Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

[MK1] Rdza i zdechłe myszy Ka mk1 1.8 zetec
Autor Wiadomość
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 30
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2504
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Paź 2020, 12:18   

Między jakimi wersjami elektroniki się zastanawiasz?
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3253
Skąd: Roskilde
Wysłany: 12 Paź 2020, 14:30   

Mafios, nie przejmuj się, ja też nie kumam
Mam dwie opcje, eec4 z mondeo gdzie jest jedna wtyczka i pięc kabelków sygnałowych i zasilających, mam temperature płynu i sygnał na obrotomierz oraz klasyczny alternator na żarówkę. Druga opcja to nie do końca prz3 ze mnie poznane eec5 z focusa, gdzie wszystko jest razem i tu komputer silnika steruje alternatorem wentylatorami, a sygnał na obrotomierz i temperature wody jest puszczony magistralą danych do licznika. Musiałbym mieć zegar z focusa aby sobie obadać dokładniej, jak to jest zrobione
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 30
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2504
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Paź 2020, 14:34   

Eecv bym sobie darował, bo wydaje mi się, że zysk jest raczej bidny. Jak poszukasz to są w sieci info jak alternator uruchomić. A co by się stało jakby podstawić alternator taki bez sterowania, pewnie by zadziałało.
Ja bym raczej kierował się w kompa ra1800
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3253
Skąd: Roskilde
Wysłany: 12 Paź 2020, 17:25   

alternator jest bardzo łatwo uruchomić, co też uczyniłem, zysk jest tylko taki że miałbym pełne obd, natomiast jeśli postawię na eec4 to będę miał dwa komputery w aucie (haceesowy jako sterownik wentylatorów i klimatyzacji) lub kompa deep i większe rycie w kablach
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3887
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12 Paź 2020, 19:17   

to ja bym wolal chyba klasyczny termowłącznik na wentylatory. Łatwy w budowie, obsłudze, diagnozie.
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 30
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2504
Skąd: Poznań
Wysłany: 12 Paź 2020, 19:32   

Ale przecież w eecIV deep też była klima i uważam, że da się to pożenić, wiem, że były inne termowłączniki przy klimie, ale one chyba gwintem są p&p, kwestia pogłówkowania w kabelkach, ale musisz sam rozpatrzyć za i przeciw
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3253
Skąd: Roskilde
Wysłany: 12 Paź 2020, 23:58   

luk-90, eec4 ma tylko sygnał dla sterownika o włączonej klimatyzacji, a klima sama sobie wszystko robiła. Tak to kwestia przełączenia kabli, i dorobienia tuleji z mocowaniem termowyłącznika. No ale mówię jest to rzecz do rozważenia, noi mam drugą całą instalację z ka, więc jest na czym eksperymentować, ale chciałbym mieć jeszcze zegary z focusa
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 30
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2504
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Paź 2020, 08:55   

Chodzi ci o licznik focusowy? Tak myśle, że jakby skonfrontować rozpiske ka i focusa to jest opcja, że wystarczyć może zmiana pewnych kabelków i komp focusowy zadziała na wiązce kaczki, w eecIV kabelkologia sterownika mocno się nie różniła między jednym gronem kompów, np wszystkie z wewn edisem. Może tutaj będzie podobnie. Focus ma sterowanie pompą paliwa, silnikiem, immo jak kaczka tak strzelam
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
Marcin 

Model: Inne auto
Wersja: Titanium X
Silnik: 2.0 16V
Imię: Marcin
Wiek: 36
Dołączył: 10 Kwi 2006
Posty: 3040
Skąd: Krosno Odrz.
Wysłany: 13 Paź 2020, 18:48   

Kuba, jakbyś potrzebował schematów to daj znać :)
_________________
Jest: Focus MK2FL, Mazda 2 DY
Było: Clio 2, Mazda 323F BJ, Fiesta MK4
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3253
Skąd: Roskilde
Wysłany: 4 Gru 2020, 18:03   

https://streamable.com/lnpwf9
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3887
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 4 Gru 2020, 18:18   

łoo panie :D
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 30
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2504
Skąd: Poznań
Wysłany: 4 Gru 2020, 19:18   

No jest filmik, teraz to sie liczy :yes:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3253
Skąd: Roskilde
Wysłany: 31 Gru 2020, 21:30   

Kaczucha dostała nowe blachy:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - RDZA / KOROZJA
LOY Blacharstwo / Lakiernictwo / Kosmetyka samochodowa 13 2 Lut 2019, 00:44
semimatt
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK1] Fiesta MK1
Fordy Fiesta I generacji (1976-1983)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 15:38
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK1] Fordopedia
encyklopedia elementów z jakich składa się MK1
van Mechanika ogólna 1 25 Cze 2013, 11:00
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: Wszystko o mk1/2
dane, opisy, porady
Laskosz Mechanika ogólna 2 7 Kwi 2010, 19:54
markos2101
Brak nowych postów Przyklejony: Galeria MK1 & MK2
fajne, oryginalne, ładne i zrobione z sensem :)
Piesek Mechanika ogólna 39 13 Sty 2014, 15:24
kostek88wjcz


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.