[MK4] Świszczy alternator , drga kiera... Szybkie pytanie |
Autor |
Wiadomość |
mirko
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 37 Dołączył: 20 Mar 2008 Posty: 33 Skąd: mlc
|
Wysłany: 17 Paź 2008, 21:47 [MK4] Świszczy alternator , drga kiera... Szybkie pytanie
|
|
|
Cześć,
od jakiegoś czasu "coś" mi świszczy w okolicy alternatora, czytałem że może to być za ciasny pasek, łożyska itd... Za to zabierze się już mechanik.
Kolejna sprawa, czy to może mieć związek z tym świszczeniem i alternatorem: dzisiaj tak czukiereczeksię świszczeniu dotknąłem silnika i dziwnie drga (lekko), jak auto jest na postoju z włączonym silnikiem kierownica rownież lekko drga, trzęsie się... Nie zwracałem na to nigdy uwagi ale dzisiaj mnie to zaciekawiło. Czy to normalne zjawisko ta kiera i silnik ?
Co do alternatora to radzicie zrobić go jak najszybciej czy można z tym póki co "żyć", bo wiadomo jak to u mechanika, zawsze ma coś do roboty...
Acha i jeszcze jedno: ciągle powraca mój najgorszy problem, piszczenie z przedniego zawieszenia na nierownościach. Dzisiaj konkretnie lało i zamoczyło spód auta, stąd moje pytanie: CO jeśli jest mokre to nie trze / bez skojarzeń ( a co za tym idzie nie piszczy) w podwoziu ? Spręzyny raczej odpadają, amory też... ?
Pozdro |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Paź 2008, 21:50
|
|
|
Chcesz żeby pracujący silnik nie drgał? |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
mirko
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 37 Dołączył: 20 Mar 2008 Posty: 33 Skąd: mlc
|
Wysłany: 17 Paź 2008, 21:55
|
|
|
Chcę Tylko nie zwracałem uwagi na lekkie drgania kierownicy a dzisiaj mnie to zaciekawiło czy wszystko OK. Mam rozumieć że tak ma być dzięki.
Może jakaś odpowiedź co do części trących w zawiasie bo już nie mam pomysłów |
|
|
|
|
JoeMix
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12026 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 17 Paź 2008, 23:57
|
|
|
Ma być lub ma nie być,,, bo widzisz to co dla jednych jest normalnym drganiem pracującego silnika dla innych może być już trzęsieniem się... i odwrotnie. Trudno opisać gdzie jest granica... silnik ma chodzić równo i nie powinien się trząść... ale jak go dotkniesz to będziesz czuć wibracje że jednak pracuje. Jeśli to się niesie po kierownicy to zazwyczaj gdzieś się zrobił luz i on niesie, albo coś się przesunęło i o coś dotyka czego nie powinno. |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
|
kaczoro
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Bartosz
Wiek: 39 Dołączył: 17 Mar 2005 Posty: 391 Skąd: Jastrzębie/Krk
|
Wysłany: 18 Paź 2008, 00:35
|
|
|
1.25 Zetec-S nie jest wzorem pod względem kultury pracy...
Co do piszczenia z przodu, to mam to samo...wymienione sworznie, gumy na wahaczu, tuleje staba, łączniki, sprężyny, łożyska górnego mocowania amora oraz gumy górnego mocowania amora...wszystko na podzespołach Lemfordera lub Motorcrafta/Forda i dalej trzeszczy/piszczy |
|
|
|
|
mirko
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Wiek: 37 Dołączył: 20 Mar 2008 Posty: 33 Skąd: mlc
|
Wysłany: 18 Paź 2008, 10:28
|
|
|
kaczoro napisał/a: | i dalej trzeszczy/piszczy |
to mnie zmartwiłeś jakbyś się z tym uporał daj znać |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.