  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
			| 
		[MK3] Trzaski w głośnikach przy włączonym basie | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 Fordzik88  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 257 Skąd: Brwinów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Maj 2011,  15:06   [MK3] Trzaski w głośnikach przy włączonym basie
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witajcie, mam następujący problem. Otóż, wymieniłem sobie głośniki w drzwiach, na system Hertz'a oto fotka zestawu, który mam zamontowany w drzwiach: http://img73.imageshack.u...p1020269pw4.jpg
 
W bagażniku mam zamontowaną skrzynie basową, oraz wzmacniacz. 
 
Wzmacniacz: Magnat 22HQ,
 
Skrzynia: Magnat B33.
 
Na wzmacniaczu, nie wiem, czy dobrze, bass mam rozkręcony na full, moc na skrzynie full, i tam jest jeszcze filtr, który także mam ustawiony na full (nie wiem czy dobrze to jest poustawiane - nie znam się, ale chyba coś trzeba tam zmienić).
 
Na radiu nie mam włączonego basu. wszystko jest na "0". Jednak, gdy włączam nawet minimalny bass w radiu, przy głośniejszym słuchaniu, głośniki trzeszczą. Jednak, gdy trzeszczą, i w radiu ustawie żeby skrzynia była wyłączona, trzeszczenie ustępuje, bez zmniejszania głośności. 
 
Co mam nie tak poustawiane? Bardzo proszę o pomoc. | 
             
						
				_________________ Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 brewa7  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Aleksander 
                  Wiek: 36  Dołączył: 25 Kwi 2011 Posty: 465 Skąd: ŁDZ 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Maj 2011,  17:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A nie można pokręcić tymi pokrętłami na tubie i wzmacniaczu??
 
Może cofnąć trochę bass i moc na tubę. Może wzmacniacz daje za dużo mocy na tubę i dlatego trzeszczy. no muszisz poszukać | 
             
						
				_________________ Była: MK3
 
Jest: P206
 
 
  | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Cobrak  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 36  Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 63 Skąd: Stegna 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Maj 2011,  19:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A może poprostu gain jest rozkręcony na maxa i jest przester...za czym pójdzie uwalenie głośników.
 
PS.Na głośnik niskotonowy ustawienie filtru to lpf. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Fordzik88  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 257 Skąd: Brwinów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  06:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Nie dodałem, że głośniki, które mi trzeszczą, są w drzwiach, i są podłączone pod radio. Pod wzmacniacz, mam podłączoną tylko skrzynię.
 
Może faktycznie spróbuje z Gain, pokręcić itp. Myślałem, że coś źle podłączyłem i dlatego tak się dzieje. Dziś jak wrócę spróbuję coś z tym zrobić.
 
Filtr mam ustawiony zgodnie z instrukcją obsługi na lpf    | 
             
						
				_________________ Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Michaus  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 42  Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 101 Skąd: Pabianice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  08:40   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Czy jesteś pewien, że dobrze te Hertz'e podłączyłeś? (zwrotnice, polaryzacja)
 
Które z nich trzeszczą? (wysokotonowe, nisko...)
 
 
Kręcenie gainem pomogłoby, gdyby trzeszczało Ci w tubie/skrzyni czy też innym generatorze łomotu, a na to się nie uskarżasz. Sugeruję jednak stosowanie innych nastaw niż maksymalne. | 
             
						
				_________________ Jest gablota Gustavo Fringa...
 
było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
 
była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Fordzik88  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 257 Skąd: Brwinów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  12:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Michaus  już mówię jak podłączyłem głośniki. 
 
Otóż, odciąłem kostkę od standardowych głośników, szły do niej dwa przewody "+" i "-". Wziąłem kabel plusowy od tweetera i plusowy od woofera, skręciłem razem, i te kable połączyłem z plusowym, który został po odcięciu kostki. Tak samo jak z plusem zrobiłem z minusem. 
 
Czy źle to podłączyłem? Faktycznie, trzeszczą mi tweetery. Nie chce, żeby się spaliły. Czy takie połączenie może być przyczyną? | 
             
						
				_________________ Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  12:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jasne że źle,,, oba głośniki dostają całe pasmo audio, kiedy każdy z nich potrafi przetworzyć tylko część - reszta to właśnie trzaski,,, wyjście z radia podłącza się pod zwrotnice, a ze zwrotnicy są 3 wyjścia na głośnik nisko, średnio i wysokotonowy,,, jak masz tylko 2 to zwrotnica jest potrzebna 2 torowa na głośnik który pociągnie tony niskie i średnie oraz na piszczyk, tweeter czy głośnik wysokotonowy,,, jak nie masz zwrotnic to chociaż jakieś filierki powinny być boby odciąć cześć pasma której i tak głośnik poprawnie nie przetworzy (coś w zestawie były mi się kojarzy)
 
 
Na sam koniec dodam że tak podłączenie głośników zmienia ich parametry i można np. uwalić sobie radio, bo jeśli wyjście ma 4ohm, i głośniki mają po 4ohm, to podłączone tak razem mają dużo mniej,,, i ze tak powiem prawie zwarcie się robi,,, 
 
 
[ Dodano: Wto Maj 10, 2011 13:29 ]
 
  | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Fordzik88  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 257 Skąd: Brwinów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  13:15   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               JoeMix no to ja juz nie wiem, nie miałem w zestawie zwrotnic, tylko takie filterki. To już nie mam pomysłu jak to podłączyć. Jeśli, miałbym podłączyć, te tweeterki pod radio, to muszę na nowo przeciągać przewody. 
 
Chyba je zdemontuje, i podłącze swoje stare głośniki. Bo na prawdę, to juz mnie przerasta wszystko. Czyli jeszcze muszę jakieś zwrotnice do tego kupić? | 
             
						
				_________________ Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  13:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | No to podłączyłeś te filterki czy nie? | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Fordzik88  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 257 Skąd: Brwinów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  13:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Więc tak, oba filtry podłączyłem pod kabel plusowy, który pojawił się po odcięciu kostki. a minusy pod minusy. Pod te filtry podłączyłem głośniki. Plus do plusa minus do minusa. Nie miałem innej możliwości ich podłaszenia. Więc nie wiem, co mogłem nie tak zrobić. | 
             
						
				_________________ Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Cobrak  		  
		 
          
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Ambiente 
                  Silnik: Inny 
                  Wiek: 36  Dołączył: 15 Lut 2010 Posty: 63 Skąd: Stegna 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  13:41   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Przewód głośnikowy z radia->woofer->zwrotka->tweeter
 
Teraz po polsku: kable idące z radia podłączasz pod woofery...wtedy ciągniesz dodatkowe przewody z wooferów i podłączasz zwrotnice pod które dajesz tweetery.
 
Wtedy z radia idzie całe pasmo na woofer a później do filtrów które ucinają dolne partie i przesyłają górne tony na tweeter...
 
Aha i pamiętaj że prawdopodobnie końcówka radia nie pozwoli Ci na max ustwienie volume bez zniekształceń.DSK mimo że są niską półką Hertza to nadal potrzebują wzmacniacza do pokazania co naprawdę potrafią.
 
Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Michaus  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`93 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 2.0/16V 
                  Imię: Michał 
                  Wiek: 42  Dołączył: 10 Kwi 2011 Posty: 101 Skąd: Pabianice 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  13:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               W zestawie z głośnikami otrzymałeś takie oto filtry.
 
Powinieneś podłączyć całość, jak na schemacie.
 
Jeśli jest inaczej, to jest źle.
 
 
Czyli wejścia filtrów na danym kanale spinasz równolegle, a wyjścia DX 100 do wysokotonowego (tweeter) i odpowiednio DX 200 do niskotonowego (woofer), analogicznie postępujesz w przypadku drugiego kanału.
 
 
Złe podłączenie może być przyczyną (oprócz wspomnianych trzasków w głośnikach) uszkodzenia poszczególnych elementów zestawu.
 
 
Dla opornych    na filtrach umieszczono dodatkowo oznaczenie TW i WF - skrótowo od TWeeter i WooFer: a kliknij waść sobie.
 
 
Typowej zwrotnicy, tutaj nie dali, ale podłączenie nie powinno być problemem dla dzieci od lat 6. | 
             
						
				_________________ Jest gablota Gustavo Fringa...
 
było Mdo Mk1 2.5 V6 Ghia, Mdo Mk2 2.5 V6 Ghia kombi - zombi
 
była Mk3 1.4 Ghia, dwulitrowa menda from Ad@mus
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Fordzik88  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 257 Skąd: Brwinów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  13:56   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Michaus może jestem, na prawdę, aż taki tępy, bo na tym schemacie widzę, jak oba plusy są podłączone do plusa, a minusy do minusa. Więc tak je podłączyłem.
 
Podłączyłem je tak jak jest to pokazane z lewej dolnej strony. Plusy pod plusy a minusy pod minusy.
 
 
Cobrak nie wiem, czy dobrze rozumiem, ale czy ty piszesz o tym, żeby te przewody co odciąłem od kostki podłączyć, pod filtr od woofera, a filtr pod głośnik, i od tego głośnika, pociągnąć filtr od tweetera i pod filtr podłączyć tweeter? | 
             
						
				_________________ Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i    | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez Fordzik88 10 Maj 2011,  14:10, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  14:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Michaus napisał/a: | 	 		  | Podłączyłem je tak jak jest to pokazane z lewej dolnej strony. Plusy pod plusy a minusy pod minusy. | 	  No to OK, czyli jest podpięta jak trzeba, bo wcześniej nie było wiadomo, ja rozumiałem że tych filterków nie zamontowałeś,,, nie pomyliłeś miejscami głośników? | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Fordzik88  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 257 Skąd: Brwinów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  14:16   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | JoeMix, znaczy w jakim sensie miejscami nie pozamieniałem? | 
             
						
				_________________ Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 marcinek0110  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Marcin 
                  Wiek: 39  Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 88 Skąd: Białystok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  14:28   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | Michaus napisał/a: | 	 		  | Powinieneś podłączyć całość, jak na schemacie. | 	  
 
Ta instrukcja powala, szczególnie rysunki w lewym górnym rogu. Jak ktoś sam się nie domyśli że czarny kabel łączy się z czarnym a czerwony z czerwonym to nie powinien się w ogóle brać za samodzielną wymianę głośników.
 
Cobrak, Trochę namieszałeś. Zwrotnice daje się zaraz za wzmacniaczem. Różnica między filtrem a zwrotnicą: do zwrotnicy wchodzi sygnał o pełnym paśmie i wychodzą minimum 2 sygnały o podzielonym paśmie (np. niskie i wysokie). Natomiast Filtry są górno i dolnoprzepustowe. Do dolnoprzepustowego wchodzi sygnał o pełnym paśmie a filtr jak sama nazwa wskazuje przepuszcza tylko dolne pasmo (niskie dźwięki), analogicznie górnoprzepustowy.
 
 
Sam się spotkałem z zestawem gdzie sygnał idzie do głośnika średniotonowego a od niego wychodzi na tweeter, a pomiędzy średnio a tweeterem coś jest (być może to jakiś filtr), w tym przypadku średniotonowy głośnik gra w pełnym paśmie, a tweeter tylko w górnym. | 
             
						
				_________________ MOJA MK IV | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Fordzik88  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 257 Skąd: Brwinów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  14:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | marcinek0110, domyśliłem się, że czarny to minus a pomarańczowy plus. | 
             
						
				_________________ Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 marcinek0110  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk4`98 
                  Wersja: Flair 
                  Silnik: 1.25i/75KM 
                  Imię: Marcin 
                  Wiek: 39  Dołączył: 06 Gru 2009 Posty: 88 Skąd: Białystok 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  14:58   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Mam nadzieję:) Chociaż nie odbieraj tego jako obrazę Twojej osoby. Śmieszy mnie po prostu że ludzie takie oczywiste rzeczy zamieszczają w instrukcjach, przez co później staje się mało czytelna.
 
 
 
na wzmacniacz wychodzisz przez wyjścia cinchowe z radia.
 
 
A dla pewności, schemat podłączenia Twojego zestawu:
 
 
 
 
 
Jeżeli zrobiłeś tak samo, to powinno byćok z kablami. Jeżeli sprzęt jest w porządku, problem tkwi w ustawieniu. Z pierwszego postu wywnioskowałem że ustawiłeś potencjometry w wzmacniaczy na max. Nie rób tak. Wszystko na min. odpal radio, zgłośnij, sprawdź czy przody chodzą dobrze, jak ok, bierz się za wzmacniacz. Odpal (potencjometry na min) i powoli zgłaśniaj obserwując jak zachowują się głośniki. | 
             
						
				_________________ MOJA MK IV | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  15:29   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
                	  | marcinek0110 napisał/a: | 	 		  | Cobrak, Trochę namieszałeś. Zwrotnice daje się zaraz za wzmacniaczem. Różnica między filtrem a zwrotnicą: do zwrotnicy wchodzi sygnał o pełnym paśmie i wychodzą minimum 2 sygnały o podzielonym paśmie (np. niskie i wysokie). Natomiast Filtry są górno i dolnoprzepustowe. Do dolnoprzepustowego wchodzi sygnał o pełnym paśmie a filtr jak sama nazwa wskazuje przepuszcza tylko dolne pasmo (niskie dźwięki), analogicznie górnoprzepustowy.  | 	  Więc filtr to filtr nie musi być górno ani dolno przepustowy, bo są jeszcze inne, i albo można założyć w kolumnie zwrotnicę (jedną na np. 3 głośniki) albo 3 filterki i efekt będzie podobny, bo zwrotnica to nic innego jak zestaw filtrów w jednej obudowie,,, i przewaga zwrotnicy nad filterkami polega na tym że filterek się montuje w sposób przypadkowy, a zwrotnica (dobra zwrotnica) ma konkretne zasady montażu i jest specjalnie zaprojektowana, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 Fordzik88  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk3`95 
                  Wersja: Classic 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Imię: Łukasz 
                  Wiek: 37  Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 257 Skąd: Brwinów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Maj 2011,  18:09   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               marcinek0110 nie spokojnie, ja tak łatwo sie nie obrażam itp.   
 
Dokładnie mam wszystko podłączone tak, jak na schemacie, który przedstawiłeś. No to cieszę się, że to mam dobrze zrobione    . 
 
Jeden koleg z tego forum, podał mi nr gg to odezwę się do niego w sprawie regulacji wzmacniacza. 
 
Na prawdę myślałem, że jestem aż tak tępy, że nie potrafiłem odczytać instrukcji od tego sprzętu    . 
 
Ale dzięki Bogu wszystko jest ok.    
 
Pozdrawiam. 
 
P.S. Jeśli wszystko będzie dobrze lub nie dobrze, po regulacji napiszę posta    | 
             
						
				_________________ Była Fiesta Mk3 1995, jest BMW e46 323i    | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |