[MK3] opinie o akumulatorze AUTO CRAFT do diesla |
Autor |
Wiadomość |
Crick
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34 Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 62 Skąd: Ścisłe Południe
|
Wysłany: 14 Gru 2009, 17:27 [MK3] opinie o akumulatorze AUTO CRAFT do diesla
|
|
|
Witam.
Jako iż już drugi raz w tym miesiącu mi się aku wywalił przy uruchamianiu (strasznie wolno kręcił stąd diesel nie zapalił)
Wiadomo że do diesli trzeba duże aku i drogie
Ten aku wydaje się być godną ofertą: http://moto.allegro.pl/it...tory_74_ah.html
Ktoś ma jakieś doświadczenia z akumulatorami tej firmy?
[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 17:28 ]
Czy może warto się zastanowić nad dopłatą stówki do Centry?
[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 17:33 ]
Np. takie coś... W sumie dopłata 70zł, bo bym sobie to odebrał osobiście w Bielsku...
http://moto.allegro.pl/it...wy_plus_gw.html
[ Dodano: Pon Gru 14, 2009 17:34 ]
Aha no i jaki prąd rozruchowy powinienem mieć dla 1.8D? |
_________________ Pozdrawiam
 |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 14 Gru 2009, 17:45
|
|
|
Mam Centrę (ale nie ząb w ząb taką, jak z obrazka) i... działa. Cóż więcej dodawać.
Nie ma sensu brać akumulatora z firmy, o której pierwszy raz się słyszy, bo cwany oszczędza, a potem płaci dwa razy...
A prąd zależy wg jakiej normy mierzysz, bo są zdaje się 3 główne. Problem w tym, że producent auta może podawać wg innej miarki, a producent aku wg innej. Niemniej - mam 72Ah - tak jak ten z aukcji - i kręci "jak głupi". Żadnych problemów z zapaleniem. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
Crick
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34 Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 62 Skąd: Ścisłe Południe
|
Wysłany: 14 Gru 2009, 17:48
|
|
|
Pufcio napisał/a: | Nie ma sensu brać akumulatora z firmy, o której pierwszy raz się słyszy, bo cwany oszczędza, a potem płaci dwa razy... |
Tak się składa że w maju ojciec kupił od nich aku też do diesla (80aH, Nissan Terrano 2.7TD) i póki co się trzyma bardzo dobrze, tyle że jemu silnik zapala w 0,5 sekundy a fiesta jednak pokręcić musi... |
_________________ Pozdrawiam
 |
|
|
|
 |
Puff
Forumowy Maruda

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38 Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 14 Gru 2009, 18:03
|
|
|
Crick napisał/a: | Tak się składa że w maju ojciec kupił od nich aku też do diesla (80aH, Nissan Terrano 2.7TD) i póki co się trzyma bardzo dobrze, tyle że jemu silnik zapala w 0,5 sekundy a fiesta jednak pokręcić musi... |
Pytałeś o zdanie, to się wypowiedziałem. O tej firmie pierwszy raz akurat słyszę, więc nie obdarzyłbym jej zbyt dużym zaufaniem. Sam używam Centry, mój ojciec również i narzekać na te akumulatory nie możemy.
Swoją drogą - jak długo musisz kręcić, to zacznij od sprawdzenia świec żarowych, bo w Fieście to absolutna podstawa. |
_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
Wierny osiołek pochłania jedynie
|
|
|
|
 |
Crick
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34 Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 62 Skąd: Ścisłe Południe
|
Wysłany: 14 Gru 2009, 18:22
|
|
|
Pufcio napisał/a: | jak długo musisz kręcić, to zacznij od sprawdzenia świec żarowych, bo w Fieście to absolutna podstawa. |
Sprawdzone, jak był u mechanika to wszystko sprawdził
Długo kręci bo strasznie wolno kręci, do diesla trzeba "zwyrtu", po załadowaniu aku prostownikiem kręci "jak głupi' - szybko, i zapala zajefajnie |
_________________ Pozdrawiam
 |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 01:04
|
|
|
Widze ze tutaj sami mlodzi specjalisci sie wypowiadaja, to sie wtrace wiec tak nalezy nabyc najtanszy, mozliwie dobrej firmy zeby to nie bylo made in niewiadomo gdzie i nie wiadomo co (lepiej wziasc cos z europy niz z azji), ale o mozliwie jak najwiekszym pradzie rozruchowym przy tej samej pojemnosci i mieszczacy sie gabarytowo i jeszcze jedna zasada pojemnosc aku Ah dobiera sie uwzgledniajac parametry obciazenia a nie ladowania, z tym ze nie nalezy przesadzic bo doladowawywanie aku o wielkiej pojemnosci oraz 150 odbiornikach i malym altku 55A wymaga czasu...mam nadzieje ze pomoglem koledze; prąd obciążeniowy podawany był dawniej według norm DIN (niemiecka norma) jest jeszcze nowa norma EN (europejska), amerykanska to SAE, jest jeszcze IEC ale to rzadko spotykane |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
kamil wolski

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Dołączył: 17 Sty 2008 Posty: 1416 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 12:40
|
|
|
Ja mam u siebie polskiego bodajże Jenox'a i odpalam bez problemu. |
_________________ było: 104KM 220Nm
jest: 133KM 186Nm |
|
|
|
 |
Miły

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Wiek: 39 Dołączył: 25 Lis 2007 Posty: 2084 Skąd: Gostyń/PGS RFxx
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 12:42
|
|
|
osobiście używam Centry jaką pokazałeś na aukcji i jest ok. aczkolwiek słyszałem ostatnio o jakiś nowych rozrusznikach z przekładną, dzieki którym podobno diesla fordowskiego już od 45 odpalisz... musze się rozejrzeć za takim i może się zmieni... |
_________________ Była Fiesta MK3 1.8D "Złomek"
Jest Opel Vectra B 2.0 16V "Czerwona Viki" |
|
|
|
 |
Crick
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34 Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 62 Skąd: Ścisłe Południe
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 12:44
|
|
|
Dziś zamówiłem tego AutoCrafta bo zjeździłem wszystkie sklepy w okolicy i wszędzie takie 'bezfirmowe' ~300zł kosztują |
_________________ Pozdrawiam
 |
|
|
|
 |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 13:20
|
|
|
A przez internet nie możesz. |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
 |
Crick
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34 Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 62 Skąd: Ścisłe Południe
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 14:57
|
|
|
Maki napisał/a: | A przez internet nie możesz. |
Co?
BTW rozwalił mnie jeden sprzedawca, wchodz do sklepu, dzień dobry, dzień dobry... "Potrzebuje akumulator kupić" mu mówie, a on "Ile amperów?, ja "72-74Ah, coś takiego", a on: "ok, teraz, czy chce pan dobry czy tani"
No ale taka prawda |
_________________ Pozdrawiam
 |
Ostatnio zmieniony przez Crick 16 Gru 2009, 21:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Maki

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 36 Dołączył: 01 Lis 2008 Posty: 625 Skąd: CWA XX00
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 18:06
|
|
|
Jak rozmawiamy w tym temacie o kupnie aku ton jak myślisz co miałem namyśli? |
_________________ Skoda Fabia Combi 1,4L 50kW |
|
|
|
 |
Crick
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34 Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 62 Skąd: Ścisłe Południe
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 20:36
|
|
|
Maki napisał/a: | A przez internet nie możesz. |
Nie zauważyłeś że już zamówiłem? I to przez Internet sobie wyobraź |
_________________ Pozdrawiam
 |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 20:53
|
|
|
Do Mk4 jaki wielki ma być chodzi mi o wymiary też mam 1.8D tylko u mnie jest ten niski chyba 275x175x175 i tez mnie czeka kupno nowego tylko ten ma 276x175x190 i nie wiem czy nie bedzie za wysoki ,druga sprawa ile on ma amper??. |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
Crick
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34 Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 62 Skąd: Ścisłe Południe
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 21:40
|
|
|
rapet napisał/a: | ile on ma amper?? |
Chodzi Ci o prąd rozruchowy [A] czy pojemność [Ah]? |
_________________ Pozdrawiam
 |
Ostatnio zmieniony przez Crick 16 Gru 2009, 21:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Pawełos666
Model: Ford Fiesta Mk4`99
Wersja: Sport
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Ford BMW
Wiek: 38 Dołączył: 15 Cze 2008 Posty: 1139 Skąd: BOSCH CS
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 21:45
|
|
|
Ah* |
_________________ CVH 1.4 FU..'89
Profesjonalna pomoc w doborze świec i kabli zapłonowych, napisz gg 540570 - CVH, HCS / Endura, Zetec |
|
|
|
 |
Crick
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34 Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 62 Skąd: Ścisłe Południe
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 21:50
|
|
|
Pawełos666 napisał/a: | Ah* |
Racja |
_________________ Pozdrawiam
 |
|
|
|
 |
rapet

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 2.0/16V
Dołączył: 13 Maj 2009 Posty: 132 Skąd: Łaziska G
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 22:44
|
|
|
nie no ja pisałem amper czyli A bo Ah to ma 74 bo pisze w aukcji . |
_________________ "Codziennie rano, zaraz po przebudzeniu, sprawdzam, czy nie ma mnie na liscie najbogatszych ludzi swiata.
Jesli nie, to wstaje i ide do roboty."
Był Cougar 2.5 V6 170KM była Fiesta 1.8D 60KM jest Leganza 133KM
 |
|
|
|
 |
Crick
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 34 Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 62 Skąd: Ścisłe Południe
|
Wysłany: 16 Gru 2009, 23:02
|
|
|
rapet napisał/a: | amper czyli A |
Z tego co tu wyczytałem to 680A, czyli dosyć standardowo. |
_________________ Pozdrawiam
 |
|
|
|
 |
|