|
Duratec-HE - dane, ciekawostki, tuning |
Autor |
Wiadomość |
gajosss
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Sty 2024 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 17 Sty 2024, 11:19
|
|
|
Mam takie pytanko, do autora postu.
Czy wiesz może, które (oznaczenie lub od jakiego silnika) fabryczne wałki są najostrzejsze? Chodzi mi o wałki bez zmiennej fazy. |
|
|
|
|
jannickz
Model: Ford Fiesta Mk1`76
Wersja: C
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 25 Mar 2024 Posty: 2 Skąd: new york
|
Wysłany: 25 Mar 2024, 08:44
|
|
|
Wspomniałeś, że wał korbowy jest lany i nie ma klinu dla zębatek rozrządu i koła pasowego. Zamiast tego zastosowano podkładki cierne. Czy możesz to nieco rozwinąć? Jakie są zalety i wady takiego rozwiązania?
Rozrząd: Napisałeś, że rozrząd jest łańcuchowy i napędzany dwoma łańcuchami - jeden dla rozrządu, a drugi dla pompy oleju. Czy możesz podać więcej informacji o tych łańcuchach? Jaki jest ich typ (np. łańcuch rolkowy) i jak wygląda ich trwałość? |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 36 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 803 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
gajosss
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 34 Dołączył: 17 Sty 2024 Posty: 2 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 15 Lip 2024, 08:33
|
|
|
Patrząc na kreski, wygląda jakby chciał się kręcić jeszcze wyżej i wygenerować jeszcze więcej.
Dobra robota! |
|
|
|
|
|
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.
| |
|