
luki 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 38
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 1676
Skąd: Kraków/Zakopane
Wysłany: 14 Kwi 2013, 09:05   

Wczoraj wsadziłem heblki przednie z mk6, wszytko pasuje p&p (potrzebne jarzmo i zacisk)

Jako że auto dojazdy codziennej:
tarcze ATE,
Klocki EBC blackstuff
Wymieniony płyn,
do zestawu dobrze by było dorwać przewody w oplocie, ja wsadziłem nowe zwykłe.
Czuć różnice, ale jestem na etapie docierania. czy lepiej hamuje stwierdzę po 300 km :jupi:
Poprzednie harty sporty trochę przypaliłem :rotfl:
_________________
Jest seFieścina
jest i modneo
KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 14 Kwi 2013, 11:23   

Znajomy jezdzący w GSMP polecił mi pełne tarcze brembo (choc raczej jestem za nacinanymi) , klocki ferrodo premium i płyn ate racing...

Narazie to chyba najlepsza propozycja, ma ktoś inne pomysły jeszcze ? :P

Zapomniałem na początku dodać ze hamulce mają sluzyc głównie do KJS ale i dawać rade na mojej ulubionej trasie treningowej (GSMP Góra św. Anny) gdzie jezdze często :)
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 14 Kwi 2013, 15:08   

Markz to idz po prostu utarta droga. Jesli chcesz kupic tuning graty to Kloce EBC green, red czy tam pink stuff, tarcze nawiercane, nacinane, drazone, i napelnione plynnym helem ;)
A ak na serio to tarcze przy sportowych klockach dosc mocno cierpia i w przypadku naszyhc budzetow drogie sportowe tarcze to przerost formy nad trescia. Kup jak Ci kolega radzil pelne brembo ale w sklepie a nie na allegro, plyn firmowy 5.1 a klocki to albo premium, choc ja bym powiedzial ze ferrodo performance.
Obydwa klocki maja dobra sile hamowania ale performance ciezko spalic.
A jeszcze co do tarcz to lepiej kup te zwykle brembo i nie przejmuj sie czy je pokrzywisz czy nie - majac pecha pokrzywisz kazde tarcze. A tanie brembo mozesz wymieniac za kazdym razem z klockami i wydasz i tak mniej :)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
Markz 


Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 33
Dołączył: 16 Mar 2012
Posty: 251
Skąd: Zdzieszowice
Wysłany: 14 Kwi 2013, 19:26   

więc i tak zrobie, kupie pełne brembo , klocki ferodo i płyn chyba ate racing

Klocki i płyn raczej kupie w focie bo mam spoko znizki, tylko ze u nich niema tarcz brembo, gdzie takie moge dostac w przyzwoitej cenie (ile okolo kosztują zeby nie przeplacic)
 
 
Qzyn 





Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i/104KM
Wiek: 44
Dołączył: 22 Cze 2004
Posty: 1811
Skąd: Radlin
Wysłany: 15 Kwi 2013, 10:34   

Markz - inter Cars, poszukaj kogos kto tam ma numer klineta to bedzie znizka ;)
_________________
"Mission impossible" rozpoczęta :)
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 802
Skąd: Złotów
Wysłany: 16 Kwi 2013, 10:24   

Ja zdecydowanie polecam to co Qzyn pisze + oplot na wszystkie 4 koła. Różnica jest kolosalna.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Zakładamy nowe tarcze hamulcowe
Żółwik Tuptuś Mechanika ogólna 0 10 Mar 2006, 19:57
Żółwik Tuptuś
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.