| 
		[MK3] spryskiwacz tylniej wycieraczki | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 rafi-2004  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4/73KM 
                  Dołączył: 30 Maj 2007 Posty: 13 Skąd: gniezno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lip 2009,  13:31   [MK3] spryskiwacz tylniej wycieraczki
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam 
 
mam problem ze spryskiwaczem tylniej wycieraczki od czasu do czasu wode podaje raz nie raz tak napięcie na gałce od spryskiwaczy jest bo sprawdzałem może jest jakiś regulator o którym nie wiem gdzie jest i to może to 
 
prosze o pomoc     | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Puff  		  
		 
         Forumowy Maruda
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.8DI/75KM 
                  Imię: Dawid 
                  Wiek: 38  Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lip 2009,  17:33   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Może po prostu płyn się cofa i musisz dłużej pompować. Zalej cały zbiornik płynem/wodą i wtedy sprawdź. | 
             
						
				_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 
Wierny osiołek pochłania jedynie   
 
     | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 MARIUSZ.B  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 4 Lip 2009,  17:58   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Wentylek zapobiegający cofaniu się płynu jest zamontowany z przodu wzdłuż linii błotnika, nie wiem czy w każdej fieście go montują. Bardziej obstawiałbym jeśli nie problem elektryczny to zapchaną dyszę. | 
             
						
				_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 rafi-2004  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk3`91 
                  Wersja: CLX 
                  Silnik: 1.4/73KM 
                  Dołączył: 30 Maj 2007 Posty: 13 Skąd: gniezno 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Lip 2009,  15:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               tak tylko że silniczek wogóle nie chodzi jak podaję na tył a na przód chodzi 
 
zaznaczam że na urządzeniu sterującym przy kierownicy wszystko jest ok | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 MARIUSZ.B  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Sport 
                  Silnik: 1.6i16V/100KM 
                  Wiek: 46  Dołączył: 02 Lut 2005 Posty: 1961 Skąd: Warszawa 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 14 Lip 2009,  17:44   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Od tylnego spryskiwacza jest ten sam silniczek co od przedniego, tylko kręci w drugą stronę. Więc usterki szukaj jednak przy zespolonym.
 
Chyba, że silnik się przytarł i kręci tylko w jedną stronę    | 
             
						
				_________________ PBXSERWIS centrale telefoniczne
   | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 bidżej  		  
		 
          
  
                  Model: Inne auto 
                  Wersja: Inna 
                  Silnik: Inny 
                  Imię: Bartek 
                  Wiek: 39  Dołączył: 22 Maj 2008 Posty: 4784 Skąd: Stuttgart 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Lip 2009,  11:43   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               jest dokładnie jak pisze MARIUSZ.B - pompka jest jedna, tylko chodzi w 2 strony. odkręć śruby mocujące plastikowe przednie lewe nadkole (torxy, bodajże T30), odchyl je a zobaczysz pompkę. zepnij na krótko i zobacz czy hula w obie strony - jak hula to sprawna, a wina jest zespolonego/kabli po drodze.
 
 
a osobiście obstawiam zespolony, a konkretnie styki na sankach prawej manetki - u mnie przed reanimacją zespolonego trzeba było "szukać" manetką spryskiwacza (do siebie na max, a potem lekko góra/dół). w podwieszonych masz FAQ który sam napisałem    | 
             
						
				_________________ www.twojrobot.blogspot.com | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Puff  		  
		 
         Forumowy Maruda
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk5`00 
                  Wersja: Fun 
                  Silnik: 1.8DI/75KM 
                  Imię: Dawid 
                  Wiek: 38  Dołączył: 22 Cze 2008 Posty: 5740 Skąd: Ruda Śląska 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 16 Lip 2009,  11:49   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               bidżej - zanim kolega sobie zacznie łapki brudzić, proponuję dojść do kabli przy nogach pasażera we wnętrzu kabiny - winna tam być kostka (4 lub 6 pinów) - wystarczy sprawdzić czy przy machaniu dźwigienką pojawia się napięcie na określonych pinach (jak autor zechce to sprawdzić, to wrzucę zdjęcie z oznaczeniami) - jeśli napięcia nie będzie i jeśli to nie będzie wina zespolonego, to masz Waćpan przerąbane (czego Ci nie życzę).
 
Jeśli napięcie będzie, to znaczy, że zespolony i kable do wtyczki są ok, a należy sprawdzić kable od wtyczki do silnika i sam silniczek (chociaż jeśli się kręci w jedną stronę, to w drugą - na logikę - też powinien) | 
             
						
				_________________ "Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."
 
 
Wierny osiołek pochłania jedynie   
 
     | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.