| Przesunięty przez: szynszyl 28 Lip 2010,  07:15
 | [MK5] Prośba o kody błędów. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | awilk   
 Model: Ford Fiesta Mk5`01
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Wrz 2007
 Posty: 245
 Skąd: Gać
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Lut 2008,  13:19   [MK5] Prośba o kody błędów. | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, jezeli ktos posiada kody bledow odczytywane podaczas testu diagnostycznego za pomoca licznika to prosze o podzielenie sie  Mi podczas testu wyskoczyly bledy 0115 i 9318 no i nie wiem co to jest. Dodatkowo mam pytanie o obroty na biegu jalowym jakie powinny byc, mi odczytujac z LCD podczas testu na cieplym silniku wyszlo ze mam 900 a przegladajac forum spotkalem sie z opiniami ze ma byc 850 a inni mowili ze 900. 
 [ Dodano: Sro Lut 20, 2008 16:07 ]
 Problem obrotow juz rozwiazalem, zagladnalem do ksiazki WKŁ (zapomnialem ze mam ;p ) i tam pisza ze 850 +/-50 czyli niby by bylo w normie. Pozostaje jeszcze sprawa tych bledow :/
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez bidżej 21 Mar 2011,  20:31, w całości zmieniany 2 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | B@ART   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 40
 Dołączył: 25 Paź 2007
 Posty: 3
 Skąd: PL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Lut 2008,  20:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | 0115 P0115 Engine coolant temperature (ECT) circuit malfunction 9318 B1318 Battery voltage low (less than 10)
 
 Lista kodów -> TUTAJ
 Niektóre kody z informacją o możliwej przyczynie [ENG] -> TUTAJ
 
 Info: 9XXX = B1XXX
 
 Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | awilk   
 Model: Ford Fiesta Mk5`01
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Wrz 2007
 Posty: 245
 Skąd: Gać
 
 | 
            
               |  Wysłany: 20 Lut 2008,  22:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dzieki, naszukalem sie wczoraj tego z 2 godz   
 [ Dodano: Sro Lut 20, 2008 22:56 ]
 No to wyglada na to ze ten test mi nie wyszedl, ewentualnie opisy sa niedokladne :( Mialem wymieniany licznik z innego samochodu i albo to sa bledy ktore sie nie wykasowaly ze starego samochodu albo musze sie na ASO przejechac zeby mi licznik dostroili czy cos, bo slyszalem ze tak sie powinno zrobic. Co do bledu 0115 to nie mam pewnosci ale 9318 odpada bo napiecie mi pokazywal 12V. Chyba ze... Ten samochod zanim go kupilem stal dosyc dlugi czas i nie dal sie odpalic, trzeba bylo go podpiac pod inny samochod. Mimo miniecia usterki ten blad nadal by byl w kompie?? No a blad 0115?? Z angielskiego jestem slaby a slowniki sobie nie radza, chyba w zargonie pociagneli ci co to pisali. Moze ktos z tym pomoc??
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | DziDzia   vel DziaDzia
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: RS
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Patrycjusz :)
 Wiek: 39
 Dołączyła: 27 Lip 2005
 Posty: 4172
 Skąd: :: DDG ::
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | lesiokro   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Basic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Imię: Leszek
 Wiek: 45
 Dołączył: 06 Sie 2007
 Posty: 122
 Skąd: Gdynia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Lut 2008,  20:49   fiesta kod 5967 | 
 |  
               | 
 |  
               | A moze ktoś mi powie co mi dolega bo na liczniku odczytuje 5967 takiego kodu niemoge sie doszukac |  
				| _________________ lesiokro
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | B@ART   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 40
 Dołączył: 25 Paź 2007
 Posty: 3
 Skąd: PL
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Lut 2008,  22:24 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | lesiokro napisał/a: |  	  | A moze ktoś mi powie co mi dolega bo na liczniku odczytuje 5967 takiego kodu niemoge sie doszukac | 
 
 Mam to samo, opis kodu mówi:
 5967 - RDO (run dry output)
 z tego co udało mi się znaleźć oznacza to że:
 a) (kiedyś) w baku skończyło się paliwo,
 b) jednoczesna awaria(problemy) pompy paliwa i cewki zapłonowej(?) ( ceil pack ; nieznam motoryzacyjnego angielskiego
  ) wklejam opis w oryginale, może ktoś sensownie przetłumaczy: 
 
  	  | Cytat: |  	  | The code 5967 is in fact an RDO (run dry output) fault code that causes the car to run in 'Closed loop' fuelling mode. We believe that the cause of this is brought by two seperate faults occuring at the same time; 
 These are- Fuel pump failing
 Coil pack failing
 
 As with most Ford's these two components don't normally fail outright, but tend to get worse and worse over time, which is why the fault code appears with seemingly no actual problems, and eventually means that the car is almost impossible to drive at a constant speed (as the car jerks), and makes it difficult to pull away from a standing start- unless you hold the rev's above 3k rpm.
 
 | 
 c) chyba najmniej prawdopodobny; błąd któregoś czujnika ABS,
 
 Tak więc kod co najmniej tajemniczy
  Moim zdaniem chodzi najczęściej o wersję a). 
 
  	  | awilk napisał/a: |  	  | Co do bledu 0115 to nie mam pewnosci ale 9318 odpada bo napiecie mi pokazywal 12V. Chyba ze... Ten samochod zanim go kupilem stal dosyc dlugi czas i nie dal sie odpalic, trzeba bylo go podpiac pod inny samochod. Mimo miniecia usterki ten blad nadal by byl w kompie?? No a blad 0115?? Z angielskiego jestem slaby a slowniki sobie nie radza, chyba w zargonie pociagneli ci co to pisali. Moze ktos z tym pomoc?? | 
 
 P0115 - Wadliwe działanie (obwodu) czujnika temperatury płynu chłodzącego
 
 A w kwestii drugiego błędu, jeżeli kody nie były kasowane to raczej zostały z poprzedniego auta. Ale wydaje mi się ,że kody przechowuje komputer nie licznik (mogę się mylić).
 
