| 
| 
   
      | 
 
            
               |  
 |  
 
 
 
	
			| kontrola powietrza na biegu jałowym |  
      | Autor | Wiadomość |  
      | Qu3st   
 Model: Ford Fiesta Mk3`95
 Wersja: L
 Silnik: 1.3/66KM
 Dołączył: 03 Wrz 2020
 Posty: 1
 Skąd: Brodnica
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2020,  15:47   kontrola powietrza na biegu jałowym |   
 |  
               | 
 |  
               | Mam problem. Gdy odpalam samochód, obroty są strasznie niskie. Prawie napewno jestem pewien że jest to ten kontroler. Czy ktoś podeśle zdjęcie jak wygląda do w fiescie i gdize dokładnie się znajduje? Wiem, że w większości samochodów wygląda tak - https://oards.com/wp-content/uploads/idle-air-control-valve-replacement-cost.jpg Proszę o jak najszybszą pomoc!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2020,  21:44 |   
 |  
               | 
 |  
               | jest przykręcony z boku zespołu monowtrysku wysuwa się z niego dzyndzelek i naciska na dzwignię która uchyla przepustnicę, bardzo łatwe do zlokalizowania |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      | JoeMix   
  
 Model: Ford Fiesta Mk7`09
 Wersja: Titanium
 Silnik: 1.4Duratec/96KM
 Wiek: 45
 Dołączył: 23 Maj 2004
 Posty: 12089
 Skąd: Konstantynów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2020,  22:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | W mk3 w silniku 1,1 i 1,3 tak nie wygląda i nie ma takiego kontrolera,,, bieg jałowy jest regulowany przez mechaniczne uchylenie przepustnicy tak samo jak byś pedał gazu noga lekko naciskał,,, 	  | Qu3st napisał/a: |  	  | Wiem, że w większości samochodów wygląda tak | 
 
 https://bparts-eu.s3-eu-west-1.amazonaws.com/ftp/ivercard_2/000/000/232/000000232907.jpeg
 To ten element z 4 kolorowymi przewodami 2 to stycznik czy pedał gazu jest naciśnięty czy nie, drugie 2 to silniczek, w zależności od polaryzacji trzpień się wysuwa lub chowa bardziej lub mniej uchylając przepustnice,,,
 
 http://fiestaklubpolska.p...p=806474#806474
 Tu masz tak z grubsza jak działa,,,
 
 Podpowiedz: jeżeli jesteś w stanie operując gazem utrzymać silnik na wolnych to winowajca może być ów silniczek, jeśli jednak trzymając nogę na gazie auto zachowuje się podobnie jak przy nieobciążonym pedale to raczej będzie jeden z czujników niewspółpracujący jedynie z silniczkiem,,
 |  
				| _________________ Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 |  |  
		|   |  |  
		|  |  
      |  |  
 
 
 
       
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści. |  |  |