| wskakuje na maxymalne obroty | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | knd   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 10 Lip 2007
 Posty: 32
 Skąd: W-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Cze 2008,  19:22   wskakuje na maxymalne obroty | 
 |  
               | 
 |  
               | od razu po odpaleniu fiesta wskakuje na maxymalne obroty, pedału gazu nawet nie dotykam. Stało się to po wymianie oleju i filtra oleju, moze cos gdzies ruszyłem..... 
 restart kompa byl - to samo
 krokowca czyscilem - to samo
 
 co to moze być?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Cze 2008,  19:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | a patrzyłeś czy w jakim położeniu masz przepustnice?? |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | knd   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 10 Lip 2007
 Posty: 32
 Skąd: W-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Cze 2008,  20:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | jestem zielony takze nie wiem o czym mowisz, popatrzylem i wydaje sie byc wszystko w porzadku, linka pedalu gazu sie nie zacina, ten bolec z tylu cpp tez nigdzie sie nie przyblokowal... 
 odlaczylem krokowca i cpp, zapalam i to samo...
 
 Fiestka ma instalacje gazową
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Cze 2008,  21:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | sprawdź krzywkę linki gazu przy samej przepustnicy, czy porusza przepustnicą i czy linka na niej w ogóle siedzi - może być tak że linka się nie zacina, ale spadła z krzywki, pękła krzywka albo wyskoczyła z niej sprężyna która powinna powodować powrót... 
 
  	  | luki86 napisał/a: |  	  | a patrzyłeś czy w jakim położeniu masz przepustnice?? | 
 żeby to zrobić, ściągnij górę obudowy od filtra powietrza i zajrzyj do środka, będzie tam okrągła blaszka złotego koloru - to jest klapa przepustnicy.
 |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Cze 2008,  09:12 | 
 |  
               | 
 |  
               | Z tego co kojarzę, to kilka razy był ten temat i chyba obroty powodowało złe zamontowanie czujnika przepustnicy (nie zaczepiona jakaś dzwigienka.) 
 [ Dodano: 8 Czerwiec 2008, 10:21 ]
 wysokie obroty po odpaleniu (przyczyna - źle zamontowany cpp po oczyszczeniu)
 dźwigienka
 |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | knd   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 10 Lip 2007
 Posty: 32
 Skąd: W-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Cze 2008,  09:47 | 
 |  
               | 
 |  
               | z dzwigienką wszystko jest dobrze, 
 patrzyłem w jakim położeniu jest przepustnica - jest zamknięta,
 i ciągle po odpaleniu wskakuje na najwyższe obroty,
 
 jednak jak postoi noc i rano ją odpala to na poczatku oboty są w porządku, z komory słychać jakiś dziwny głuchy dzwięk (którego nigdy dotąd nie słyszałem w fieście), pochodzi troche i znowu wskakuje na max obroty... :(
 
 [ Dodano: Wto Cze 10, 2008 11:42 ]
 wyciągnałem dzisiaj krokowca bo ten bolec wystawał za duzo, odkreciłem hoooja i teraz odpalam i obroty są duzo niższe, ale ciągle za wysokie......
 
 a kable od cpp są juz strasznie dojechane, nie mają tych osołonek....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Cze 2008,  12:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | a zobacz czy ci nie ciągnie fałszywego powietrza np ze wspomagania hamulca. |  
				| _________________ Jest seFieścina
 jest i modneo
 KTT- "Klej, Taśma, Trytytki"
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | knd   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 10 Lip 2007
 Posty: 32
 Skąd: W-wa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2008,  11:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | Ppomogła wymiana całego modułu z przepustnicą, wtryskiem, cpp i krokowcem, teraz wszystko ok! Prawdopodobnie wystarczyłaby wymiana samego cpp ale jest tak drogi ze bardziej oplacalo sie kupic cały uzywany moduł.
 
 Wielkie dzięki dla udzilających się w tym temacie.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.