 Dodatkowe (wyszukane) informacje o kodach DTC (tłumaczenie z ENG):
 
 Prefiks kodu:
 B - Body ( Nadwozie )
 C - Chassis ( Podwozie )
 P - Powertrain ( Układ napędowy )
 U - Network ( Układ elektryczny )
 
 1 cyfra:
 Typ kodu błędu:
 0 - kod standardowy OBD, identyczny dla każdego samochodu
 1 - kod typowy dla producenta samochodu,
 
 2 cyfra:
 Źródło pochodzenia błedu:
 1 - Czujniki Paliwa i powietrza
 2 - Czujniki Paliwa i powietrza - wtryskiwacze
 3 - Systemy zapłonu
 4 - Czujniki emisji (spalin?)
 5 - Kontrola prędkości i biegu jałowego
 6 - Obwody wyjściowe komputera
 7 - Napęd
 9 - Napęd
 
 I na koniec link do wyszukiwarki kodów PXXXX -> LINK
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | awilk   
 Model: Ford Fiesta Mk5`01
 Wersja: Fun
 Silnik: 1.25i/75KM
 Wiek: 40
 Dołączył: 10 Wrz 2007
 Posty: 245
 Skąd: Gać
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Lut 2008,  14:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | Dzieki za pomoc. Czyli sprawa w zasadzie wyjasniona. Przez pewien czas mialem licznik nie z tej wersji silnikowej i nie dzialalo mi ogrzewanie przez to, wiec pewno o to chodzi z tym bledem 0115 bo temp plynu chlodzacego pokazuje mi na wskazowce z tego co widze prawidlowo. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | jareczek1980   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 13 Sie 2009
 Posty: 9
 Skąd: Sosnowiec
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Sie 2009,  08:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | błąd 5967 wyskoczył mi jakiś miesiąc temu. Po upływie miesiąca padła cewka zapłonowa, więc druga propozycja kolegi barta jest jak najbardziej prawdopodobna |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Pawel_S   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Dołączył: 30 Cze 2009
 Posty: 8
 Skąd: Lublin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Gru 2009,  13:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, 
 Jestem Posiadaczem MK V od czerwca tego roku,
 Zakupione od znajomego, przypadkiem natrafiłem na tego posta kilka miesięcy temu,
 Poprzedni własciciel nawet nie miał pojęcia o istnieniu "ukrytego menu".
 
 Ale do rzeczy:
 
 Co jakiś czas robie sobie testy i wczoraj pojawiło się "9318"
 Z tego co tu wyczytałem to słaby akumulator,
 Sprawdziłem od razu na kompie ładowanie jest 14,2 = OK
 Tak więc dzisiaj zaglądam pod maseczkę, a tam klemka zaśniedziała dosyć srogo.
 Tak więc oczyściłem, odpalam komputer i błąd dalej widoczny,
 
 Moje pytanie:
 
 Czy błąd zresetuje się po poprawnym naładowaniu aku,
 czy trzeba to resetować w jakiś inny sposób?
 
 
 Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | ramses123   
  
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Trend
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Łukasz
 Dołączył: 17 Sty 2009
 Posty: 334
 Skąd: LUBLIN
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Gru 2009,  14:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | A czy da się podpiąc pod komputer 1.8 d endure de 1999 r ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pietrucha24   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 11 Mar 2009
 Posty: 80
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Lip 2010,  09:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | Podepnę się pod temat. Jak wykasować błędy z komputera? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bidżej   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Bartek
 Wiek: 39
 Dołączył: 22 Maj 2008
 Posty: 4784
 Skąd: Stuttgart
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Lip 2010,  11:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | pietrucha24, z poziomu interfejsu diagnostycznego (tzn. za pomocą komputera na stacji diagnostycznej). z tego co się orientuję, błędy powinny też zniknąć po kilkudziesięciu cyklach pracy bez wystąpienia błędu. |  
				| _________________ www.twojrobot.blogspot.com
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Spike   
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 30 Sie 2011
 Posty: 35
 Skąd: Polska
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Wrz 2011,  14:51 | 
 |  
               | 
 |  
               | O właśnie ja też mam błąd numer 5967 czy to znaczy że mam zepsuta cewke zapłonową? Dodam że mam wahania obrotów przy przyśpieszaniu, obroty skaczą do góry nieraz samochód nie przyśpiesza, dopiero jak trochę spadną to przyśpiesza(mechanik wykluczył dzisiaj zużyte sprzęgło. Czy ten błąd ma z tym coś wspólnego? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | barkadius   
 Model: Ford Fiesta Mk4`99
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.25i/75KM
 Dołączył: 30 Lip 2012
 Posty: 1
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lip 2012,  18:55   Kody błędów | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, 
 szukałem po całym forum, ale nie znalazłem identyfikacji następujących błędów
 MK4 '99
 1.25 l
 
 2606 dtc
 53FE lub S3FE
 
 może ktoś pomóc ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |