| [MK3] Falujące obroty na zimnym silniku, zaszroniony redukto | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | devill1991   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 08 Lip 2010
 Posty: 55
 Skąd: KBC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Gru 2010,  20:12   [MK3] Falujące obroty na zimnym silniku, zaszroniony redukto |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam mały problem. Non stop jak zapale zimną, przełącze na gaz mam falujące obroty biegu jałowego, tak jakby zaraz chciała zgasnąć. Gdy przejadę kawałek, wogóle ich nie mam i reduktor się mrozi. Płyn chłodniczy jest ok, drożnośc też. Czy to koniec reduktora? |  
				| _________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
 Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
 kolejna biała xr2i-> na śrubki
 SZACENUK!
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 24 Gru 2010,  20:49, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Stunt_Man   Niereformowalny
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Domi
 Dołączył: 13 Sie 2010
 Posty: 1933
 Skąd: \,,/
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Gru 2010,  20:19 |   
 |  
               | 
 |  
               | yyy eee yyy? znowu ty? reduktor sie mrozi bo a) jest zimno b)silnik jest zimny
 
 C) JAK CI OSTATNIO ZAMARZŁA WODA W UKŁADZIE TO ROZJ**AŁO REDUKTOR
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Gru 2010,  20:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | Minimalna temperatura przy której powinna nastąpić zmiana Pb na LPG to 30 stopni na reduktorze |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | devill1991   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Łukasz
 Wiek: 34
 Dołączył: 08 Lip 2010
 Posty: 55
 Skąd: KBC
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Gru 2010,  11:55 |   
 |  
               | 
 |  
               | teraz zrobiłem patent. Tam gdzie jest ta cała wajcha od gazu na przepustnicy, przykleiłem kawałek gumy z dętki i jakoś gra. Niby czasem zgaśnie ale tylko jak ją zakręce grubo powyżej 3000. |  
				| _________________ Była czarna xr2i-> motorkiller+ durszlak= żyletki
 Już jest biała xr2i-> perełka^^ -> urwana korba= żyletki
 kolejna biała xr2i-> na śrubki
 SZACENUK!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Gru 2010,  14:11 |   
 |  
               | 
 |  
               | Trąbi się o temperaturze i lpg cały czas na forum, a tu takie pytania padają,,,   |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Gru 2010,  15:56 |   
 |  
               | 
 |  
               | tego auta to chyba nie sprzedasz....;/ |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.