| [MK3] spryskiwacz tylniej wycieraczki | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | rafi-2004   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4/73KM
 Dołączył: 30 Maj 2007
 Posty: 13
 Skąd: gniezno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lip 2009,  13:31   [MK3] spryskiwacz tylniej wycieraczki | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam mam problem ze spryskiwaczem tylniej wycieraczki od czasu do czasu wode podaje raz nie raz tak napięcie na gałce od spryskiwaczy jest bo sprawdzałem może jest jakiś regulator o którym nie wiem gdzie jest i to może to
 prosze o pomoc
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Puff   Forumowy Maruda
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.8DI/75KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 38
 Dołączył: 22 Cze 2008
 Posty: 5740
 Skąd: Ruda Śląska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lip 2009,  17:33 | 
 |  
               | 
 |  
               | Może po prostu płyn się cofa i musisz dłużej pompować. Zalej cały zbiornik płynem/wodą i wtedy sprawdź. |  
				| _________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 Wierny osiołek pochłania jedynie
   
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lip 2009,  17:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | Wentylek zapobiegający cofaniu się płynu jest zamontowany z przodu wzdłuż linii błotnika, nie wiem czy w każdej fieście go montują. Bardziej obstawiałbym jeśli nie problem elektryczny to zapchaną dyszę. |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | rafi-2004   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.4/73KM
 Dołączył: 30 Maj 2007
 Posty: 13
 Skąd: gniezno
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lip 2009,  15:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | tak tylko że silniczek wogóle nie chodzi jak podaję na tył a na przód chodzi zaznaczam że na urządzeniu sterującym przy kierownicy wszystko jest ok
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | MARIUSZ.B   
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i16V/100KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 02 Lut 2005
 Posty: 1961
 Skąd: Warszawa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Lip 2009,  17:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | Od tylnego spryskiwacza jest ten sam silniczek co od przedniego, tylko kręci w drugą stronę. Więc usterki szukaj jednak przy zespolonym. Chyba, że silnik się przytarł i kręci tylko w jedną stronę
   |  
				| _________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lip 2009,  11:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | jest dokładnie jak pisze MARIUSZ.B - pompka jest jedna, tylko chodzi w 2 strony. odkręć śruby mocujące plastikowe przednie lewe nadkole (torxy, bodajże T30), odchyl je a zobaczysz pompkę. zepnij na krótko i zobacz czy hula w obie strony - jak hula to sprawna, a wina jest zespolonego/kabli po drodze. 
 a osobiście obstawiam zespolony, a konkretnie styki na sankach prawej manetki - u mnie przed reanimacją zespolonego trzeba było "szukać" manetką spryskiwacza (do siebie na max, a potem lekko góra/dół). w podwieszonych masz FAQ który sam napisałem
   |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Puff   Forumowy Maruda
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.8DI/75KM
 Imię: Dawid
 Wiek: 38
 Dołączył: 22 Cze 2008
 Posty: 5740
 Skąd: Ruda Śląska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Lip 2009,  11:49 | 
 |  
               | 
 |  
               | bidżej - zanim kolega sobie zacznie łapki brudzić, proponuję dojść do kabli przy nogach pasażera we wnętrzu kabiny - winna tam być kostka (4 lub 6 pinów) - wystarczy sprawdzić czy przy machaniu dźwigienką pojawia się napięcie na określonych pinach (jak autor zechce to sprawdzić, to wrzucę zdjęcie z oznaczeniami) - jeśli napięcia nie będzie i jeśli to nie będzie wina zespolonego, to masz Waćpan przerąbane (czego Ci nie życzę). Jeśli napięcie będzie, to znaczy, że zespolony i kable do wtyczki są ok, a należy sprawdzić kable od wtyczki do silnika i sam silniczek (chociaż jeśli się kręci w jedną stronę, to w drugą - na logikę - też powinien)
 |  
				| _________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 Wierny osiołek pochłania jedynie
   
     |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.