Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: szynszyl
19 Kwi 2014, 12:03
[MK4] Jak podłączyć obrotomierz
Autor Wiadomość
balik150 

Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Classic
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 06 Wrz 2010
Posty: 20
Skąd: Namysłów
Wysłany: 9 Wrz 2010, 22:05   

mam jeszcze jedna prosbe mogłby mi ktos podesłac schemat skrzyni bezpieczników, tą pod maska, do ford fiesta mk4 1.3 endure-e 37kw roczxnik 2000
 
 
pawelo06 


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 31 Gru 2007
Posty: 148
Skąd: Szczecin
Wysłany: 11 Wrz 2010, 17:55   

nie jest elektoroniczny to się nie zresetuje :megafon:
_________________
FORD FIESTA 1.3i Endura-E JJB 60KM z 1996r już sprzedana- teraz Honda Civic 1.4iS Ej9
w pracy Peugeot Boxer 2,2L HDI 2008r 110 KM
 
 
 
skola 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 37
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 111
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 21 Paź 2010, 12:09   

A ja mam takie pytanie :

jaka różnica jest między licznikami z obrotomierzami benzyny i diesla ?? i ten i ten jest do chyba 8 . W dieslu jest wyjście na alternatorze W odpowiedzialne za obrotek jak się podłącza wd twojego pomysłu to nie jest potrzebne to wyjście ?? ;/
_________________

 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 21 Paź 2010, 12:37   

skola napisał/a:
jaka różnica jest między licznikami z obrotomierzami benzyny i diesla
Kalibracja to na pewno, inny może być też układ formujący,,,
skola napisał/a:
W dieslu jest wyjście na alternatorze W odpowiedzialne za obrotek jak się podłącza wd twojego pomysłu to nie jest potrzebne to wyjście ??
Zacisk W to nie jest zacisk do którego się podłącza obrotomierz a alternatorach w dieslach, tylko zacisk W w alternatorze można wykorzystywać do podłączenia obrotomierza (ja mam tak podłączonego obrotka w benzynie, bo tam też jest zacisk W) to po pierwsze, po drugie jak silnik jest goły bez elektroniki to innego wyjścia w dieslu nie ma, jak tylko pod alternator, jak silnik jest nowszy i wtryskiwacze nie są terowane mechanicznie tylko elektroniką to zazwyczaj taka elektronika ma miejsce gdzie z obrokiem można się podpiąć,,, tak samo jak w starczych benzynach obrotomierz się podpinało pod zapłon, tak w nowszych często jest wyjście z komputera,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
skola 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Inna
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 37
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 111
Skąd: Siemianowice
Wysłany: 21 Paź 2010, 21:05   

Czyli licznik musi być z diesla do diesla więc jak to można sprawdzić ?? na słowo sprzedawcy czy się różnią ?? (tak po zdjęciach jak patrze to wielkich różnic nie ma a nawet wcale) . Pompa wtryskowa bez elektroniki więc wtryski też bez sterowania czyli może być problem z podłaczeniem do kostki tak jak wynika z fotorelacji z tego postu ?? A jeśli będzie problem too gdzie by się tutaj wpiąć kablem pociągniętym z alternatora ?? Dzięki za wyjaśnienie :ok:
_________________

 
 
 
dzierbol 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 2
Skąd: Zgierz
Wysłany: 28 Gru 2010, 20:18   

Czyli po podłączeniu licznika z diesla do benzyny wskazania będą nieprawidłowe??
Mam na mysli obrotomierz z Escorta 1.8 diesel do fiesty 1.3
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 28 Gru 2010, 20:27   

najprawdopodobniej będzie przekłamywać o ile sie ruszy
 
 
dzierbol 


Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 11 Kwi 2010
Posty: 2
Skąd: Zgierz
Wysłany: 17 Maj 2011, 10:08   

A ja wygląda sprawa kontroli rezerwy?? Założyłem licznik od Escorta 1.6 16v z obrotomierzem (Fiesta miała już instalacje pod obrotomierz) na zegarach jest kontrolka tylko czy Fieścina ma jakieś podłączenie do wskazywania rezerwy??
 
 
matrix-1990 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: CL
Silnik: 1.1/50KM
Imię: Maciek
Wiek: 33
Dołączył: 30 Gru 2009
Posty: 570
Skąd: Szczecin
Wysłany: 17 Maj 2011, 10:24   

nie
_________________
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 17 Maj 2011, 10:24   

We fieście nie było kontrolki rezerwy paliwa,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 39
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3094
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 17 Maj 2011, 11:06   

Cytat:
We fieście nie było kontrolki rezerwy paliwa,,,

jak nie było jak była :fox: co prawda nie każda, ale była. Po raz kolejny mam pisać żeby zwracać uwagę na model?
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
jackrzec 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.25Duratec/82KM
Imię: Jacek
Wiek: 50
Dołączył: 30 Cze 2005
Posty: 2573
Skąd: Stargard
Wysłany: 18 Maj 2011, 08:03   

JoeMix napisał/a:
We fieście nie było kontrolki rezerwy paliwa,,,
Do)mk3 włącznie, a w części mk4 i wyżej juz jest...
Marcin napisał/a:
jak nie było jak była :fox: co prawda nie każda, ale była. Po raz kolejny mam pisać żeby zwracać uwagę na model?
_________________
Mk3,5 '95 Classic 1.1i/50KM + Mk3,5 '95 Fun 1.3i/60KM,-->
Fiesta Mk4 '99 Ghia 1.25/75KM
,--> Fiesta Mk7 '12 Titanium 1.25/82KM + Focus Mk3 '12 Titanium 1.6 EB/150KM
Profil Facebook
 
 
maras78 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: SX
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Maras78
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 47
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 20 Gru 2011, 11:34   

dzierbol napisał/a:
Czyli po podłączeniu licznika z diesla do benzyny wskazania będą nieprawidłowe??
Mam na myśli obrotomierz z Escorta 1.8 diesel do fiesty 1.3


Dawno tutaj mnie nie było, ale już jestem.

Pierwszy licznik nieświadomie kopiłem właśnie od klekota podłączyłem no i działał ale wskazówka ledwo dygała przy ostrej przygazówce myślę 5k obr. dochodziła do 1000 obrotów. Kolejny kupiłem już od benzyny i było ok.

ps. mam do opchnięcia licznik z obrotkiem od diesla dla klubowicza za browara i przesyłkę.
 
 
Rarros 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 32
Skąd: Zakopane
Wysłany: 13 Cze 2012, 22:45   

Ja właśnie podłączyłem zegary od MK4 1,25 do swojej 1.3 i działają wysmienicie.Chociaż miałem cichą nadzieje,że może kontrolka rezerwy bedzie działać bo zegary są w taką wyposażone ;/
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 13 Cze 2012, 22:47   

do kontorlki musisz miec instalacje, sama sie nie zaświeci
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 61
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Cze 2012, 22:53   

arecki, A może jednak... cuda sie zdarzają :hahaha:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
Rarros 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/50KM
Dołączył: 24 Sty 2012
Posty: 32
Skąd: Zakopane
Wysłany: 13 Cze 2012, 22:57   

A to dużo roboty jest,żeby pociągnąć taką instalacje?
 
 
arecki 
Człowiek Whisky


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.6i16V/100KM
Wiek: 40
Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 1673
Skąd: WWL
Wysłany: 13 Cze 2012, 23:11   

gdzieś na forum był temat o podłączeniu konktrolki od rezerwy w mk4
_________________




Była Fiesta jest Focus
 
 
 
Radexik 

Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Radek
Wiek: 38
Dołączył: 12 Lut 2009
Posty: 20
Skąd: Siedlce
Wysłany: 3 Wrz 2012, 21:41   A czy ktoś próbował

może z tym: http://arlisklep.pl/files/AVT/AVT2711.pdf
_________________
bo "oczy" to zwierciadło duszy
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 43
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12026
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Wrz 2012, 22:48   

Radexik, są układy 10000 razy prostsze do realizacji, gdyż ten jest na mikroprocesorze wymagającym programowania,,, do tego na schemacie jest zaznaczony rozdzielacz i przerywacz którego u siebie nie uświadczysz.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zapisać plik z Youtube lub Googlevideo
jackrzec Linkownia 31 30 Paź 2018, 14:27
mihaitydor


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.