Przesunięty przez: Freeman 25 Wrz 2013, 16:55 |
Modyfikacje fiesty Mafios'a |
Autor |
Wiadomość |
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 5 Lis 2005, 07:43 Modyfikacje fiesty Mafios'a
|
|
|
za 2 h wjezdzam na garaz i wkladam 1.8 wkoncu i bedzie mnie przez kilka dzionkow ale gdy powroce to objade gimbusa ziomka łokmena |
_________________ RS TURBO |
Ostatnio zmieniony przez trzeci 18 Lip 2006, 09:13, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Lis 2005, 00:24
|
|
|
1 dzien swapa :
wyjety 1.1
zdemontowana elektryka 1.1
wlozona elektryka 1.8
wsadzony silnik 1.8 stoi w ramie o wlasnych silach
zalozone poloski skrzynie i etc.
jutro kolejny dzien
moge wam powiedziec ze belka pod skrzynia od 1.1 nie pasuje do 1.8 ;-)
bo sa wieksze podszuki pod skrzynia
[ Dodano: Pon Lis 07, 2005 1:51 am ]
dzien drugi swap zakonczony auto odpalilo a tutaj\
stuka cos w silniku po krotkiej ekspertyzie wychodzil ze walki odwrocone sie o 180 stopni
przy okazji rozjebal sie rozrusznik
cos z czujnikiem temperatury
i nie dziala obrotek wie ktos jak to podlaczyc w 1.8 ?
ale ogolnie auto ryczy jak trzeba mam nadzieje ze to nic powaznego w z tym silnikiem bo i pali rowno i stukanie takie jakby ktos w miske olejowa czyms aluminiowym walil :/ |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Lis 2005, 22:34 i po swapie :-)
|
|
|
pochwale sie przelozylem wkoncu silnik wszystko gra i buczy i w silniku juz nic nie stuka ryczy jak glupia a rwie kapcie jak tornado
tylko powiedzcie jak w tym 1.8 jak ustawic prawidlowo rozrzad gdzie sa znaki bo u mnie jest samozaplon qrna :/
jutro zapoda zdjecia |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Lis 2005, 22:57
|
|
|
no wlasnie po swapie wyjechalem z garazu urawaly sie kable od alternatora i siadla elektryka po czym odkrecil sie korek w misce i wylecial olej gdy zapalila sie kontrolka od razu zgasilem silnik wkrecilem nowy korek zalalem nowym olejem qrna noi gra i buczy |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 7 Lis 2005, 23:24
|
|
|
wrazenia sa takie jakbys sobie kupil nowe auto z mocnym motorem |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Lis 2005, 09:30
|
|
|
zdjecia :
|
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 49 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 8 Lis 2005, 10:54
|
|
|
Rozrząd w zetecu ustawiasz nie na znaki tylko na płaskownik i znaki
Musisz zdjąć pokrywę zaworów, na końcu wałków rozrządu (po stronie od filtra powietrza) znajdziesz nacięcia. Trzeba w nie włożyć płaskownik i w ten sposób blokujesz wałki. Wał korbowy ustawiasz tak, żeby nacięcie na kole pasowym znalazło się naprzeciw takiej jakby kreski na misce olejowej, albo zdejmujesz małe koło rozrządu i ustawiasz klinem pionowo do góry.
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Lis 2005, 10:57
|
|
|
tak tez robilem ... ale nie do konca da sie to dobrze ustawic :/ wczoraj kolega Łokmen przyslal mi ksiazke jak to zrobic i troche inaczej tam jest
pytanie 2 gdzie podlaczyc ten kabelek pradowy od wskazowki na desce rodzielczej od temp bo termostat z wetylatorem chodzi a wsaznika od deski nie wiem gdzie podlaczyc :( |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 49 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 8 Lis 2005, 15:21
|
|
|
Mafios napisał/a: | tak tez robilem ... ale nie do konca da sie to dobrze ustawic :/ wczoraj kolega Łokmen przyslal mi ksiazke jak to zrobic i troche inaczej tam jest |
Ok nie wiem jak jest w tej książce, ale ja w swoim 1,8 105KM (czyli identycznym jak Twój pod każdym względem) w ten sposób ustawiałem rozrząd już kilka razy. Cokolwiek w tej książce napisali to po naciągnięciu paska rozrządu przed ostatecznym odpaleniem przekręć wał kilka razy żeby sprawdzić, czy się zawory z tłokami nie spotykają.
[quote="Mafios"]pytanie 2 gdzie podlaczyc ten kabelek pradowy od wskazowki na desce rodzielczej od temp bo termostat z wetylatorem chodzi a wsaznika od deski nie wiem gdzie podlaczyc :([/quote
W obudowie termostatu masz dwa czujniki. Jeden to czujnik temperatury współpracujący z kompem a drugi jest odpowiedzialny za wskazania na desce rozdzielczej. Ten od kompa jest chyba wyżej a ten od deski jest trochę niżej (dojście baaardzo trodnione, przynajmniej dla moich grabi)
Rycho |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 8 Lis 2005, 15:32
|
|
|
przy chodnicy jest podpiecie wtyczki od kompa zeby mogla wlaczac wetylator ale w okolicy tej nie znalazlem innego podlaczenia masz mozliwosc zrobienia mi zdjecia ? |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Rycho
Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: S
Silnik: 1.8i16V/105KM
Wiek: 49 Dołączył: 26 Maj 2004 Posty: 203 Skąd: Trzebnica
|
Wysłany: 9 Lis 2005, 09:59
|
|
|
Postaram się ale nie obiecuję. Auto w tej chwili stoi u blacharza, coś marudził o wyciąganiu silnika, więc jak będzie na wierzchu to na pewno cyknę fotę.
Rycho
.:edit:. Problem zdjęciem rozwiązany. Dzięki linkowi wyszperanemu przez chary zdjęcia za swapa na 1,8 na piątym zdjęciu od dołu masz fotkę termostatu i widoczne dwa czujniki. Ten u góry jest do kompa, ten na dole jest do zegarów. |
_________________ JetCar XR2
I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
Robią syf i w tym syfie się tarzają
I mówię ci, że ten, kto ma władzę
Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę |
Ostatnio zmieniony przez Rycho 9 Lis 2005, 11:32, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 17 Lis 2005, 12:01
|
|
|
i xr3i i ... zostala lekko uglebiona
ale na wiosne bedzie bardziej okazalo sie ze moj rozbitek mial fajne sprezynki i od razu efekt widac
|
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Lis 2005, 08:39 1.8
|
|
|
od swapa zrobilem autkiem juz prawie 5500 km nie zawiodlo mnie jeszcze przy wolnej jezdzie potrafi spalic 6,5-7l na 100 km przy hardcorowym jezdzeniu nawet i 15 na 100km chyba moge powiedziec ze silnik jest ok po tylu kilometrach ale wciaz nie mam wskazowki temp :( nie wiem pod co mam podpiac przewod :( nie wiem gdzie jest ta cholerna czujka na wiosne w planach jest zrobienie tylnego pasa bo go zjada i odswiezenie lakieru , ciemne szyby lacznie z przodem noi przeroba na 130 kucy bo musze w ZG objechac gimbusa łokmena |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 23 Lis 2005, 22:43
|
|
|
juz wyjasniam zginily zaczepy gwintowane i odpadly :(
|
_________________ RS TURBO |
Ostatnio zmieniony przez Mafios 23 Lis 2005, 23:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Gru 2005, 00:16
|
|
|
moc odzyskana ale zjebal sie alternator i powiem wam ze coraz bardziej mam jej dosc |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 4 Gru 2005, 13:16
|
|
|
sam nie wierzylem ze nowe kable do swiec i nowy filtr paliwa tyle mocy mi odzyska |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
GienekWichura
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Turbo
Dołączył: 05 Cze 2004 Posty: 309 Skąd: Puck
|
Wysłany: 6 Gru 2005, 06:50
|
|
|
Nie odczujesz różnicy po zmianie wałków i przepustnicy.
Będziesz miał wcześniej otwarty zawór a z przepustnicy
więcej powietrza czyli w komorze spalania zassie większą
dawkę powietrza ale komp poda ci w tym samym momencie
paliwo i poda go identycznie tyle ile było przedtem ponieważ
jest tak zaprogramowany. Komputer od 1,8 RQC posiada
wcześniejszy moment wtrysku i dłuższe otwarcie wtryskiwaczy. |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 6 Gru 2005, 07:13
|
|
|
a od escorta pasuje ?
dzis moja zona przejela kierownice xr3i i ... i stewierdzila ze fajnie sie to prowadzi i kupuje sobie fieste
aha zapomnialem wam pokazac tak wygladala moja fiesta rok temu :
|
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Mafios
Junior Admin
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Patryk
Wiek: 41 Dołączył: 28 Cze 2004 Posty: 2809 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 12 Sty 2006, 11:42
|
|
|
z uwagi na to ze jeszcze nie wiem czy bede z wami przez najblizsze 9 miesiecy wszystko sie okaze na dniach ( zandarmeria ) postanowilem zmienic w swojej fiescinie walki rozrzadu na te od 130 konnej niech ma na ostatnia chwile oczywiscie po zmianie walkow nic nie odczulem ale nie ma co sie dziwic jeszcze 2 rzeczy trzeba zalozyc aby otowrzyla sie furtka do nieba bram ale mam z nia jeszcze problem ... nie bierze grama oleju chodz dostaje po dupie az gwizdze ale raz ma buta ze kola chce wyrwac a raz jest mulasta :( ostatnio tez przez te zaspy sprzeglo dostalo po dupie troche sie przypalilo ale to chyba raczej nie ono skoro raz frunie a raz muli |
_________________ RS TURBO |
|
|
|
|
Marcus
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Wiek: 43 Dołączył: 16 Sie 2005 Posty: 40 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Sty 2006, 16:49
|
|
|
Mafios a jakie koszta poniosłeś przy takim swapie?? |
_________________ Wszystko o mnie:
www.mar-cus.cba.pl - wejdź i doradź |
|
|
|
|
|