Przesunięty przez: van 21 Cze 2014,  22:32		 | 
	
			Fiesta za duzo pali | 
   
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
   
            
      
         
		 yoker13 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Lut 2008,  16:08   Fiesta za duzo pali
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Witam 
 
Jestem posiadaczem fiesty Mk3 93r., jednak silnik w niej pochodzi z fiesty Mk2 
 
Silnik jest z 87 roku i ma pojemnosc 1,1. 
 
Autko pali mi gdzies okolo 13l/100km i nie wiem co moze byc tego powodem. 
 
Gaznik chyba motorcraft vv . 
 
Silnik posiada pompke paliwa mechaniczna ale paliwo do gaznika doprowadzane jest pompka elektryczna umieszczona w baku 
 
 
Bardzo prosze o pomysly co moze byc powodem tak duzego spalania 
 
Z gory dziekuje. | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Lut 2008,  17:43   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               Jeżeli pompka jest od silnika któy wcześniej tam siedział to ma za wysokie ciśnienie ( bo siedział tam pewnie monowtrysk ) To będzie pierwszy zgrzyt .
 
 
Druga sprawa - posiadasz najbardziej srutututu genetycznie gaźnik jaki wynalazł człowiek . Jest on praktycznie nie do regeneracji i jeszcze trudniejszy do ustawienia . 
 
 
Ostatnie sprawy to materiały eksploatacyjne : wymień filtr powietrza , świece i przewody , może to pomoże      aha i ustaw prawidłowo zapłon . 
 
 
Jeżlei to nei pomoże trzeba będzie pomyśleć o regeneracji/ustawieniu/wymianie gaźnika i o obejściu pompy w baku a powrocie do mechanicznej . | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 yoker13 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Lut 2008,  19:04   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               A czy jest mozliwe obejscie pompy elektrycznej i podlaczenie mechanicznej.
 
Jezeli tak to jak? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Lut 2008,  19:14   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Trzeba by wywalić pompe z baku a na jej miejsce dac kawałek rurki jako ssak i podłączyć mechankiiczną tą co jest na bloku silnika . | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 9 Lut 2008,  22:36   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               ło panie pompa elektryczna i gaźnik to największa głupota jaka wymyślił człowiek . Gaźnik pracuje na max ciśnieniach 0,3bara twoja elektryczna pompa daje nawet 3 bary . W efekcie błyskawicznemu uszkodzeniu ulega zawór iglicowy albo poprostu nie ma siły zamknąć napływu paliwa i zalewa komorę pływakową pod wierzch a to grozi pożarem .
 
Tak jak powiedział żółw odłącz i wyjmij pompe zrób ssak do baku np ze starego pływaka z malucha tzn ucinasz rurkę z sitkiem i łączysz kawałkiem gumowej z tym co wystaje w baku .
 
prawdopodobnie pompka mechaniczna też bedzie uszkodzona bo pracowała na sucho .
 
Potem trzeba rozebrać gaźnik i ustalić zniszczenia . mogą być problemy bo jest tam plastykowy pływak i nieco odwócony system zaworka iglicowego . Trzeba sprawdzić jego sprawność i właściwość dozowania paliwa . Jest to w ksiązce naprawczej mierzy się to linijką . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 yoker13 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lut 2008,  16:03   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A czy nie da sie wylączyc pompy elektrycznej i podlączyc szeregowo pompe mechaniczna tak zeby pociagla paliwo(nie wiem czy paliwo przejdzie przez wylaczona pompke elektr.)?, lub druga mozliwosc ,czy nie da sie rozebrac pompy elekrycznej i wyciagnac srodek skrecic i zamontowac tak zeby byl swobodny przeplyw paliwa? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lut 2008,  18:21   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               nie da się
 
nie panikuj jak wyjmiesz studzienkę to zobaczysz jakie to proste . to jest metoda na to żeby najmniejszym nakładem pracy przywrócić normalność . | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 Żółwik Tuptuś  		  
		 
         Ninja TEAM
 
  
 
  
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`81 
                  Wersja: Turbo 
                  Silnik: Inny 
                  Dołączyła: 29 Maj 2004 Posty: 4354 Skąd: Z Galapagos 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lut 2008,  18:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ja tylko dodam że wsadzenie kawałka rurki będzie dużo prostrze niż rozbebeszanie pompy tak aby służiła jako ssak . | 
             
						
				_________________ Wanna Rallye Team
 
&
 
Bad Boys Racing Team
 
 
ADHD/Adrenaline | 
			 
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      
         
		 yoker13 [Usunięty]		  
		 
          
                  
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 11 Lut 2008,  20:25   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               dzieki za posty
 
dzisiaj kupilem nowy gaznik(uzywany) z escorta 1,3
 
 jutro bede dzialal
 
Z tym wczesniejszym postem to myslalem ze pompa paliwa i przewody wychodzo z dolu baku ale zauwazylem na necie ze jest pod tylnim siedzeniem.
 
I sprawa zamontowania ssaka wydaje sie mi juz prosta
 
i zobaczymy na efekt koncowy.
 
Dam znac co i jak
 
Pozdrawiam 
 
 
[ Dodano: Sob Lut 16, 2008 16:05 ]
 
Witam
 
Zastosowale sie do wskazowek i zamontowalem ssaka.
 
Autko chodzi lepiej jednak przy odpalaniu na zimnym silniku trzeba dlugo krecic rozrusznikiem.
 
W czym moze tkwic przyczyna? | 
             
						          
       | 
   
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
   
	  
      
		  | 
   
   
         
      | 
         
       | 
   
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.