| Przesunięty przez: szynszyl 17 Kwi 2006,  10:07
 | Biszkopty : Mafios | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2005,  12:15   Biszkopty : Mafios | 
 |  
               | 
 |  
               | Z uwagi na to za glowna osoba ktora miala mi pomoc wycofala sie i nie chce zdradzic mi jednej sprawy przy przekladce a mam juz nowa ekipe i teraz moje pytanie : 
 z komputera wychodzi wiacha 9 kabli w moim 1.1 konczaca sie w komorze slinika kostka i czy wystarczy odpiac kable z tej 1,1 i podpiac te od 1.8 czy cos jeszcze jest ?
 |  
				| _________________ RS TURBO
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 7 Kwi 2009,  21:10, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2005,  17:11 | 
 |  
               | 
 |  
               | moja rada jest taka  - z uwagi ze 1,1 jest na wtrysku jednopunktowym a 1,8 na wielopunkcie trzeba zrobić tak wybebeszyć sam środek samochodu do gołej blachy (koniecznie przy tym wywalić deske rozdzielczą) i wyciągnąć konmpletną instalcje elektryczną wraz ze skrzynką bezpieczników (wążne nic nie rozłącząć od skrzynki bezpieczników tylko odłączyć od silnika i kompa ją i nic wiećej) i poprzekaładać do odpowiedniej budy..Wtedy mamy 100% pewnośc na oryginalnej wiązce ze skrzynką bezpieczników bedzie nam wszystko działać bezproblemowo... |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 22 Paź 2005,  23:37 | 
 |  
               | 
 |  
               | zgadzam sie z łokmenem . Pozatym przekładka instalki pójdzie 2 razy szybciej niż babranie sie w poszukiwanie zaginionych przewdów i dorabianie dodatkowej instalki . Odrazu mowie zeby brała sie za to osoba która ma pojęcie o takich zabiegach . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2005,  00:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | ale to bez sensu co piszecie w tej wiasce sa nawet takie same kable i taka sama ilosc tych kabli ktora idzie do kompa , mozna wedlug mnie podmienic kompa i wpiac sie w ta kostke z istalacja w komorze silnika |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Lokmen   Zeus
 
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 23 Maj 2004
 Posty: 1723
 Skąd: ___
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2005,  09:52 | 
 |  
               | 
 |  
               | chłopcze to nie jest to samo - instalcja od wielopunkta ma więcej czujników i ich wyjść (złącz)przy silniku niż w 1,1..... wiec nie marudź tylko ryj auto do gołej blachy i przekładaj całe wiązki ze skrzynkami bezpieczników bez jakiegokolwiek kombinowania z dorabianiem...
 
 P.S. Moja propozycja pomocy przy przekładce jest nadal aktualna - lepiej zebyś z niej skorzystał bo czarno to widze jak sie zabierzesz za kombinowanie przy instalcji elektrycznej...
 |  
				| _________________ 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2005,  11:09 | 
 |  
               | 
 |  
               | chyba mnie zle zrozumieliscie w komorze silnika jest kostka od czujnikow do ktorej sie podlacza ta wioche od 1.8 zrobie zdjecia bo tak nie dojdziemy do ladu |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Paź 2005,  12:17 | 
 |  
               | 
 |  
               | wiec o co ci chodzi . ale podam ci przykład z mk2  wkładałem kojowi licznik kostki identyczne wszystko identyczne kolory identyczne ale wszystkie przewody we wtyczkach w złych miejscach . Hm odnalezienie wszystkich przewodów zajeło mi ponad 2 godziny.  Wiec przy kompie silnika moze być jeszcze gorzej . |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Rycho   
 Model: Ford Fiesta Mk3`93
 Wersja: S
 Silnik: 1.8i16V/105KM
 Wiek: 50
 Dołączył: 26 Maj 2004
 Posty: 203
 Skąd: Trzebnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Paź 2005,  11:31 | 
 |  
               | 
 |  
               | no dobra a co z przepływomierzem ?? w 1,1 go nie było jak dobrze kojarzę. Poza tym co z wiazką do wtrysków ?? w 1,1 był 1 a w 1,8 są  cztery. 
 Rycho
 |  
				| _________________ JetCar XR2
 
 I,i,i ja mówię ci, że ci, co władzę mają
 Robią syf i w tym syfie się tarzają
 I mówię ci, że ten, kto ma władzę
 Niech zawsze, zawsze budzi w tobie odrazę
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 24 Paź 2005,  22:54 | 
 |  
               | 
 |  
               | hm z tego co gadałem z mafiosem pragnie przełożyć instalke silnika bo podobno od złącza głównego silnika do kompa instalka jest identyczna . oczywiście trzeba tez podmienić kompy . Moze zbiore sie z Joem i rzucimy okiem na ten projekt   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Patton   
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Ghia
 Silnik: 1.3i/60KM
 Dołączył: 02 Gru 2004
 Posty: 28
 Skąd: N-Śl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2005,  17:20 | 
 |  
               | 
 |  
               | Mafios - na kazdej stronie o Swapie do Fiesty, na fiestaturbo.com - wszyscy wywalaja srodek i wymieniaja cala wiazke. Bez wpinania sie w jakies kostki itd. Radze Ci posluchac Lokmena i tak zrobic. Masz wtedy 100% pewnosci. Pozdrawiam!! |  
				| _________________ ....:::: Brazilian Jiu Jitsu Bad Boy Team ::::....
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Mafios   Junior Admin
 
 
  
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: RST
 Silnik: 1.6i8V/130KM
 Imię: Patryk
 Wiek: 42
 Dołączył: 28 Cze 2004
 Posty: 2813
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 25 Paź 2005,  20:14 | 
 |  
               | 
 |  
               | rozmawiale z PUMA i wcale nie trzeba |  
				| _________________ RS TURBO
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |