Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] opinie o akumulatorze AUTO CRAFT do diesla
Autor Wiadomość
Crick 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 62
Skąd: Ścisłe Południe
Wysłany: 14 Gru 2009, 17:27   [MK3] opinie o akumulatorze AUTO CRAFT do diesla

Witam.
Jako iż już drugi raz w tym miesiącu mi się aku wywalił przy uruchamianiu (strasznie wolno kręcił stąd diesel nie zapalił)
Wiadomo że do diesli trzeba duże aku i drogie ;-(

Ten aku wydaje się być godną ofertą: http://moto.allegro.pl/it...tory_74_ah.html

Ktoś ma jakieś doświadczenia z akumulatorami tej firmy?

[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 17:28 ]
Czy może warto się zastanowić nad dopłatą stówki do Centry?

[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 17:33 ]
Np. takie coś... W sumie dopłata 70zł, bo bym sobie to odebrał osobiście w Bielsku...
http://moto.allegro.pl/it...wy_plus_gw.html

[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 17:34 ]
Aha no i jaki prąd rozruchowy powinienem mieć dla 1.8D?
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 14 Gru 2009, 17:45   

Mam Centrę (ale nie ząb w ząb taką, jak z obrazka) i... działa. Cóż więcej dodawać.
Nie ma sensu brać akumulatora z firmy, o której pierwszy raz się słyszy, bo cwany oszczędza, a potem płaci dwa razy...

A prąd zależy wg jakiej normy mierzysz, bo są zdaje się 3 główne. Problem w tym, że producent auta może podawać wg innej miarki, a producent aku wg innej. Niemniej - mam 72Ah - tak jak ten z aukcji - i kręci "jak głupi". Żadnych problemów z zapaleniem.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Crick 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 62
Skąd: Ścisłe Południe
Wysłany: 14 Gru 2009, 17:48   

Pufcio napisał/a:
Nie ma sensu brać akumulatora z firmy, o której pierwszy raz się słyszy, bo cwany oszczędza, a potem płaci dwa razy...

Tak się składa że w maju ojciec kupił od nich aku też do diesla (80aH, Nissan Terrano 2.7TD) i póki co się trzyma bardzo dobrze, tyle że jemu silnik zapala w 0,5 sekundy a fiesta jednak pokręcić musi...
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 14 Gru 2009, 18:03   

Crick napisał/a:
Tak się składa że w maju ojciec kupił od nich aku też do diesla (80aH, Nissan Terrano 2.7TD) i póki co się trzyma bardzo dobrze, tyle że jemu silnik zapala w 0,5 sekundy a fiesta jednak pokręcić musi...

Pytałeś o zdanie, to się wypowiedziałem. O tej firmie pierwszy raz akurat słyszę, więc nie obdarzyłbym jej zbyt dużym zaufaniem. Sam używam Centry, mój ojciec również i narzekać na te akumulatory nie możemy.

Swoją drogą - jak długo musisz kręcić, to zacznij od sprawdzenia świec żarowych, bo w Fieście to absolutna podstawa.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Crick 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 62
Skąd: Ścisłe Południe
Wysłany: 14 Gru 2009, 18:22   

Pufcio napisał/a:
jak długo musisz kręcić, to zacznij od sprawdzenia świec żarowych, bo w Fieście to absolutna podstawa.


Sprawdzone, jak był u mechanika to wszystko sprawdził ;)

Długo kręci bo strasznie wolno kręci, do diesla trzeba "zwyrtu", po załadowaniu aku prostownikiem kręci "jak głupi' - szybko, i zapala zajefajnie :ok:
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 16 Gru 2009, 01:04   

Widze ze tutaj sami mlodzi specjalisci sie wypowiadaja, to sie wtrace <8> wiec tak nalezy nabyc najtanszy, mozliwie dobrej firmy zeby to nie bylo made in niewiadomo gdzie i nie wiadomo co (lepiej wziasc cos z europy niz z azji), ale o mozliwie jak najwiekszym pradzie rozruchowym przy tej samej pojemnosci i mieszczacy sie gabarytowo i jeszcze jedna zasada pojemnosc aku Ah dobiera sie uwzgledniajac parametry obciazenia a nie ladowania, z tym ze nie nalezy przesadzic bo doladowawywanie aku o wielkiej pojemnosci oraz 150 odbiornikach i malym altku 55A wymaga czasu...mam nadzieje ze pomoglem koledze; prąd obciążeniowy podawany był dawniej według norm DIN (niemiecka norma) jest jeszcze nowa norma EN (europejska), amerykanska to SAE, jest jeszcze IEC ale to rzadko spotykane
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
kamil wolski 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008
Posty: 1416
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 16 Gru 2009, 12:40   

