Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Bardzo słaby silnik na benzynie a na LPG jest ok.
Autor Wiadomość
Magda M. 




Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 41
Dołączyła: 20 Lut 2010
Posty: 1353
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 28 Gru 2011, 21:04   

ed napisał/a:
...ale z nim nigdy nie było ok :)


Sam sobie przeczysz gy
Bo skoro
ed napisał/a:
to jest super auto gdyż bardzo wiele wytrzymało


to ja bym zrobiła wszystko, żeby z nim wszystko było ok :D Ale ja baba, to się nie znam :D
_________________
Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw. :)

K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816

My car, my choice, my pride - Siekierap! :)
 
 
 
Rebel 


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35
Dołączył: 11 Cze 2010
Posty: 569
Skąd: Kielce
Wysłany: 29 Gru 2011, 12:08   

ed napisał/a:
Rebel czy to znaczy że, za każdym razem po przełączeniu na gaz ręcznie wyłączasz pompę paliwa, czy też masz to jakoś zautomatyzowane?

Ręcznie. Na pewno można to zrobić na jakimś przekaźniku na takiej zasadzie, że przy przełączeniu na gaz pojawia się na jakimś przewodzie +12V i te +12V odcina przepływ zasilania do pompy. ...ale mi się nie chce z tym bawić.

ed napisał/a:
dżolero nie wiem czy pompa daje odpowiednie ciśnienie (nie wiem jak i nie mam czym sprawdzić), ale na pewno nie jest zatarta, bo po przekręceniu kluczyka słychać ją przez kilka sekund. Od kiedy pamiętam, zawsze tak było ją słychać.

Trzeba podjechać do jakiegoś mechanika i za dychę powinien ci to sprawdzić manometrem. To, że pompę słychać tak jak zawsze to nie musi znaczyć, że jest w pełni sprawna.
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Gru 2011, 13:16   

Rebel napisał/a:
Ręcznie. Na pewno można to zrobić na jakimś przekaźniku
Wystarczy przeciąć przewód zasilania pompy, tak jak ty masz pstryczek, to przecięty przewód łączymy do przekaźnika, jeden do końcówki 30 drugi do 87,,, a końcówki 86 i 85 podłączamy pod przewody na zawrze benzyny (najczęściej jedne jest czarny (masa) a drugi niebieski),,, i już na gazie nam pompka nie kręci,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
Blackknight88 LPG 7 4 Sty 2017, 23:32
cargo
Brak nowych postów Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
diodalodz Mechanika ogólna 5 31 Sty 2006, 09:10
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Kto jest z Wrocławia ? Dolnegośląska ?
Ilu nas jest ? Wpisz się !
Piter Grupa Wrocław - Frakcja Dolnośląska 75 9 Sty 2016, 10:57
roch57
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 17 18 Lip 2021, 10:46
ttomek71
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.