| Przesunięty przez: szynszyl 17 Lis 2008,  07:41
 | czy to moze byc zaolon | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | joasiapiotr [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Sty 2006,  19:02   czy to moze byc zaolon | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Mam problem z moim potworem.Przyszly mrozy (-10) i z rana zapalic auto to jest koszmar i wcale nie chodzi mi o cisnienie w silniku czy swiece.Mianowicie z chwila jak auto chce zapalic to wyskakuje mi rozrusznik i zebatka z rozrusznika trze po zebach kola zamachowego.Wymienilem zebatke w rozruszniku, automat zalaczajacy, sprawdzilem kolo zamachowe i wszystko wpozadku. Wymienilem rozrusznik z innej fiesty 1.8d i wciaz te same obiawy . Malo tego jak juz uda sie przekrecic silnikiem ze trzy obroty wowczas to zanika (czasem sie powtaza kilka razy to samo) i autko zapala.Czy wina moze byc zaplon???? Pomozcie mi zanim cos sie naprawde rozwali !!!!
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | dday   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`96
 Wersja: Classic
 Silnik: 1.3i/60KM
 Wiek: 44
 Dołączył: 29 Gru 2004
 Posty: 390
 Skąd: wawa-anin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Sty 2006,  19:10 | 
 |  
               | 
 |  
               | nie no skoro rozrusznik się ślizga/trekocze to czemu miałby być winny w takim przypadku zapłon   z opisu wynika (mi się tak wydaje) ze winny jest elektromagnes odpowiedzialny za wysówanie tej zębatki - co nazywasz automatem załączajacym?
 
 czy jesteś pewien ze ten drugi rozrusznik był napewno dobry? może też był uszkodzony?
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | BIGL [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Sty 2006,  21:44 | 
 |  
               | 
 |  
               | Może masz koło zamachowe wyrobione w jednym  miejscu, a może to elektromagnez. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rafal1504 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2006,  08:22 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam na mój gust to rozrusznik nie trafia  (nie zazębia się) z kołem zamachowym podobny efekt mam przy innym sprzęcie tam dokładnie wszystko widać bo koło zamachowe jest na wierzchu i objaw jest taki że po załączeniu rozrusznika mocno zgrzyta ele on nie ślizga się po zazębieniu lecz obraca się po bocznej stronie koła zamachowego wydając przeraźliwy zgrzyt - przyczyna jeśli zamieniłeś rozrusznik i to samo stawiałbym na koło zamachowe ciekawe co inni na to   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2006,  14:36 | 
 |  
               | 
 |  
               | inni na to mowia . Zainstaluj dodatkowy przewód masowy silnika . Jeśli to nie da spodziewanego rezultatu to odczep przwód od elektromagnesu i podłącz na krótko kawałek przewodu i dotykaj prosto do plusa na akku . jeśli nie zazgrzyta to znaczy ze kostka stacyjki jest nadpalona i stawia opory dla prądu .a jeżeli to nie pomaga to zobacz jaka masz skrzynie i czy jest dobrze przykręcona do silnika . pooglądaj też kołnież rozrusznika  ten przy silniku czy nie ma jakiś zadr co moga go na zła strone sprowadzic . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | joasiapiotr [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2006,  16:56 | 
 |  
               | 
 |  
               | Kolo zamachowe sprawdzalem , rozrusznik byl przelozony z fiesty ktora jezdzi caly czas . Zaskoczyla mnie wypowiedz  postu:
 
 --------------------------------------------------------------------------------
 
 inni na to mowia . Zainstaluj dodatkowy przewód masowy silnika . Jeśli to nie da spodziewanego rezultatu to odczep przwód od elektromagnesu i podłącz na krótko kawałek przewodu i dotykaj prosto do plusa na akku . jeśli nie zazgrzyta to znaczy ze kostka stacyjki jest nadpalona i stawia opory dla prądu .a jeżeli to nie pomaga to zobacz jaka masz skrzynie i czy jest dobrze przykręcona do silnika . pooglądaj też kołnież rozrusznika ten przy silniku czy nie ma jakiś zadr co moga go na zła strone sprowadzic .
 
 szczerze mowiac to jest calkiem realne i praktyczne pytanie tylko dlaczego jak jest troszke cieplej to jest wszystko wpozadku .
 
 Sprawdze to wszystko i dodam kometarz dla swietego spokoju sprawdze rowniez zaplon  :lol:
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Sty 2006,  19:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | a jestes pewien ze zebnik który zainstalowałes jest do tego silnika , bo z tego co wiem to 1,6 miały dwa rodzaje . a o masie wspominam bo czasami brakuje bradu na silniku podczas pracy swiec zarowych i zazwyczaj winna jest masa silnika. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.