|
Brak iskry ,cykający przekażnik |
Autor |
Wiadomość |
Marcin
Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 40 Dołączył: 10 Kwi 2006 Posty: 3101 Skąd: Krosno Odrz.
|
Wysłany: 28 Mar 2022, 20:45
|
|
|
Iskrę masz jednocześnie na dwóch cylindrach, czyli parami 1-4, 2-3, zamiana wyjść pomiędzy parami nic nie zmienia. Nr cewek nie mają znaczenia, byle przewody wn pasowały, bo były dwa rodzaje. |
_________________ Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY, Puma MK1
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4 |
|
|
|
|
marco35
Model: Ford Fiesta Mk4`97
Wersja: CL
Silnik: 1.25Duratec 75KM
Imię: Mario
Dołączył: 04 Mar 2022 Posty: 14 Skąd: chorzów
|
Wysłany: 30 Mar 2022, 12:28
|
|
|
naładowałem aku i odpaliła dziekuje temat do zamkniecia |
_________________ Silnik Zetec 1,25 75KW |
|
|
|
|
damianisko5
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Ambiente
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 06 Sie 2012 Posty: 461 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 7 Sty 2025, 10:52
|
|
|
Witam, odświeżę temat dot, cykającego przekaźnika. U mnie po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka cyka przekaźnik pompy paliwa - czy to normalne działanie? Dodam, masy sprawdzone, akku dobrze naładowany, wsadzony nowy przekaźnik i on też klika. Macie jakieś domysły/pomysły co to może być? aha, pompę słychać, dioda immo gaśnie, rozrusznik kręci.
ps, to jest rocznik 2000, 1,25 Zetec, dałem tu by nie zaśmiecać. |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|