| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| odpalanie fiesty |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | malunia [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Mar 2008,  15:55   odpalanie fiesty | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam! Poczytałam forum, mnóstwo tu ciekawych informacji, chociaz rozwiazania mojego problemu z fiesta brak. Liczę na pomoc , gdyz "fachowcy" rozkładają ręce.
 Ale od początku:
 Mam fiestę 1.3 endura, 1996rok. Do tej pory brak problemów, wymiana płynów eksploatacyjnych, filtry, olej, świece i jeżdzila jak złoto, aż do czasu, gdy obroty cos fiksowały [przy dojazach do skrzyzowania, lub na luzie, lub hamowanie auto zaczęło gasnąć]i w związku z tym krokowiec wymieniłam na nowy lecz nie był on oryginalny. Od tego momentu auto jeżdziło ok, ale zaczęło miec problemy przy starcie. Tzn. odpalało i gasło. Tak sie działo na zimnym silniku, oczywiście jeżdziłam dalej z problemem po fachowcach polecanych .... i co? sprawdzali cisnienie paliwa , niby ok, az w koncu pojechalam na diagnostyke komputerową do forda cóż miałam nadzieje, że coś w koncu sie zadzieje. Otrzymałam następujace wyniki: P0102 zbyt niska wartość na wejściu obwodu przepływomierza[MAF]- kody błędów DTC, P0113- zbyt wysoka wartość na wejściu czujnika IAT-kody DTC, P0171- mieszanka w układzie zbyt uboga, grupa cylindrów 1. Co zostało zrobione:
 Usunięte kody błędne, wyregulowane zawory+uszczelka. I co? dalej nie odpala przy pierwszym starcie. Przy czym co zauważyłam , że problem jest tylko rano i tylko po zimnej nocy , gdy temperatura jest minus lub +kilka stopni, w tzw cieplejsze dni lub gdy jadę np. w poludnie odpala ok.  Pytanie za 100 punktów, dlaczego tak sie dzieje????
 Jeśli chodzi o samo odpalanie, to mam wrazenie jakby nie dochodzilo paliwo [przy czym pompa paliwa slychac jak normalnie sie zalacza], odpala[i zaraz gasnie, nie kreci rozrusznikiem], zaraz odpala normalnie i potem niezależnie czy stoi godzine czy 10 odpala normalnie.....
 I jeszcze mam jedno pytanie: to auto ma rozrzad na lancuchu, wiec kiedy sie go robi? niby moj w najlepszym stanie nie jest, ponoc jest wytarty wal i popychacze, ale nic nie stuka nie puka, kazali mi to zostawic w spokoju...ale zasiali ziarno niepokoju. Ile taka "impreza" moze kosztowac? I jakie sa objawy niewlasciewie pracujacego rozrzadu? na liczniku auto ma jakies 165tys.
 Z góry dziekuje za wszelkie informacje.
   |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | marak4 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Mar 2008,  20:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | dolaczam sie do postu kolegi, mam podobny problem tylko z silnikiem 1,4 moze doradzicie nam co moze byc przyczyna takiego zachowania ?? |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | odyniec   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Ghia
 Silnik: Inny
 Imię: B.
 Wiek: 39
 Dołączył: 07 Sie 2005
 Posty: 1610
 Skąd: Merzdorf
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Mar 2008,  13:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | tego rozrządu praktycznie się nie robi... powinien starczyć na conajmniej tyle na ile starczy Ci silnika.... zatem odpuść sobie... zrobiło to tylko pare osób na tym forum... tak od - bo można. |  
				| _________________ Model: Ford Fiesta mk6 `05 Wersja: ST Silnik: 2.0i (5) (150kkm)
 Model: BMW 3 e46 `01 Wersja: ? Silnik: 2.2i (5) (270kkm)
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | lpodkanski [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 15 Mar 2008,  10:39 | 
 |  
               | 
 |  
               | peknieta cewka!!! mialem podobny problem wymienilem cewke i juz go nie mam troche kosztowny wydatek ale mi pomogl sprawdz jeszcze omomierzem CPP tez to moze byc przyczyna. pozdrawiam |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |