| Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013,  15:55
 | Modyfikacje fiesty Mafios'a | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Lis 2005,  07:43   Modyfikacje fiesty Mafios'a | 
 |  
               | 
 |  
               | za 2 h wjezdzam na garaz i wkladam 1.8 wkoncu i bedzie mnie przez kilka dzionkow ale gdy powroce to objade gimbusa ziomka łokmena   |  
				| _________________ RS TURBO
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Lip 2006,  08:13, w całości zmieniany 3 razy |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Lis 2005,  00:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | 1 dzien swapa : 
 wyjety 1.1
 zdemontowana elektryka 1.1
 wlozona elektryka 1.8
 wsadzony silnik 1.8 stoi w ramie o wlasnych silach
 zalozone poloski skrzynie i etc.
 
 jutro kolejny dzien
   
 moge wam powiedziec ze belka pod skrzynia od 1.1 nie pasuje do 1.8 ;-)
 bo sa wieksze podszuki pod skrzynia
 
 [ Dodano: Pon Lis 07, 2005 1:51 am ]
 dzien drugi swap zakonczony auto odpalilo a tutaj\
 
 stuka cos w silniku po krotkiej ekspertyzie wychodzil ze walki odwrocone sie o 180 stopni
 przy okazji rozjebal sie rozrusznik
 cos z czujnikiem temperatury
 i nie dziala obrotek wie ktos jak to podlaczyc w 1.8 ?
 
 ale ogolnie auto ryczy jak trzeba mam nadzieje ze to nic powaznego w z tym silnikiem bo i pali rowno i stukanie takie jakby ktos w miske olejowa czyms aluminiowym walil :/
 |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lis 2005,  22:34   i po swapie :-) | 
 |  
               | 
 |  
               | pochwale sie  przelozylem wkoncu silnik wszystko gra i buczy i w silniku juz nic nie stuka ryczy jak glupia a rwie kapcie jak tornado   
 tylko powiedzcie jak w tym 1.8 jak ustawic prawidlowo rozrzad gdzie sa znaki bo u mnie jest samozaplon qrna :/
 
 jutro zapoda zdjecia
 |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lis 2005,  22:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | no wlasnie po swapie wyjechalem z garazu urawaly sie kable od alternatora i siadla elektryka po czym odkrecil sie korek w misce i wylecial olej gdy zapalila sie kontrolka od razu zgasilem silnik wkrecilem nowy korek zalalem nowym olejem qrna  noi gra i buczy   |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 7 Lis 2005,  23:24 | 
 |  
               | 
 |  
               | wrazenia sa takie jakbys sobie kupil nowe auto z mocnym motorem   |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2005,  09:30 | 
 |  
               | 
 |  
               | zdjecia : 
 
   
 
   
 
  |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rycho   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Wiek: 50
 Dołączył: 26 Maj 2004
 Posty: 203
 Skąd: Trzebnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2005,  10:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | Rozrząd w zetecu ustawiasz nie na znaki tylko na płaskownik i znaki   Musisz zdjąć pokrywę zaworów, na końcu wałków rozrządu (po stronie od filtra powietrza) znajdziesz nacięcia. Trzeba w nie włożyć płaskownik i w ten sposób blokujesz wałki. Wał korbowy ustawiasz tak, żeby nacięcie na kole pasowym znalazło się naprzeciw takiej jakby kreski na misce olejowej, albo zdejmujesz małe koło rozrządu i ustawiasz klinem pionowo do góry.
 
 Rycho
 |  
				| _________________ JetCar XR2
 
 I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
 Robią syf i w tym syfie się tarzają
 I mówię ci, że ten, kto ma władzę
 Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2005,  10:57 | 
 |  
               | 
 |  
               | tak tez robilem ... ale nie do konca da sie to dobrze ustawic :/ wczoraj kolega Łokmen przyslal mi ksiazke jak to zrobic i troche inaczej tam jest 
 pytanie 2 gdzie podlaczyc ten kabelek pradowy od wskazowki na desce rodzielczej od temp bo termostat z wetylatorem chodzi a wsaznika od deski nie wiem gdzie podlaczyc :(
 |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rycho   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Wiek: 50
 Dołączył: 26 Maj 2004
 Posty: 203
 Skąd: Trzebnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2005,  15:21 | 
 |  
               | 
 |  
               |  	  | Mafios napisał/a: |  	  | tak tez robilem ... ale nie do konca da sie to dobrze ustawic :/ wczoraj kolega Łokmen przyslal mi ksiazke jak to zrobic i troche inaczej tam jest | 
 
 Ok nie wiem jak jest w tej książce, ale ja w swoim 1,8 105KM (czyli identycznym jak Twój pod każdym względem) w ten sposób ustawiałem rozrząd już kilka razy. Cokolwiek w tej książce napisali to po naciągnięciu paska rozrządu przed ostatecznym odpaleniem przekręć wał kilka razy żeby sprawdzić, czy się zawory z tłokami nie spotykają.
 
 [quote="Mafios"]pytanie 2 gdzie podlaczyc ten kabelek pradowy od wskazowki na desce rodzielczej od temp bo termostat z wetylatorem chodzi a wsaznika od deski nie wiem gdzie podlaczyc :([/quote
 
 W obudowie termostatu masz dwa czujniki. Jeden to czujnik temperatury współpracujący z kompem a drugi jest odpowiedzialny za wskazania na desce rozdzielczej. Ten od kompa jest chyba wyżej a ten od deski jest trochę niżej (dojście baaardzo trodnione, przynajmniej dla moich grabi)
 
 Rycho
 |  
				| _________________ JetCar XR2
 
 I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
 Robią syf i w tym syfie się tarzają
 I mówię ci, że ten, kto ma władzę
 Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 8 Lis 2005,  15:32 | 
 |  
               | 
 |  
               | przy chodnicy jest podpiecie wtyczki od kompa zeby mogla wlaczac wetylator ale w okolicy tej nie znalazlem innego podlaczenia masz mozliwosc zrobienia mi zdjecia ? |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rycho   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Wiek: 50
 Dołączył: 26 Maj 2004
 Posty: 203
 Skąd: Trzebnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 9 Lis 2005,  09:59 | 
 |  
               | 
 |  
               | Postaram się ale nie obiecuję. Auto w tej chwili stoi u blacharza, coś marudził o wyciąganiu silnika, więc jak będzie na wierzchu to na pewno cyknę fotę. 
 Rycho
 
 .:edit:. Problem zdjęciem rozwiązany. Dzięki linkowi wyszperanemu przez chary zdjęcia za swapa na 1,8 na piątym zdjęciu od dołu masz fotkę termostatu i widoczne dwa czujniki. Ten u góry jest do kompa, ten na dole jest do zegarów.
 |  
				| _________________ JetCar XR2
 
 I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
 Robią syf i w tym syfie się tarzają
 I mówię ci, że ten, kto ma władzę
 Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Rycho 9 Lis 2005,  11:32, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 17 Lis 2005,  12:01 | 
 |  
               | 
 |  
               | i xr3i i ... zostala lekko uglebiona 
 ale na wiosne bedzie bardziej
  okazalo sie ze moj rozbitek mial fajne sprezynki i od razu efekt widac   
 
  |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Lis 2005,  08:39   1.8 | 
 |  
               | 
 |  
               | od swapa zrobilem autkiem juz prawie 5500 km nie zawiodlo mnie jeszcze przy wolnej jezdzie potrafi spalic 6,5-7l na 100 km przy hardcorowym jezdzeniu nawet i 15 na 100km chyba moge powiedziec ze silnik jest ok po tylu kilometrach ale wciaz nie mam wskazowki temp :( nie wiem pod co mam podpiac przewod :( nie wiem gdzie jest ta cholerna czujka na wiosne w planach jest zrobienie tylnego pasa bo go zjada i odswiezenie lakieru , ciemne szyby lacznie z przodem noi przeroba na 130 kucy  bo musze w ZG objechac gimbusa łokmena   |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Lis 2005,  22:43 | 
 |  
               | 
 |  
               | juz wyjasniam zginily zaczepy gwintowane i odpadly :( 
 
  |  
				| _________________ RS TURBO
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Mafios 23 Lis 2005,  23:00, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Gru 2005,  00:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | moc odzyskana ale zjebal sie alternator i powiem wam ze coraz bardziej mam jej dosc |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 4 Gru 2005,  13:16 | 
 |  
               | 
 |  
               | sam nie wierzylem ze nowe kable do swiec i nowy filtr paliwa tyle mocy mi odzyska   |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | GienekWichura   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Turbo
 Dołączył: 05 Cze 2004
 Posty: 309
 Skąd: Puck
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Gru 2005,  06:50 | 
 |  
               | 
 |  
               | Nie odczujesz różnicy po zmianie wałków i przepustnicy. Będziesz miał wcześniej otwarty zawór a z przepustnicy
 więcej powietrza czyli w komorze spalania zassie większą
 dawkę powietrza ale komp poda ci w tym samym momencie
 paliwo i poda go identycznie tyle ile było przedtem ponieważ
 jest tak zaprogramowany. Komputer od 1,8 RQC posiada
 wcześniejszy moment wtrysku i dłuższe otwarcie wtryskiwaczy.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Gru 2005,  07:13 | 
 |  
               | 
 |  
               | a od escorta pasuje ? 
 
 dzis moja zona przejela kierownice xr3i i ...
  i stewierdzila ze fajnie sie to prowadzi i kupuje sobie fieste       
 aha zapomnialem wam pokazac tak wygladala moja fiesta rok temu :
 
 
  |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Sty 2006,  11:42 | 
 |  
               | 
 |  
               | z uwagi na to ze jeszcze nie wiem czy bede z wami przez najblizsze 9 miesiecy wszystko sie okaze na dniach ( zandarmeria ) postanowilem zmienic w swojej fiescinie walki rozrzadu na te od 130 konnej niech ma na ostatnia chwile oczywiscie po zmianie walkow nic nie odczulem ale nie ma co sie dziwic jeszcze 2 rzeczy trzeba zalozyc aby otowrzyla sie furtka do nieba bram ale mam z nia jeszcze problem ... nie bierze grama oleju chodz dostaje po dupie az gwizdze ale raz ma buta ze kola chce wyrwac a raz jest mulasta :( ostatnio tez przez te zaspy sprzeglo dostalo po dupie troche sie przypalilo ale to chyba raczej nie ono skoro raz frunie a raz muli |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Marcus   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i8V/110KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 16 Sie 2005
 Posty: 40
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Sty 2006,  16:49 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mafios a jakie koszta poniosłeś przy takim swapie?? |  
				| _________________ Wszystko o mnie:
 
   www.mar-cus.cba.pl - wejdź i doradź
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |