| 
		[MK3] Czyszczenie parownika | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Paź 2010,  16:35   [MK3] Czyszczenie parownika
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Chciałem dziś wyczyścić parownik ale mimo memu zaskoczeniu nie znalazłem niczego do odkręcenia   .
 
Oto kilka zdjęć.
 
To w takim razie musze rozebrać caly parownik?
 
 
http://img171.imageshack....0/pa110001o.jpg
 
http://img139.imageshack....57/pa110002.jpg | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 11 Paź 2010,  18:45, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Paź 2010,  16:45   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Korek jest zazwyczaj od spodu - niestety takiego zdjęcia brak,,, nie napisałeś też co to za parownik, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Paź 2010,  17:02   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               parownik mam emmegas Made in Italy 
 
 
[ Dodano: Pon Paź 11, 2010 18:02 ]
 
i spod spodu zanego kurka nie ma    | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Paź 2010,  17:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Na imbus tez nic nie ma? może na ściance "od tyłu" czyli zazwyczaj tej która parownik jest do budy przykręcony,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Paź 2010,  21:11   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               zadnej innes sruby tam nie ma :/
 
Czy to moze byc ta sama sroba na której jest przykręcony parownik do mocowania?
 
Bo zauwazylem ze ją da się wykręcić.
 
Narazie nie chcialem ruszac aby czegos nie spieprzyć | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 majdanos  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Wiktor 
                  Wiek: 33  Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Paź 2010,  23:23   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak nie ma jak jest     to sruba na imbusa widniejaca na 1 foto pod elektrozaworem generalnie to z twoim zamocowaniem bedzie ciezko go obrocic zeby zlecial syf aa dla ulatwienia jak poluzujesz srube 8 pomiedzy wezami to beda ci sie te kolanka obracac ja jednak radzilbym ci go wymontowac i przeczyscic od srodka (nie ma tam praktycznie niczego co przecietny czlowiek mogl by zepsuc no chyba ze z membrany zrobisz sobie tarcze i bedziesz gral w darta srubokrentem    )jak nigdy nie rozbierales parownika to napisz na pw to ci powiem wszystko co i jak i w jakiej kolejnosci zebys nie stracil plynu chlodzacego i przy okazji nie zalal sobie silnika i pol garazu     dodam ze mam taki sam parownik i chyba go z 10 razy juz wymontowylalem     
 
 
pozdro | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez majdanos 12 Paź 2010,  07:56, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 drzeniow  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: 1.6i16V/90KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 35  Dołączył: 08 Wrz 2010 Posty: 663 Skąd: Drzeniów FZI 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Paź 2010,  23:32   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               no tak od czoła jest pod zaworem   
 
Ale powiedz mi czy jak rusze te przewody od wody to nie będzie mnie potem kapać   ?
 
Bo w zasadzie gaz mi dobrze działa ale od nowosci jeszcze go nie czyściłem(2007) | 
             
						
				_________________ Pozostaje otwarty na nowe teorie. 
 
Aktualnie:
 
Focus 1.8 TDDI 2000r. 206tys. przebiegu.
 
 
Było:
 
Escort 1.6 16v mk6 93r.-SKASOWANY
 
Escort 1.8 16v mk6 94r.-SPRZEDANY
 
Escort 1.3i mk6 94r.- SKASOWANY
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 majdanos  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`94 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4i/71KM 
                  Imię: Wiktor 
                  Wiek: 33  Dołączył: 11 Sie 2010 Posty: 73 Skąd: Bydgoszcz 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 12 Paź 2010,  07:27   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jak samymi kolankami bedziesz ruszal to nie (a jak juz to male ilosci) jak zdejmiesz obejmy i bedziesz ruszal wezami to bedzie, a jak cos popsujesz to caly plyn chlodzacy bedziesz mial na podlodze najlepiej spuscic go poprzez chlodnice i sie nie stresowac     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.