Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
22 Maj 2013, 18:49
[MK3] Moje (nie)szczęście RS1800
Autor Wiadomość
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 761
Skąd: Złotów
Wysłany: 28 Lis 2019, 09:37   

Blood - zakładaj oplot Black Diamond.
https://inter-rally.pl/product-pol-5868-Przewody-w-oplocie-Ford-Fiesta-Mk3-DHK006.html

Jeżdżę na nim już chyba z 6 lat ;)

Co do hamulców - mam 258mm z Fiesty MK6 - zaciski, tarcze ATE PowerDisc i klocki Mintex M1144, zestaw p&p do MK3, oplot, śruby wszystko pasuje. Może się skusisz?
Sprzedaje bo wkładam 300mm.

Co do tylnych hamulcy, może lepiej swapnij zestaw na tarczach 253mm z Focusa MK1? Mniej z tym problemów, lepsze łożyska itd itp.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
Ostatnio zmieniony przez bobson 28 Lis 2019, 09:42, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 840
Skąd: Otwock
Wysłany: 28 Lis 2019, 09:41   

Ale HEL ma jedną przewagę, można zamówić w pomarańczowej koszulce :P Jednak z drugiej strony jest droższy.

Bobson - dzięki, ale już od kilku lat mam założony zestaw 260mm z RS2000, tylko przyszła pora na wymianę elementów eksploatacyjnych, tym bardziej, że tył to już całkiem zdechł :)

A ten tył z Foki to P&P podchodzi? Chociaż w sumie jakoś bardzo mi nie brakuje hamowania, jak wszystko jest sprawne.
Ostatnio zmieniony przez blood_brother 28 Lis 2019, 09:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 761
Skąd: Złotów
Wysłany: 28 Lis 2019, 09:42   

blood_brother napisał/a:
Ale HEL ma jedną przewagę, można zamówić w pomarańczowej koszulce :P Jednak z drugiej strony jest droższy.

Bobson - dzięki, ale już od kilku lat mam założony zestaw 260mm z RS2000, tylko przyszła pora na wymianę elementów eksploatacyjnych, tym bardziej, że tył to już całkiem zdechł :)


A to jak tak to tym bardziej pomyśl nad swapem tyłu na Focusa mk1.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
Mały 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 28
Dołączył: 09 Wrz 2014
Posty: 525
Skąd: Witkowice
Wysłany: 28 Lis 2019, 23:16   

Bobson z czego bedziesz montowal te 300mm? :-) jak duza felga przy nich wtedy?:-) a tak przy okazji, ile ew wolasz za ten przod z fiesty mk6?
_________________
Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:)
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 29
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2467
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Lis 2019, 20:46   

Oplot dobra rzecz, hamulce z foki nie są plagendplej do belki fiesty i trzeba wyrzeźbić linke hamulcową na oczko, a nie na bębenek, nie ruszałbym tego jak masz sprawne wszystko
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 31
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 761
Skąd: Złotów
Wysłany: 30 Lis 2019, 08:51   

luk-90 napisał/a:
Oplot dobra rzecz, hamulce z foki nie są plagendplej do belki fiesty i trzeba wyrzeźbić linke hamulcową na oczko, a nie na bębenek, nie ruszałbym tego jak masz sprawne wszystko


Dokładnie, trzeba rozwiercić bodajże jeden otwór, a linka pasuje od RS2000 (mam ją w garażu więc mogę podać nr).
Ewentualnie zmieniasz belkę na taką z mk5 i wtedy już pasuje wsio p&p i sama belka jest sztywniejsza.
_________________
Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 840
Skąd: Otwock
Wysłany: 30 Lis 2019, 17:39   

Chyba zostanę jednak przy seryjnych bębnach :) Powiedzcie mi tylko, czy zestaw 203mm od Escorta będzie w pełni pasował do Fiesty? Znaleźć komplet stricte do Fiesty wcale nie jest łatwo, a do Escorta trochę tego jest.
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 29
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2467
Skąd: Poznań
Wysłany: 30 Lis 2019, 18:48   

Nie mam bladego pojęcia w kwestii kompatybilności zestawu bębnowego między escortem i fiestą, na logikę powinno być być to samo, ale wiele razy już logika zawiodła jeżeli chodzi o Forda :yes:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 840
Skąd: Otwock
Wysłany: 3 Gru 2019, 15:02   

Dzień dobry, paliwo załatane to teraz zaczęła ciec chyba nagrzewnica, a przynajmniej na jej obudowie pojawił się płyn w śladowych ilościach. Czy jest nikła szansa, że to jakiś wąż czy muszę całą nagrzewnicę wymieniać?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3189
Skąd: Roskilde
Wysłany: 3 Gru 2019, 17:02   

20 minut roboty, wymień całą
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
 
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 29
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2467
Skąd: Poznań
Wysłany: 3 Gru 2019, 22:22   

jest szansa, że wąż się ułożył pod opaską i zaczyna puszczać, choć oczywiście nagrzewnica też może zdechnąć
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 840
Skąd: Otwock
Wysłany: 18 Gru 2019, 14:41   

Dostałem się do nagrzewnicy. Udało mi się nawet ułamać tylko jeden zaczep. Niestety nagrzewnica wydaje się być szczelna, ale że mam nową to włożę nową na wszelki wypadek. Wydaje mi się, że zmęczył się wąż między nagrzewnicą, a termostatem. Wiecie może gdzie dostanę takowy? Na razie uciąłem końcówkę i złożę to na nowych cybantach.
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 840
Skąd: Otwock
Wysłany: 18 Gru 2019, 14:58   

Znalazłem takie, ale chyba trochę drogie :P
https://inter-rally.pl/product-eng-75527-Ford-Fiesta-Mk3-Coolant-Breather-hoses.html
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3189
Skąd: Roskilde
Wysłany: 18 Gru 2019, 19:12   

bier, prawie darmo dają :V:
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 840
Skąd: Otwock
Wysłany: 18 Gru 2019, 23:42   

Znalazłem jeden. We Włoszech, na jakimś dziwnym portalu, chyba aukcyjnym, za 50€ z przesyłką.
https://picclick.it/Manicotto-speciale-acqua-riscaldamento-alla-valvola-termostatica-303033583537.html
Dopatrzyłem też, że ten zestaw Samco, którego i tak nie kupię, bo drogo, akurat nie ma węża, który mi jest potrzebny.
Znalazłem za to taki zestaw, który ma wąż mi potrzebny, ale to wciąż sporo za dużo. Ale za dodatkowe 20€ można dostać pomarańczowy :P
https://roosemotorsport.co.uk/ford-fiesta-rs1800i-1-8l-ancillary-silicone-hose-kit.html
Także na razie liczę, że obcięcie końcówki i nowe cybanty rozwiążą problem.
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 840
Skąd: Otwock
Wysłany: 7 Sty 2020, 15:13   

Dzień dobry, czy wentylatory chłodnicy wraz z obudową były różne, w zależności od silnika, czy wszystko to samo?

Chyba, że da się w sensowny sposób wymienić łożysko w wentylatorze?
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3189
Skąd: Roskilde
Wysłany: 7 Sty 2020, 17:43   

silnik ogólnie jest nierozbieralny, były różne obudowy i śmigiełka, ale silniczki chyba te same. siknij mu oddrdzewiaczem po łożyskach to ucichnie
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
 
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 35
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1873
Skąd: Tarnów
Wysłany: 7 Sty 2020, 17:52   

Napewno? Wydje mi się, że ten z Rski był wydajniejszy niż w 1.1. Napewno inaczej to wyglądało. Ja zmieniałem przy swapie
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
kuba87 




Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 33
Dołączył: 06 Lis 2008
Posty: 3189
Skąd: Roskilde
Wysłany: 7 Sty 2020, 17:54   

kenczorf napisał/a:
Napewno? Wydje mi się, że ten z Rski był wydajniejszy niż w 1.1. Napewno inaczej to wyglądało. Ja zmieniałem przy swapie

dlatego napisałem że chyba te same, ale pewności nie mam
_________________
było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
 
 
 
blood_brother 
King of Tor Kielce 2013

Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 1.8i16V/130KM
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lis 2008
Posty: 840
Skąd: Otwock
Wysłany: 10 Sty 2020, 10:30   

Kupiłem w końcu taki jak był, 7-mio łopatkowy. Są jeszcze 5-cio i 6-cio łopatkowe, ale w sumie nie wiem, który jest najwydajniejszy :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: FAQ - Dlaczego 1.8 Diesel nie chce odpalić
Zajrzyjcie tutaj zanim spytacie o to samo.
Rkalitka Silniki diesla 230 23 Gru 2014, 20:23
Jaszczur
Brak nowych postów Przyklejony: Strony i linki o Fiestach i nie tylko
Nikuś Linkownia 23 22 Gru 2017, 09:59
autovairas
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 12 29 Maj 2019, 13:46
AnBis
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.