Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Szarpanie silnika przy 2 tyś. obrotów normalne czy usterka?
Autor Wiadomość
oliver01 

Model: Ford Fiesta Mk7`17
Wersja: Trend
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Olo
Dołączył: 02 Maj 2019
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Maj 2019, 09:52   Szarpanie silnika przy 2 tyś. obrotów normalne czy usterka?

Witajcie. Jestem świeżym posiadaczem fiesty mk7 2017r 1.0 ecoboost 100km przebieg 43tys. Ciekawi mnie fakt czy u was też tak jest mianowicie w samochodzie trzeba strasznie często zmieniać biegi gdyż przy spadku obrotów do 2 tyś silnik jakby się dlawil. Czy u was też tak jest i czy to normalna kultura pracy tego silnika? Powyżej 2 tyś przyspiesza prawidłowo i daje przyjemność z jazdy. Jazda na 5 biegu przy 2 tyś daje odczuć jakby silnik się trzasl. Spotkał się ktoś z czymś takim czy to ja jestem przewrazliwiony?
 
 
jarek_m 


Model: Ford Fiesta Mk6`04
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Wiek: 35
Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 37
Skąd: WrocLove
Wysłany: 2 Maj 2019, 10:53   

Cześć
Może trzeba go nieco "przepędzić" - tzn. kilkadziesiąt km z obrotami rzędu 3500-4000/min z uwagi na zapchany katalizator.
Masz wiedzę o stylu jazdy poprzedniego właściciela/właścicielki i jakie trasy ten samochód głównie pokonywał?
Masz możliwość podpięcia pod stację diagnostyczną?
Pozdrawiam

Edit - czy ta wersja posiada filtr GPF?
_________________
Willing is not enough - we must do. Knowing is not enough - we must apply.
 
 
oliver01 

Model: Ford Fiesta Mk7`17
Wersja: Trend
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Imię: Olo
Dołączył: 02 Maj 2019
Posty: 2
Skąd: Kraków
Wysłany: 2 Maj 2019, 11:21   

Samochód stał 7 miesięcy bo był po kolizji. Jeździł po mieście nim dostawca pizzy. Mam go drugi dzień i tak obserwuje narazie jak się zachowuje. Przegonie go trochę zobaczymy jak bedzie. A jeszcze jedno pytanie. Samochód ma tempomat który działa i wszystko jest ok natomiast nie zapala się kontrolka tempomatu. Co dziwne po przeleceniu klucza święci się dioda i gaśnie czyli kontrolka sprawna. Nie święci tylko po wlaczeniu
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 39
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 11287
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 3 Maj 2019, 00:07   

To jest litrowy silniczek,,, i ciężka buda, on jest doładowany i aby doładowanie coś dawało to musi się kręcić,,, tak mnie się wydaje
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 32
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5678
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 3 Maj 2019, 21:34   

Wersja 100-konna to padaka. Sztucznie ograniczona moc, osiągana przy ok. 3800rpm. Potem prosta kreska, więc moment leci na pysk aż do 6krpm. Sprawdzić czy sprint do setki zajmuje 11-12 sekund. Jeśli się mieści, rozważyć 2 opcje:
a) zostawiasz jak jest
b) robisz chipa

Jeśli do setki masz 20 sekund czy ileś, to coś jest z autem nie w porządku i trzeba zacząć od diagnostyki kompem.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: Koło dwumasowe - jest czy nie ma? Wątek zbiorczy
Brak pewności co masz w swojej MK6? Pytaj tutaj.
medrek Mechanika ogólna 12 29 Maj 2019, 13:46
AnBis
Brak nowych postów [MK3] Problem przy 4 tyś obrotów.
BlackJack LPG 11 16 Lut 2008, 21:49
BlackJack
Brak nowych postów Falowanie obrotów, szarpanie silnika
bercik141287 Mechanika ogólna 8 15 Sie 2014, 12:32
bercik141287


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.