Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: trzeci
17 Gru 2011, 17:55
[MK3] FIESTA z WLKP by luk-90
Autor Wiadomość
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 707
Skąd: Złotów
Wysłany: 12 Mar 2016, 18:08   [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90

Zestaw wałków i sprężynek z talerzykami pierwsza klasa. Będą ładne koniki :)
_________________
Mondeo 2.2
Fiesta XR2i ITB
www.ford-tech.pl
www.automobilklubpilski.pl
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 29
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2430
Skąd: Poznań
Wysłany: 7 Kwi 2016, 22:37   [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90

Fiesta czekała, aż EMU wróci z gwarancji, nie czytało sygnałów z czujnika położenia wału. Zdobyłem też pacjenta na wzór do zrobienia na stole miski z przegrodami zapobiegającymi odpływowi oleju z pod smoka oleju ( Pozdrawiam BloodBrother na Youngtimerparty :-P )



Chciałem zastosować całą miskę z blacktopa focusa, ale nie podpasuje do mojego kolektora wydechowego co widać na poniższych zdjęciach. Ma inne pochylenie i wysokość



_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 707
Skąd: Złotów
Wysłany: 7 Kwi 2016, 23:03   [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90

Rób ładne pikczerki bo miskę muszę zerżnąć od Ciebie :D
_________________
Mondeo 2.2
Fiesta XR2i ITB
www.ford-tech.pl
www.automobilklubpilski.pl
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 29
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2430
Skąd: Poznań
Wysłany: 13 Kwi 2016, 20:00   [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90

Fiesta odpaliła na EMU, zaczynam tworzyć mapę paliwa.
Namiastka zabawy z urządzeniem :fox:
https://www.youtube.com/w... ... e=youtu.be
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 707
Skąd: Złotów
Wysłany: 23 Kwi 2016, 08:20   [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90

Tak wyszło, że w poniedziałek byłem w Pyrlandi i udało się razem postroić Fofika :D
Mamy kolejne 2 filmiki :D

[youtube:2wxg5012]http://www.youtube.com/watch?v=wPBEy6oxMTM[/youtube:2wxg5012]

[youtube:2wxg5012]http://www.youtube.com/watch?v=y6cvotTmTj0[/youtube:2wxg5012]
_________________
Mondeo 2.2
Fiesta XR2i ITB
www.ford-tech.pl
www.automobilklubpilski.pl
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 707
Skąd: Złotów
Wysłany: 24 Lip 2016, 00:01   [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90

Ja się pytam, gdzie jest bonus? :bigok:
_________________
Mondeo 2.2
Fiesta XR2i ITB
www.ford-tech.pl
www.automobilklubpilski.pl
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 29
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2430
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Lip 2016, 21:30   [MK3] FIESTA z WLKP by luk-90

A co ma być jeździ i tyle
[youtube:3lb4tldi]http://www.youtube.com/watch?v=J9e78nTBT7w[/youtube:3lb4tldi]
[youtube:3lb4tldi]http://www.youtube.com/watch?v=ouZDcyOX-3s[/youtube:3lb4tldi]
[youtube:3lb4tldi]http://www.youtube.com/watch?v=IRW9W0WI64w[/youtube:3lb4tldi]
[youtube:3lb4tldi]http://www.youtube.com/watch?v=th0T5r3nxcQ[/youtube:3lb4tldi]

Założona miska olejowa z przegrodami, śruby ARP na korbowodach, wymienione panewki krobowodowe, założony gwint KW z przodu z regulacją tłumienia, zwrotnice mk3,5, nowe łożyska mk3,5 oraz przeguby mk3,5. Chłodnica wody custom, rdzeń 5cm z raszkami z miedzi, wąż z termowłącznikiem z escorta, nowy korek płynu, bo stary był dead, koniec problemów z układem chłodzenia.
Na filmikach start z procedury startu 3800 rpm, odcięcie na 7500 rpm, slick niedogrzany.

A tu bonus o który pytał bobson
[youtube:3lb4tldi]http://www.youtube.com/watch?v=ANUCoc-Hx8A[/youtube:3lb4tldi]

Jeździ, ale jak wiadomo never ending story. Zapiekł się zacisk z tyłu na dźwigience od ręcznego, trzeba rozebrać, zbieżność zrobić, co wbrew pozorom nie jest takie łatwe, dwa zakłady juz mi odmówiły, bo nie podejmują się przerabianych aut, śmiech na sali :rotfl:
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
luk-90 
Prince of Tor Kielce 2014





Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: 2.0 16V
Wiek: 29
Dołączył: 08 Lut 2009
Posty: 2430
Skąd: Poznań
Wysłany: 5 Lip 2019, 00:19   

uhu dawno nic tu nie pisałem, pająkami zarosło :-P

Zmienia się konfiguracja od ok 1,5roku, cały czas w rozsypce.
Silnik poszedł na sell, kupiłem st170, którego buduję od zera.

Korby i tłoki zostały wyważone, między najcięższym zestawem, a najlżejszym jest w tej chwili 2gramy, a było prawie 13 gram.
Blok dostał dwie tuleje w nominale, bo były wżery, pierścnienie mahle, panewki king, wszystkie nowe uszczelki



Przebudowane zostały mocowania silnika, wjechały Vibratechnics na silnik i mocowanie skrzyni tej samej firmy do fiesty mk6. głowica silnika przesunięta została delikatnie w stronę pasa przedniego o ok 50mm( oś silnika się zmieniła, sznurek to środek silnika w starej wersji)

Tyle jest miejsca między chłodnicą, a kolektorem


Pompa wspomagania focusowa, pas przedni demontowywalny


Zgniła też podłużnica, zrobiłem nową, tyle ze starej zostało


Zabezpieczone farbą okrętową


Wykonałem mocowania foteli według załącznika J

Skrzynia biegów, przy pomocy merytorycznej Bobsona złożona z najlepszych przełożeń jakie oferuje ford w swoich skrzyniach,
1:3.15
2:1.93
3:1.41
4:1:11
5:0.88
Główne 4.56
Obudowa focus mk1+biegi puma+focus mk2+główne fiesta mk7+Torsen val racing

Konwersja na linki+hydro-wysprzęglik

Tak ogarnąłem ulokowanie lewarka, hydrołapy i korektora siły hamowania


Sprzęgło spiek+docisk st150


Nowe przewody miedziane na paliwo, bak fiesta mk5+pompa paliwa st220

ITB GSXR 750


Fotele w pasowaniu, Bimarco Hummer


Głowica była w Kuśmierz Motorsport, St170 mimo otoczki super hiper ma swoje wady, mało mięsa do obróbki, więc nie można było niewiadomo ile wybrać, choć i tak jestem zadowolony, bo sam bym nawet się nie zbliżył do takiego efektu

Porting, planowanie, ustawianie zaworów(mechanika), nowe prowadnice.

To oczywiście nie całość tego co zostało zrobione/ się dzieje. Jedno jest pewne to jest ostatni setup tego pojazdu :-P
_________________
==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden :D
Cytat:
Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle
Tekst roku
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1865
Skąd: Tarnów
Wysłany: 5 Lip 2019, 21:24   

Gratulacje za wytrwałość w dłubaniu fiesty. Powiem szczerze, ze czasem mi się marzy taka mk3 rst w idelanym stanie :)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
bobson 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 707
Skąd: Złotów
Wysłany: 7 Lip 2019, 13:03   

Ładnie Luk działasz, nie mogę się doczekać finału u Ciebie i u mnie oraz wspólnego konkurowania na zawodach ;)

kenczorf napisał/a:
Gratulacje za wytrwałość w dłubaniu fiesty. Powiem szczerze, ze czasem mi się marzy taka mk3 rst w idelanym stanie :)


Zamiast RST wolałbym RS1800 mk3,5 ;)
_________________
Mondeo 2.2
Fiesta XR2i ITB
www.ford-tech.pl
www.automobilklubpilski.pl
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1865
Skąd: Tarnów
Wysłany: 7 Lip 2019, 13:06   

Przywykłem do suszarki...cięzko byłoby wrócić do N/A <8>
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
vegetagt 
Administrator / Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007
Posty: 3767
Skąd: Olsztyn

Wysłany: 7 Lip 2019, 13:41   

nic nie zastąpi reakcji na gaz w mocnym n/a ;)
 
 
kenczorf 


Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: Fun
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Grzegorz
Wiek: 34
Dołączył: 12 Kwi 2007
Posty: 1865
Skąd: Tarnów
Wysłany: 7 Lip 2019, 13:50   

Reakcja na gaz ok, ale jak w takim mocnym silniku suszara zlapie boosta to :twisted:
Generalnie chodzi mi o to, że lubie dźwięk turba szczegolnie BOVem, tego, że idzie od spodu itp ;)
_________________
Cichociemna
Profil Facebook
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Brak nowych postów Ogłoszenie: FKP w obiektywie WLKP :)
czyli powspominajmy razem
Żabcia Frakcja wielkopolska 4 22 Cze 2010, 21:32
Żabcia
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.