| Przesunięty przez: szynszyl 17 Kwi 2006,  10:38
 | MK3 RS 2000 | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Cze 2004,  13:26   MK3 RS 2000 |   
 |  
               | 
 |  
               | CZY DA SIĘ ZAŁOŻYĆ SILNIK OD ESCORTA RS 2000 DO MK3? JEŚLI TAK TO CO TRZEBA PRZEROBIĆ?
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | pablonas [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Cze 2004,  21:43 |   
 |  
               | 
 |  
               | powiedz jeszcze jaki masz aktualnie silnik. bo jezeli masz zamiar wkladac 2 litrowy silnik w miejsce 1.1 na gazniku to mowiac delikatnie to sobie podaruj  za duzo przerobek i nie chodzi tylko o silnik ze skrzynia. dojdzie cala reszta od zawieszenia, przez hamulce, zbiornik paliwa na instalacji elektrycznej konczac. slowem NIE OPLACA SIE |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Cze 2004,  11:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | KOMORA SILNIKA, ZAWIESZENIE I CHAMULCE OD 1,6 XR2I, PO PRZERÓBKACH, WIEM ZE BELKA BYŁA INNA W 1,8 XR2I I TO MOZE BYĆ PROBLEM? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Cze 2004,  13:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | No wreszcie jakieś konkrety   
 jeżeli ci to pomoże to masz link do strony o wsadzaniu różnych dziwnych rzeczy do fiesty
 
 http://www.zetecinside.com/xr2/pictures5.htm
 
 Link dotyczy co prawda wsadzania 2.0 do fiesty mk1 ale myślę że ci on pomoże choćby w ogólnym pojęciu zakresu przeróbek .
 
 Poza tym proponuję odwiedzenie stronki Joego a na niej działu linki i poszperanie na stronkach znajdujących się tam ( jest trochę o wariatach którzy robiąz poczciwych ikserek latające trumienki  :wink: )
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dynamike [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Cze 2004,  20:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | dwulitrowy zetec w mondeo jest gabarytowo nieco mniejszy niż motor w escorcie rs2000, podobno dlatego że ten drugi jest na łańcuchu (tak słyszałem...  ) |  
				| Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 1 Maj 2006,  17:02, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Dynamike [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Cze 2004,  08:20 |   
 |  
               | 
 |  
               | [ nie jestem zbyt oblatany w temacie budowy każdego fordowskiego silnika, a swoją wypowiedź oparłem na tym co przeczytałem kiedyś na starym forum. http://www.forum.tuning.i...pic.php?t=33785
 Taką informację jaką ja zamieściłem znalazłem w jednej z wypowiedzi Mellowa, a że nikt wtedy nie protestował to założyłem że jest to prawda.
 Zeby nie było niedomówień to podaje cytat:
  	  | Cytat: |  	  | Ja widzialem w Niemczech Fieste z tym silnikiem ( RS 2000 z łancuchem ) | 
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 1 Maj 2006,  17:04, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | .mat. [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Cze 2004,  10:25 |   
 |  
               | 
 |  
               | silnik z escorta rs2000 sobie daruj,to jest stara i w porównaniu do zeteca ciężka konstrukcja.ten silnik to zupełnie coś innego niż zetec,mimo,że wygląda podobnie.te silniki co w rs2000[niestety nei wiem jak sie nazywa ten typoszereg]były montowane też w sierkach wydaje mi się,ze wywodzą się z silnika pinto,bo ten z rs2000 ma taką samą średnice tłoka,ale pinto było napędzane paskiem na ten z rs2000 jest na łańcuchu i to troche burzy moją teorie.ten silniczek z rs2000 jest dłuższy od zeteca,bo ma większą średnice cylindrów,a łańcuch sam w sobie chyba nie ma na to aż takiego wpływu,właśnie przez tą dużą długość odradzałbym montowanie go poprzecznie w fiescie,bo może mieć ciasno,mam lepszą propozycje,a nawet dwie propozycje: 
 propozycha numer jeden:
 kup silnik i skrzynie biegów z cały zawias i hamulce przód z mk3 1.8 i to wsadź do swojego auta,ten 1.8 to jest zetec.
 
 propozycja numer dwa:
 jeżeli chcesz koniecznie silnik 2.0 to kup to co w punkcie pierwszym i goły silnik z mondeo,już spiesze wyjaśniać,dlaczego nie lepiej kupić zaraz silnika z mondeo 2.0.
 silnik 2.0 z mondeo to też zetec,ale w mondeo ma zupełnie inny osprzęt,jest inaczej "opakowany" i z takim opakowaniem nie wciśniesz go do fiesty.do tego gołego silnika zakładasz osprzęt z 1.8 i miske olejową i koło zamachowe i pakujesz do fiesty,tu to masz opisane: http://www.zetecinside.com/xr2/stepbystep.htm
 
 osobiście polecałbym wersje z 1.8,bo prościej a te 0.2litra to moim zdaniem różnicy nie robią.
 
 pozdrawiam mat
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | maras555 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 14 Cze 2004,  22:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie klocic sie :PPPP kolega Dynamike ma racje, ja wlasnie jestem przed wymiana w swojeje fiestce paska rozrzadu i zajechalem do mechanika i mowil abym sprawdzil czy mam w swoim zetec-ku lancuch czy pasek  bo starsze generacje silnika zetec mialy lancuszki  :cfaniak: |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Cze 2004,  11:12 |   
 |  
               | 
 |  
               | DZIĘKI, JUZ WYCZYTAŁEM NA STRONIE ANGIELSKIEJ ZE RS2000 JEST ZA CIĘZKI.
 MONDEO WCHODZI BO KUMPEL WSADZIŁ I WIEM CO TRZEBA PRZEROBIC ZEBY WSADZIC GO DO FIESTY.
 NIE CHODZIŁO MI O 0,2 CM POJ. ALE O 150 KM I 196 NIUTONÓW:)
 A JESLI CHODZI O SILNIK 1,8 TO POSIADAM XR2I KOMPLETNE ALE 1,6 8V. I WOLE TEN SILNIK ZE WZGLĘDU NA ELASTYCZNOŚĆ.JESLI ZMIENIAC TO NA COS MOCNEGO.
 A JESZCZE JEDNO ZAWIESZENIE I HAMULCE W XR2I 1,6 I 1,8 16V CZY TEZ RS BYŁY TE SAME ZA WYJĄTKIEM TYLNIEGO STABILIZATORA I 1,8 MIAŁA KRUTSZE SPRĘŻYNY Z TYŁU O 2CM (WSKAZÓWKA DLA CHCĄCYCH OBNIŻYĆ NORMALNE FIESTY WMIARE NISKIM KOSZTEM)
 A SILNIK RS 2000 TO PRZEROBIONY SILNIK SIERRY
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rycho   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Wiek: 50
 Dołączył: 26 Maj 2004
 Posty: 203
 Skąd: Trzebnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 19 Cze 2004,  09:33 |   
 |  
               | 
 |  
               | To może zrób jeszcze inaczej wsadź sobie 1,6 turbo i wtedy dopiero możesz szaleć z kuniami i niutonami. Rycho
 |  
				| _________________ JetCar XR2
 
 I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
 Robią syf i w tym syfie się tarzają
 I mówię ci, że ten, kto ma władzę
 Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | cinot [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lut 2006,  20:42 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Rycho napisał/a: |  	  | To może zrób jeszcze inaczej wsadź sobie 1,6 turbo i wtedy dopiero możesz szaleć z kuniami i niutonami. Rycho
 | 
 
 
 Hehhehe sorry że wyciagam ten temat ale musiałem.
 
 Rycho przewidział przyszłość ;-)
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 18 Lut 2006,  22:54 |   
 |  
               | 
 |  
               |  a mówiłem odrazu że to nie jest bzdura z tymi swapami. Choć miło zobaczyć swój pierwszy post na tym FORUM
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Darekmk3   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`94
 Wersja: Futura
 Silnik: 1.6i16V/90KM
 Imię: Darek
 Wiek: 41
 Dołączył: 30 Lip 2005
 Posty: 917
 Skąd: Żory
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Maj 2006,  21:26 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | PUMA napisał/a: |  	  | :devil:  a mówiłem odrazu że to nie jest bzdura z tymi swapami. Choć miło zobaczyć swój pierwszy post na tym FORUM
   | 
 no tak a teraz szykuje sie cos naprawde mocnego w twoim wykonaniu 2.0 turbo -tam to juz ostro trzeba bedzie szukac trakcji-trzymam kciuki
     pozdro
 |  
				| _________________ mk3 rs1.3&futro 1.6 16v>ess1.6 16v>r19>mk3 1.4klima>a6 1.8t & mietek207d cdn?
 www.fiesta-squad.prv.pl
 www.fiesta-squad.forum.prv.pl
 cos dla grupy jebax teoretix
 fiesta rs 1300 w akcji
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | djpleban [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Maj 2006,  22:27 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja nie ogę Puma... to ty kiedyś też zadawałeś pytania  ale to się dziewni czyta   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Maj 2006,  04:20 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | djpleban napisał/a: |  	  | Ja nie ogę Puma... to ty kiedyś też zadawałeś pytania  ale to się dziewni czyta   | 
 Co wiecej nadal je zadaje
   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Danio   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Wiek: 40
 Dołączył: 16 Gru 2004
 Posty: 391
 Skąd: Tychy
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Maj 2006,  11:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | hehe a ja sie normalnie oburzyłem jak kolega pablonas się spytał co to masz za autko i potraktował Cię jak młodego łepka  co to chce mieć jak najwięcej   
 normalnie Puma jesteś zdolna dziewczyna ..pozdrówka dla Ewy
 |  
				| _________________ Dobra Fiesta nie jest zła
   
 
    |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Maj 2006,  21:04 |   
 |  
               | 
 |  
               | a ja tak dizisaj myslalem na 2.3 z galaxy to ma 4 czy 5 garkow?? |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Maj 2006,  21:09 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dario nikt tego nie wkładał do Fiesty, rozwiercają 2,0 na prawi 2,2 ale nie słysząłem żeby ktoś wsadził z Galaxi |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Daras84   King of Bednary 2011
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: RST
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączyła: 05 Maj 2005
 Posty: 2563
 Skąd: Gliwice
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Maj 2006,  14:36 |   
 |  
               | 
 |  
               | a Ja wlasnei widizalem wlozone 2.3 z galaxa do eska... wiec pomyslalem ze moze do fiony tez by weszlo... trzeba by bylo sie zainteresowac!! |  
				| _________________ AUTO LAWETA 24H
 SKUP AUT całych i powypadkowych   883-255-991
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | PumaRST   Princessa of Ułęż
 
 
  
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 09 Cze 2004
 Posty: 3192
 Skąd: OBR Niestachów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Maj 2006,  14:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | jesli jest to rozwiercony 2,0 to wejdzie ale może być blok wiekszy i bedzie dupa. Esiek ma wiecej miejsca pod maską   |  
				| _________________ Ford Fiesta RS ZetecTurbo 207KM 250Nm  ET: 13:85 RiP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |