| Przesunięty przez: szynszyl 17 Kwi 2006,  10:18
 | Silnik : uszczelka miski olejowej | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Thomas [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2004,  12:04   Silnik : uszczelka miski olejowej | 
 |  
               | 
 |  
               | Wiatm... Czy nie kryje się coś nieprzyjemnego przy wymianie uszczelki misy olejowej w 1,4 CVH? Pytam, bo nie chce niespodzianek. I jeszcze ile kosztuje taka uszczelka?
 Pozdrawiam
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 1 Sty 2011,  22:33, w całości zmieniany 2 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | virus2   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 26 Maj 2004
 Posty: 75
 Skąd: Kraków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2004,  17:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | Popierwsze jest taka lipa ze trzeba odkręcić rozruszniki i alternator bo inaczej nie chce wyjsc, podruba kosztuje 30 a orginał 60zł a zakładaj uszczelke na blok a nie na misę dasz trochę smaru i się będzie trzymać |  
				| _________________ Fiesta 1,4 gaźnik + lpg:) bylo jest 1,6EFi
  )) http://streetracers.krakow.pl/
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2004,  20:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie dawaj smaru !!!! Nie wolno , już lepiej poszukać specjalnego silikonu do uszczelniania silnika . Pytaj w dobrych i dużych churtowniach motoryzacyjnych . Dobre silikony do takich rzeczy sa czarne i bardzo gęste jak smoła . Później trzymaja super . To co kolega pisał to dobry pomysł . A to dlatego ze się często półksiężyce podwijaja i dupa . Cieknie  wtedy . Pytaj o szczegóły Żółwika bo on jest znawca tego tematu:) Pare razy to juz w życiu robił . Ja mam opanowane tylko ohvki . Pozdro
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomas [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Paź 2004,  22:58 | 
 |  
               | 
 |  
               | a może wie ktoś jak odkrecić miske w 1.3 ohv bo odkreciłem wszystkie ale to wszystkie śrubki i nie mogłem jej zdjąć niewiem co jest grane !! |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Paź 2004,  18:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | hehe jak odkręciłeś wszystko to musisz wziąść młotek i kawałek deski i lekko puknąć . Tych śrubek jest dość duzo . Pamiętaj ze sa jeszcze 4 w okolicach półksiężycy . ich czasami nie widać . Pozdro
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | .mat. [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2004,  10:08 | 
 |  
               | 
 |  
               | a nie lepiej[prościej]na silikonie to poskładać,po co wydawać 30,- na uszczelke skoro silikon wysokotemperaturowy do silnika kosztuje ok 10,- i jeszcze go zostanie po dokładnym wysmarowaniu powierzchni styku michy z blokiem i trzyma perfekt,nie przeszkadza nawet jak micha jest krzywa. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2004,  10:35 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie, chyba nie... lepej założyć uszczelkę... |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | .mat. [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2004,  10:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | dlaczego lepiej uszczelke ???? w ohv jest 4częściowa i zawsze na łączeniach cieknie,ja wole silikon,tylko trzeba umiejętnie go nałożyć. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Paź 2004,  19:04 | 
 |  
               | 
 |  
               | co do uszczelek od CVH to niestety najlepiej to robić na silniku wyciągniętym i odwróconym do góry nogami   a tak serjo to trzeba bardzo uważać bo półksiężyce się podwijają  i cieknie ( nie poci sietylko cieknie ) a po takim podwinięciu uszczelka jest do wymiany więc zanim ją dokręcisz sprawdźtrzy razy czy dobrze leży .
 Pomimo wszystkich wad stosowania samego silikony mrzydaje się on w połączeniu z uszczelką ( przyklej nim uszczelkę do bloku , zwłaszcza w korytkach półksiężyców ) ale pamiętaj że lepiej aby nie miał on kontakty z olejem .
 
 tomas Dioda ma rację - uszczelka czasem sie przykleja ( zwłaszcza korkowa ) puknij w miskę ( ale najpierw sprawdź czy ci śruby nie zostały )
 |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 10 Paź 2004,  14:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | Generalnie jak słysze ze ktoś składa silnik na silicon to mnie dusi . Duzo aut amerykańskich tak jest składanych i długo bez wycieków nie śmigaja . Bo amerykańce to auta na kilka lat i do kosza (przynajmnijej te nowe) . Zastępowanie uszczelek siliconem to najgorszy pomysł na jaki można wpaść . Silicon sie po paru latach rozpusza i zatyka smoki pompy i magistrale olejowe i zazwyczaj sie to kończy remontem . To równie dobry pomysł jak składanie gaźnika na silicon . Powiem wam ze ford przewidział tam uszczelke i ona tam być musi . Zobaczcie ze auta z niemiec nie ciekna bo tam nie ma nikt takich pomysłów . I generalnie nie polecam siliconów produkowanych w polsce ( czerwony jest syfem) . Kupujcie tylko markowe silicony do aut STP itp . One naprawde w połączeniu z uszczelka gwarantuja wysoka szczelność . Pozdrawiam
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 11 Paź 2004,  19:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | amen |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tomas [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Paź 2004,  22:38 | 
 |  
               | 
 |  
               | tak jAK SA 4 SRUBKI PO DWIE KOŁO KSIEZYCY TO JAK MAM DO NICH PODEJSC SKORO MIEDZY SKRZYNIA A SILNIKIEM JEST  JAKAS BLACHA I NIE MOZNA NAWET ZOBACZYC CZY SA TE SRUBKI |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | virus2   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CLX
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 41
 Dołączył: 26 Maj 2004
 Posty: 75
 Skąd: Kraków
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Wodz 
  
 Dołączył: 17 Cze 2004
 Posty: 40
 Skąd: Okolice Rzeszowa
 
 | 
            
               |  Wysłany: 13 Paź 2004,  06:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie wiem jak u ciebie ale u mnie w mk1 musisz odkrecic rozrusznik i blache wtedy bez problemu wyciagniesz.Ja osobiscie polecam produkt do uszczelniania,klejenia i wypelniania LOCTITE 5910.Wedlug mnie jest rewelacyjny!!!Ale zarazem drogi :? |  
				| _________________ Ford Fiesta Xr2(mk1)
 Fiesta stara ale jara!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |