| [MK4] który kabel od świateł awaryjnych | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | tytyryt THC   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 06 Sty 2011
 Posty: 9
 Skąd: Brzeg dolny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sty 2011,  20:35   [MK4] który kabel od świateł awaryjnych | 
 |  
               | 
 |  
               | witam mam taki problem
 zakładałem dziś sterownik (bx40 z allegro)do zamka centralnego na pilota.
 Do podłączenia kierunków jest jeden kabelek, który podłącza sie pod 2 kabelki od kierunkowskazów przy kierownicy. pod dwa żeby pokazywało na lewym i prawy ze auto sie zamkneło.
 
 jak podłączyłem wg, instrukcji ten 1 kabel do tych dwóch to przy włączaniu kierunku lewy czy prawy załączają się dwa.
 
 chciał bym podłączyć ten kabel pod kabelek od awaryjnych tylko że nie wiem który to jest kabel w tej wiązce kabli.  Od kierunkowskazów jest kabelek niebieski i niebiesko czerwony.
 
 który kabel jest od włącznika świateł awaryjnych, próbowałem podłączać do wszystkich po kolei ale żaden nie działał, bo albo załączało  światła albo coś. a przełącznika nie mogłem rozebrać żeby tam podłączyć.
 
 fotka kabli:
 
 http://img16.imageshack.us/i/zdjcie0124d.jpg/
 
 proszę o odpowiedz i dziękuje za przeczytanie postu
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 24 Sty 2011,  13:33, w całości zmieniany 2 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Sty 2011,  20:46 | 
 |  
               | 
 |  
               | Musisz to zrobić przez diody prostownicze, takie zwykłe 1A wystarczą, kabelek łączysz z kierunek przez diodę - jak nie działa to odwracasz diodę, jak działa to drugi łączysz tak samo... jak ze sterownika wychodzi jeden kabel, to zazwyczaj chodzi o podłączenie pok światła postojowe a nie pod kierunki 	  | tytyryt THC napisał/a: |  	  | jak podłączyłem wg, instrukcji ten 1 kabel do tych dwóch to przy włączaniu kierunku lewy czy prawy załączają się dwa. | 
   |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tytyryt THC   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 06 Sty 2011
 Posty: 9
 Skąd: Brzeg dolny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sty 2011,  09:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | własnie ze strownika idze 1 kabel, ale wolał bym żeby było to podłączone do kierunków bo podczas zamykania jest to bardziej widoczne. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Smok   
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 46
 Dołączył: 14 Sty 2011
 Posty: 38
 Skąd: Bytom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sty 2011,  09:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | No to jak kolega napisał dwie diody (np. 1N4001) i do dzieła. Na diodzie jest pasek bliżej jednej końcówki. Dwie strony te bez paska (te co pasek jest dalej) spinasz razem i podłączasz do tego kabla ze sterownika. A te dwa wolne końce z paskiem to po jednej do każdego z kierunków. Jak będziesz potrzebował schematu to daj znać. |  
				| _________________ ... Smocze serce
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tytyryt THC   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 06 Sty 2011
 Posty: 9
 Skąd: Brzeg dolny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sty 2011,  11:48 | 
 |  
               | 
 |  
               | ok dzieki za informacje, mysle że schemat nie potrzebny 
 [ Dodano: Nie Sty 23, 2011 11:51 ]
 a moze być dioda 1n4007 ??
 
 [ Dodano: Nie Sty 23, 2011 11:51 ]
 http://allegro.pl/dioda-p...1414352567.html
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | TomQ   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1i/50KM
 Wiek: 63
 Dołączył: 19 Lis 2010
 Posty: 245
 Skąd: RZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sty 2011,  11:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jasne, że może być. 1 amper wystarczy, a napięcie 1000V to kosmos w instalacji samochodowej.
 |  
				| _________________ Pozdrawiam,
 TomQ
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sty 2011,  13:27 | 
 |  
               | 
 |  
               | i gwarancja że nigdy jej nie przebije   |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Smok   
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 46
 Dołączył: 14 Sty 2011
 Posty: 38
 Skąd: Bytom
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Sty 2011,  20:47 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | szynszyl napisał/a: |  	  | i gwarancja że nigdy jej nie przebije   | 
 
 No chyba, że wg. praw Murphiego pójdzie przebicie z kabli zapłonowych i alarm umrze
   |  
				| _________________ ... Smocze serce
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tytyryt THC   
 Model: Ford Fiesta Mk4`96
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 06 Sty 2011
 Posty: 9
 Skąd: Brzeg dolny
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sty 2011,  19:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | alarm znaczy sterownik do zamka centralnego ma zalożony bezpiecznik 15 
 [ Dodano: Pon Sty 24, 2011 19:30 ]
 alarm znaczy sterownik do zamka centralnego ma założony bezpiecznik 15
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Sty 2011,  20:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Chłopaki dobrze piszą, a druga sprawa to taka, że nie ma kabla od awaryjnych - cały układ jest realizowany w przełączniku zespolonym. |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |