| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| silnik pumy we fiescie mk4 |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | wojtask [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lut 2008,  21:53   silnik pumy we fiescie mk4 | 
 |  
               | 
 |  
               | witam:) mam takie pytanko. co trzeba zmienic przy przylozeniu silnika 1,7 z pumy w mk4 ??
 
 
 
 pomozecie?
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | trzeci   Moderator
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Imię: Artur
 Wiek: 55
 Dołączył: 24 Maj 2004
 Posty: 7108
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lut 2008,  22:00 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jest tu taki magik, co to już przerabiał i to z niezłym skutkiem   Zoharek go zwą i z miasta Łodzi pochodzi ;-)
 Napewno pomoże ... jak będzie w dobrym humorze
   Pozdro ...
 |  
				| _________________ Verba volant, scripta manent
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lut 2008,  22:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | I jeszcze baq - chyba ma swoj temat w dziale projekty |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | zoharek   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Rafał
 Wiek: 42
 Dołączył: 22 Sty 2007
 Posty: 527
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Lut 2008,  23:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | Projekt baq'a: 1,25 -> 1,7 http://www.fiestaklubpols...t=18183&start=0
 Mój projekt: 1,3 -> 1,7
 http://www.fiestaklubpols...t=24792&start=0
 
 Pokrótce co trzeba zmienić, czy raczej wyszabrować z Pumy:
 -silnik z kompletnym osprzętem (kolektory, przepustnica, przepływomierz, górna część obudowy filtra powietrza, alternator, rozrusznik, wszystkie łapy, itd.)
 -skrzynia
 -komputer i kompletna wiązka (no chyba że masz bardzo zdolnego elektryka...)
 -wydech
 -rurki klimy
 
 Co powinno się zmienić:
 -hamulce (puma ma wentylowane, polecam do tego nacinane)
 -zawieszenie (wedle uznania, w serii puma ma chyba to samo co Mk4)
 
 Gdzie są problemy:
 -nieco inaczej idą rurki od wspomagania, trzeba je było pospawać (część od fofi, część z pumy)
 -rurki z klimy większość zostaje z fofi (identyczne), ale jedna potrzebna z pumy (ta która wychodzi ze sprężarki)
 
 I chyba tyle. Pamiętaj, że trzeba przeprogramować kluczyki pod nowy immobiliser
   
 Powodzenia
   
 [ Dodano: Nie Lut 03, 2008 23:51 ]
 trzeci, nawet nie czujesz że rymujesz ;>
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | wojtask [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Lut 2008,  15:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | no dzieki za takie informacje napewno rozpatrze i sie zastanowie czy pakowac w to kase:) pozdrawiam |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |