  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
			| 
		[MK3] Gasze silnik a kontrolka ladowania sie pali | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 przeluz [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 18 Lip 2010,  23:33   [MK3] Gasze silnik a kontrolka ladowania sie pali
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam.
 
Cala historia choroby.
 
 
Podczas jazdy pojawilo sie charakterystyczne buczenie przy niskich obrotach. Reszta wydawala sie ok. Po dojechaniu do celu i wylaczeniu silnika zaczela palis sie kontrolka ladowania. Nastepne przekrecenie kluczyka - gasnie (choc nie powinna) i wlacza sie kontrolka oleju (i powinna). Wylaczam silnik - znowu sie pali.
 
Napiecie na alu - 12,5V - pewnie nie laduje.
 
Sprawdzam szczotki - niby ok, laduje akumulator (musze jakos do mechanika dojechac) podlaczam, przekrecam kluczyk - wlacza sie wszystko - swiatla, kierunki ciaglym swiatlem i wszystkie kontrolki.
 
Odlaczylem szybko akumulator i nie bardzo wiem co robic.
 
 
Jakies pomysly zeby chociaz doraznie go uruchomic - mechanika mam spory kawalek a on nie dojedzie.
 
 
Pozdrawiam | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 JoeMix  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk7`09 
                  Wersja: Titanium 
                  Silnik: 1.4Duratec/96KM 
                  Wiek: 45  Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12089 Skąd: Konstantynów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 19 Lip 2010,  04:43   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Zdejmij wtyczkę z alternatora, jak masz na śrubę i na kablu jest oczko to jest to trudniejsze, bo kable z alternatora NIE MOGĄ dotknąć do masy, czyli np. trzeba je wsadzić w wąż ogrodowy,,, kontrolka akumulatora świeci bez zapłonu jak szlag trafi mostek prostowniczy w altku,,, | 
             
						
				_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |