
|
[MK3] Bardzo słaby silnik na benzynie a na LPG jest ok. |
Autor |
Wiadomość |
Magda M.

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.6i8V/110KM
Imię: Magda
Wiek: 41 Dołączyła: 20 Lut 2010 Posty: 1353 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 28 Gru 2011, 21:04
|
|
|
ed napisał/a: | ...ale z nim nigdy nie było ok |
Sam sobie przeczysz
Bo skoro
ed napisał/a: | to jest super auto gdyż bardzo wiele wytrzymało |
to ja bym zrobiła wszystko, żeby z nim wszystko było ok Ale ja baba, to się nie znam |
_________________ Bo Żółw to Wanna, a Wanna to Żółw.
K.I.T.T. [']
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=49816
My car, my choice, my pride - Siekierap! |
|
|
|
 |
Rebel

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: CLX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Rafał
Wiek: 35 Dołączył: 11 Cze 2010 Posty: 569 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 12:08
|
|
|
ed napisał/a: | Rebel czy to znaczy że, za każdym razem po przełączeniu na gaz ręcznie wyłączasz pompę paliwa, czy też masz to jakoś zautomatyzowane? |
Ręcznie. Na pewno można to zrobić na jakimś przekaźniku na takiej zasadzie, że przy przełączeniu na gaz pojawia się na jakimś przewodzie +12V i te +12V odcina przepływ zasilania do pompy. ...ale mi się nie chce z tym bawić.
ed napisał/a: | dżolero nie wiem czy pompa daje odpowiednie ciśnienie (nie wiem jak i nie mam czym sprawdzić), ale na pewno nie jest zatarta, bo po przekręceniu kluczyka słychać ją przez kilka sekund. Od kiedy pamiętam, zawsze tak było ją słychać. |
Trzeba podjechać do jakiegoś mechanika i za dychę powinien ci to sprawdzić manometrem. To, że pompę słychać tak jak zawsze to nie musi znaczyć, że jest w pełni sprawna. |
|
|
|
 |
JoeMix

Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45 Dołączył: 23 Maj 2004 Posty: 12088 Skąd: Konstantynów
|
Wysłany: 29 Gru 2011, 13:16
|
|
|
Rebel napisał/a: | Ręcznie. Na pewno można to zrobić na jakimś przekaźniku | Wystarczy przeciąć przewód zasilania pompy, tak jak ty masz pstryczek, to przecięty przewód łączymy do przekaźnika, jeden do końcówki 30 drugi do 87,,, a końcówki 86 i 85 podłączamy pod przewody na zawrze benzyny (najczęściej jedne jest czarny (masa) a drugi niebieski),,, i już na gazie nam pompka nie kręci,,, |
_________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da! |
|
|
|
 |
|
Podobne Tematy |
Temat |
Autor |
Forum |
Odpowiedzi |
Ostatni post |
 |
Przyklejony: Pomocne materiały z LPG
Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
|
Blackknight88 |
LPG |
7 |
4 Sty 2017, 23:32  cargo |
 |
Przyklejony: LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
|
diodalodz |
Mechanika ogólna |
5 |
31 Sty 2006, 09:10  Gość |
 |
Przyklejony: Kto jest z Wrocławia ? Dolnegośląska ?
Ilu nas jest ? Wpisz się !
|
Piter |
Grupa Wrocław - Frakcja Dolnośląska |
75 |
9 Sty 2016, 10:57  roch57 |
 |
Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
|
medrek |
Mechanika ogólna |
17 |
18 Lip 2021, 10:46  ttomek71 |
 |
Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
|
Raffaello |
Elektryka silnika |
5 |
19 Wrz 2016, 21:17  Mizer 59 |
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|