Ja mam u siebie polskiego bodajże Jenox'a i odpalam bez problemu.
_________________
było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm
 
 
Miły 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39
Dołączył: 25 Lis 2007
Posty: 2084
Skąd: Gostyń/PGS RFxx
Wysłany: 16 Gru 2009, 12:42   

osobiście używam Centry jaką pokazałeś na aukcji i jest ok. aczkolwiek słyszałem ostatnio o jakiś nowych rozrusznikach z przekładną, dzieki którym podobno diesla fordowskiego już od 45 odpalisz... musze się rozejrzeć za takim i może się zmieni...
_________________
Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"

Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki"
 
 
 
Crick 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 62
Skąd: Ścisłe Południe
Wysłany: 16 Gru 2009, 12:44   

Dziś zamówiłem tego AutoCrafta bo zjeździłem wszystkie sklepy w okolicy i wszędzie takie 'bezfirmowe' ~300zł kosztują ;-(
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 16 Gru 2009, 13:20   

A przez internet nie możesz.
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
Crick 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 62
Skąd: Ścisłe Południe
Wysłany: 16 Gru 2009, 14:57   

Maki napisał/a:
A przez internet nie możesz.

Co?


BTW rozwalił mnie jeden sprzedawca, wchodz do sklepu, dzień dobry, dzień dobry... "Potrzebuje akumulator kupić" mu mówie, a on "Ile amperów?, ja "72-74Ah, coś takiego", a on: "ok, teraz, czy chce pan dobry czy tani" :rotfl:
No ale taka prawda :9:
_________________
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Crick 16 Gru 2009, 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Maki 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 625
Skąd: CWA XX00
Wysłany: 16 Gru 2009, 18:06   

Jak rozmawiamy w tym temacie o kupnie aku ton jak myślisz co miałem namyśli?
_________________
Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW
 
 
 
Crick 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 62
Skąd: Ścisłe Południe
Wysłany: 16 Gru 2009, 20:36   

Maki napisał/a:
A przez internet nie możesz.

Nie zauważyłeś że już zamówiłem? I to przez Internet sobie wyobraź :ok:
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
rapet 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 132
Skąd: Łaziska G
Wysłany: 16 Gru 2009, 20:53   

Do Mk4 jaki wielki ma być chodzi mi o wymiary też mam 1.8D tylko u mnie jest ten niski chyba 275x175x175 i tez mnie czeka kupno nowego tylko ten ma 276x175x190 i nie wiem czy nie bedzie za wysoki ,druga sprawa ile on ma amper??.
_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 
 
Crick 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 62
Skąd: Ścisłe Południe
Wysłany: 16 Gru 2009, 21:40   

rapet napisał/a:
ile on ma amper??

Chodzi Ci o prąd rozruchowy [A] czy pojemność [Ah]?
_________________
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Crick 16 Gru 2009, 21:50, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Pawełos666 

Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38
Dołączył: 15 Cze 2008
Posty: 1139
Skąd: BOSCH CS
Wysłany: 16 Gru 2009, 21:45   

Ah*
_________________
CVH 1.4 FU..'89

Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec
 
 
Crick 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 62
Skąd: Ścisłe Południe
Wysłany: 16 Gru 2009, 21:50   

Pawełos666 napisał/a:
Ah*

Racja
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
rapet 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 132
Skąd: Łaziska G
Wysłany: 16 Gru 2009, 22:44   

nie no ja pisałem amper czyli A bo Ah to ma 74 bo pisze w aukcji .
_________________
"Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 
 
Crick 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 62
Skąd: Ścisłe Południe
Wysłany: 16 Gru 2009, 23:02   

rapet napisał/a:
amper czyli A

:yes:

Z tego co tu wyczytałem to 680A, czyli dosyć standardowo. :ok:
_________________
Pozdrawiam
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ- Turbimy 1.8 Diesla
Czyli co po co i dla czego.
Fordon Tuning mechaniczny 43 5 Maj 2012, 23:31
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Dane techniczne silników mk1/2 - benzynowych i diesla
Laskosz Mechanika silnika 1 5 Sty 2007, 11:04
Gość
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.