| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
 
	
		| Przesunięty przez: szynszyl 17 Kwi 2006,  10:07
 | Silnik : reset komputera kompa |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | wójas 22 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Paź 2005,  19:02   Silnik : reset komputera kompa | 
 |  
               | 
 |  
               | cześć panowie, mam problem, odebrałem samochód od lakiernika, a chłopak odłączał akumulator do spawania i wiadomo, że komputer się zresetował, myślałem, że będzie wszystko ok, ale przyjechałem do domu i zostawiłem auto na wolnych obr. na ok. 10 minut, temperatura podskoczyła na 3/4 wskażnika i co chwilę włączał się wentylator, poza tym można było odczuć organoleptycznie, że silnik jest konkretnie nagrzany, wyłączyłem silnik, a on dalej chodził!!! przez kilka sekund!!! po chwili go odpaliłem (bez problemów) i trochę pochodził, wyłączyłem go (już bez problemów zgasł tak jak być powinno), teraz dalej temperatura jest wysoka, wiatrak włącza się co chwilę, poza tym trochę nierówno chodzi i jest trochę mułowaty, szczególnie na niskich obrotach na 5-ce, nigdy tak się nie działo wcześniej, zagrzać go do takiej temperatury był problem, chodził równiuteńko i lepiej przyśpieszał. Nie wiem czy to zrozumiecie bo trochę zagmatwane. czy to tak się dzieje po tym resecie? czy to coś innego? |  
				| Ostatnio zmieniony przez Żółwik Tuptuś 4 Kwi 2009,  21:40, w całości zmieniany 1 raz |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | Kowal [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Paź 2005,  19:25 | 
 |  
               | 
 |  
               | Jak uwazasz ze jest cos nietak to zrob sobie ponowny reset   
 Kiedys kolega MELLOW napisał co i jak !
 
 Prawidlowy reset (taki jak robia w ASO) wyglada nastepujaco:
 
 1) najlepiej zdjac klemy i je dotknac do siebie
 2) odczekac az silnik ostygnie
 3) zalozyc klemy
 4) POWYLANCZAC wszystkie odbiorniki pradu !!
 5) zapalic i odczekac chwilke (2-3 min) az komputer ustawi obroty dla danego silnika - ale NIE DOTYKAJCIE GAZU on ma to zrobic sam !!
 6) przejechac sie NORMALNIE nie obciazajac zbytnio jednostki - teoretycznie po 5-8 km komputer powienien byc w 100% gotowy do dalszej pracy
 
 7) jesli po punkcie 5 silnik bedzie gasl lub nie rowno pracowal itd ... oznacza to ze jakis czujnik/odczyt nie pracuje prawidlowo.
 
 Ja tak robiłem i jest OK , sprobowac zawsze mozna . Pozdrawiam
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | szynszyl   EKSTERMINATOR
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Wiek: 51
 Dołączył: 17 Lip 2004
 Posty: 3784
 Skąd: jasło
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Paź 2005,  19:55 | 
 |  
               | 
 |  
               | i tak i nie.. po resecie może być tak że cały czas będzie gasł, dlatego musisz lekko trzymać na gazie.. po zagrzaniu i włączeniu wentylatora kilka km musisz przejechać.. walczyłem ostatnio z resetem po spawaniu :cry: |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | wójas 22 [Usunięty]
 
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Paź 2005,  20:05 | 
 |  
               | 
 |  
               | no właśnie tylko dziwi mnie podwyższona temperatura pracy,  chyba, że to tylko wentylator się tak często włącza, jutro spróbuję tych sposobów, bo kiedyś czytałem z książki jak to się resetowało ale już nie pamietam, jakby ktoś miał książkę z fiesty i mógł to sprawdzić to by było super, dzięki panowie za odpowież |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |