Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zawieszenie gwintowane.
Autor Wiadomość
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 11 Lut 2012, 19:03   [MK3] Zawieszenie gwintowane.

Witajcie.
Mam pytanie orientuje się ktoś w zawieszeniu gwintowanym do mk3 ? Ostatnio przeszukałem allegro nic nie znalazłem, w końcu trafiłem na jakieś tam strony które oferowały zaiweszenie gwintowane do fiesty za bagatela najmniej 3000zł ..! Kumpel ostatnio kupował dosyć tani gwint do audi a3 i dał coś nie cały 1000zł a drugi kolega do bmw dał za gwint 800zł... Czy ktoś jest obeznany w tym temacie ? Chodzi mi o to czy mogę gdzieś znaleźć coś tańszego bo gwint za 3 tysiące to przesada... Zastanawiałem się też czy nie pisać e-maili do producentów takich zawieszeń czy przedstawicieli o ceny takich zawieszeń. Z góry dzięki za pomoc.
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Ostatnio zmieniony przez trzeci 12 Lut 2012, 19:44, w całości zmieniany 1 raz  
Profil Facebook
 
 
 
madek 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Kuba
Dołączył: 23 Kwi 2006
Posty: 1755
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 11 Lut 2012, 19:49   

Musi być nowy?
Ja bym szukał gwintu AVO lub GAZ z UK, nowe chodzą po ok. 500 funtów, używki do wyrwania za 200-300 funtów. Sam już miałem brać jakiś czas temu, ale stwierdziłem że do codziennej jazdy niebieski eibach jest najlepszym kompromisem :P
_________________
była sobie RS`ka...
 
 
Nikuś 


Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 34
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 672
Skąd: Rz
Wysłany: 11 Lut 2012, 19:53   

Piszesz o BMW i Audi, ale popatrz ile jest takich zmodyfikowanych na drogach i porównaj do liczby Fiest które są modzone. Niestety, za "elytarność" się płaci.

Poza tym proponuję dużo cierpliwości, ja swój zawias, funkiel nówka, wyrwałem za mniej niż połowę ceny tylko dlatego że leżał u kogoś rok czy coś takiego.
 
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 40
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 11 Lut 2012, 19:59   

http://allegro.pl/zawiesz...2105566175.html

Poza tym było jeszcze GAZ-coś tam, nawet wrzucałem w swoim temacie. Co do TA-Tech to to samo co MTS, najlepiej zagadaj do jakiegoś importera, żeby dobrał konkretnie pod daną wersję auta.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
Fordon 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: ST 170
Imię: Konrad
Wiek: 39
Dołączył: 02 Kwi 2005
Posty: 3803
Skąd: WLKP.
Wysłany: 12 Lut 2012, 02:27   

No tak panowie macie racje, jednak odpowiedzcie sobie na jedno pytanie.
Czy majac gwint bedziemy latac na co dzien?
Jesli tak to kupowac najwyzej przod, bo tyl bez odpowiedniej ingerencji bedzie zachowywac sie jak pileczka do ping ponga... czyli bedzie nam dupa skakac, a co za tym idzie auto moze stac sie nie przewidywalne... a znam taki przyklad danej osoby ktora tak zrobila i pozniej ja prowadzilem takowe auto...
Zawsze zanim zaczniecie dobierac zawias, pomyslcie czy macie drugie auto do upalania (przypadek gwintu dla mk3, lub 3,5 jakowy ma autor tematu).
_________________

 
 
 
Peedro 
Klubowicz


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Paweł
Wiek: 35
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 3057
Skąd: Mystków
Wysłany: 12 Lut 2012, 07:48   

Fordon poruszył ważną kwestię tyłu. Ja nie mam gwintu tylko te sławetne TA-Technix z allegro i teraz na mrozach w połączeniu z niebieskim eibachem tyłek auta po prostu podskakuje, mam taki fragment drogi gdzie robiona była kilka lat temu kanalizacja, położyli na to asfalt i sie asfalt pozapadał robiąc wgłębienia, więcej jak 40 tam się nie da jechać, bo tył wpadając w to zagłębienie wybija z niego, normalnie tragedia. Owszem na twardym sie fajnie jeździ, ale jak teraz używam auta na codzień, to niestety ale jest to bardzo niepraktyczne.
_________________
"Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."

Żaba - RIP
Profil Facebook
 
 
 
FiFa 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 2.0/16V
Imię: Kamil
Wiek: 35
Dołączył: 22 Lut 2007
Posty: 1118
Skąd: Panki/Cze-wa
Wysłany: 12 Lut 2012, 08:10   

musisz szukac gwintu,bo ogolnie ciezko jest zdobyc taki gwint przez co tez jest drogi... jak cos pasuje jeszcze gwint z escorta, wiec ewentualnie mozesz takiego szukac, tylko jak cos bedziesz musiał przełozyc zwrotnice na te z mk 3,5. Co do jazdy to fakt, ja jezdze tylko sporadycznie i nie powiem jest twardo, ale z tym tylem bałemsie ze bedzie znacznie gorzej, ale latajac bez srodka wcale nie jets zle... Gwint K&W, tyl faktycznie przydało by sie zrobic regeneracje bo juz za ciekawie nie wyglada, a pomimo to jest dobrze...
_________________
Tuning to choroba, szukam lekarza...
Fiesta 1.1 -> Futura 1.6 16v ->Futura 1.8 16v (130KM) -> Futura RS 2.0 16v (N7a-150KM) ->Futura RS 2.3 16v (165KM) ->aktualnie RSTurbo 2.0 16v prace trwają...
 
 
 
Daras84 
King of Bednary 2011





Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 2.0 16V
Dołączyła: 05 Maj 2005
Posty: 2563
Skąd: Gliwice
Wysłany: 12 Lut 2012, 11:31   

dupicie na jezdze na codizen na gwincie na maksa skreconym w duł i nie narzekam...
_________________
AUTO LAWETA 24H
SKUP AUT całych i powypadkowych 883-255-991
 
 
 
Krzysiek 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: SuperS
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 09 Paź 2010
Posty: 523
Skąd: Andrychów
Wysłany: 12 Lut 2012, 18:01   

czyli gwint z esioka by podszedł do fiesty? btw mam swoją z 95 roku więc chyba mk3.5 :)
_________________
Czarna
Sprzedam Swap RS1800 w częściach / Kierownica,licznik RS Turbo / części blacharskie nowe / uchylne szyby/ Kontakt PW
Profil Facebook
 
 
 
dżolero 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Imię: Mateusz
Wiek: 33
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 216
Skąd: Żary FzA
Wysłany: 12 Lut 2012, 19:25   

ja mam gwint z R32 ale jeszcze nie załozony..

ta z mk5 podejdzie
_________________
była mk3 1.1-->1.3-->1.6cvh110ps jest Probe II se 2.0 16v 136ps ;)
 
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 13 Lut 2012, 16:10   

Ale srutututu. Koleś szuka gwintu a nie porady czy ma montować.

Co do gwintów, niestety, do Fiesty łatwo nie jest. MTS jakiś czas temu nie robił gwintu do Fiesty, nie wiem jak teraz, a inni producenci od razu płyną z ceną. Pozostaje ci szukać używki - i tu nie pozostaje nic innego jak wertować allegro/ebay oraz fkp.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.