| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
			| Problem z CPP ciąg dalszy. |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Longer_007   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Daniel
 Wiek: 38
 Dołączył: 16 Gru 2006
 Posty: 145
 Skąd: Oświęcim
 
 | 
            
               |  Wysłany: 21 Lip 2007,  16:32   Problem z CPP ciąg dalszy. | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, zakupilem po wielu bojach czujnik polozenia przepustnicy, znajomy mechanik powiedział mi, ze on tego nie bedzie wymienial bo niema pewnosci czy ten czujnik jest dobry i w ogole odpowiedni. Jego zdaniem ten czujnik jest nie do tego silnika, bo orginalne CPP ma obudowe czerwona a ja kupilem z czarna gdyż ten co jest w tej chwili zamontowany tez ma obudowe czarna. Przyczepil sie rowniez do kolorów kabli, ze powinny byc z paskami a tu sa cale w kolorze (czerwony, zolty, zielony). Wiec ogolnie mi powiedzial, ze on tego na siebie nie bierze bo jak siadzie komputer itp. to strace u niego zaufanie. No i teraz pytanie do Was, czy rzeczywiscie tego nie montowac mimo, ze mialem taki sam i przeciez samochod na tym jezdzil normlanie, czy kompletnie sie tym nie przejmowac i napewno podejdzie ? |  
				| _________________ 
 
   
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | madek   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Imię: Kuba
 Dołączył: 23 Kwi 2006
 Posty: 1755
 Skąd: Jelenia Góra
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Lip 2007,  00:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | Zmien mechanika 
 kolor nie ma znaczenia, kable tez, byle byly 3 i wtyczka pasowała...
 |  
				| _________________ była sobie RS`ka...
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Lip 2007,  11:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | załóż to coś. najlepiej zrób reset bo "komp" pamięta wskazania i uzywaj. możesz zmierzyć czy płynnie zmieni sie R przy zmianie położenia suwaka |  
				| _________________ 1% dla mojego syna
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Longer_007   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Imię: Daniel
 Wiek: 38
 Dołączył: 16 Gru 2006
 Posty: 145
 Skąd: Oświęcim
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Lip 2007,  22:16 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | madek napisał/a: |  	  | Zmien mechanika 
 kolor nie ma znaczenia, kable tez, byle byly 3 i wtyczka pasowała...
 | 
 
 Wtyczka pasuje, kable sa trzy
  widzialem, ze w FAQ o reanimacji izolacji CPP na zdjeciach jest dokladnie taki sam czujnik jak zkupilem, a, że poradnik oparty na silniku 1.1i wiec mysle, ze problemów nie bedzie. 
 
  	  | szynszyl napisał/a: |  	  | możesz zmierzyć czy płynnie zmieni sie R przy zmianie położenia suwaka | 
 Rozumiem, a mozesz mi jeszcze powiedziec jakie powinny byc wartosci ?
 |  
				| _________________ 
 
   
  |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | jackrzec   Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`12
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.25Duratec/82KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 51
 Dołączył: 30 Cze 2005
 Posty: 2573
 Skąd: Stargard
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Lip 2007,  06:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jest w tekście: http://jackrzec.republika...reanimacja.html - oczywiście mogą się trochę różnić, ale ważne jest żeby nie było "dziur" i opór zmieniał się płynnie. 	  | Longer_007 napisał/a: |  	  | Rozumiem, a mozesz mi jeszcze powiedziec jakie powinny byc wartosci ? | 
 |  
				| _________________ Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
 Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |