Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK7] Wieksza turbina do 1.6 tdci
Autor Wiadomość
Jankes-fst 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 28 Sty 2019, 17:56   [MK7] Wieksza turbina do 1.6 tdci

Hej, szukałem ale nie znalazłem, mianowicie, moje 1.6 z 95 koni, pogmeralismy w mapie wypluło 110koni, ale jak to mowia apetyt rośnie w miare jedzenia, wiec może czas na wieksze turbo.

Przerabiał ktos temat, z czego ewentualnie turbina siada w miare p&p??
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 864
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 29 Sty 2019, 08:34   

W czasach łatwego i taniego dostępu do usług spawalniczych ogranicza Cię jedynie wyobraźnia, trwałość układu korbowo-tłokowego i wydajność układu paliwowego. ;)
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3783
Skąd: jasło
Wysłany: 29 Sty 2019, 09:32   

A obecne seria ??
Nie slyszal o hybrydzie z CNC ?
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 864
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 29 Sty 2019, 10:09   

Samo przełożenie (odelżenie koła) daje niewiele wbrew pozorom, i reklamom firm modyfikujących sprężarki. Żeby mieć jakiś realny przyrost, trzeba roztaczać muszlę, i zapodać nie tylko lżejsze koło kompresji, ale i większe.
Problem jest tylko taki, że nigdy nie wiadomo do końca jaki będzie efekt takiej operacji, i dlatego warto iść do firmy która już coś takiego robiła z taką konkretną sprężarką, i w takim konkretnym silniku, i może się pochwalić jakimiś realnymi przyrostami. I stawiam na to, że w przypadku 1.6tdci i fiesty będzie dosyć ciężko taką firmę znaleźć.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Jankes-fst 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 29 Sty 2019, 13:51   

szynszyl napisał/a:
A obecne seria ??
Nie slyszal o hybrydzie z CNC ?


Rozwiniesz myśl??
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 864
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 29 Sty 2019, 19:26   

Masz rozwiniętą post wyżej.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
Jankes-fst 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 29 Sty 2019, 21:35   

Ok, teraz łapie, myślałem ze macie jakieś sprawdzone patenty, ale w takim razie trzeba bedzie samemu pokombinowac i potestowac ;)
 
 
tomi16v 

Model: Inne auto
Wersja: Ghia
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 03 Mar 2013
Posty: 74
Skąd: Złotów
Wysłany: 30 Sty 2019, 21:20   

jankes we fieście i to dejzlu :D świat się kończy !!

gdzieś przy temacie widziałem kiedys takiego linkado 1.6 tdci
https://archiwum.allegro.pl/oferta/wirnik-hybrydowy-turbosprezarki-grupa-psa-gt1544v-i3373085924.html
 
 
Jankes-fst 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 1 Lut 2019, 10:21   

Ori turbina zamówiona, bede miał co mierzyć jak przyjdzie i myśleć.

Póki co to czas zrobic z vana, wersje osobowa z recaro.
 
 
Cons 

Model: Ford Fiesta Mk7`14
Wersja: ST
Silnik: Inny
Dołączył: 02 Sty 2017
Posty: 23
Skąd: Kraków
Wysłany: 1 Lut 2019, 19:40   

z 1.6 w dizlu na hybrydzie i 170 kunia da się zrobić, a co do modyfikacji samego turbo, to oddajesz do speców od tego i dostajesz gotową, z określoną wydajnością
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 864
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 2 Lut 2019, 09:08   

Cons napisał/a:
z 1.6 w dizlu na hybrydzie i 170 kunia da się zrobić


Z jakim przebiegiem momentu?
Ktoś coś takiego robił? Jakieś źródło/info?
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3783
Skąd: jasło
Wysłany: 5 Lut 2019, 07:45   

http://turbospec.pl/ turbina
potem kunie http://gcstuning.pl/
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3783
Skąd: jasło
Wysłany: 5 Lut 2019, 07:47   

Cons napisał/a:
z 1.6 w dizlu na hybrydzie i 170 kunia da się zrobić
chyba zarcik
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Creep 


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM
Imię: Tomasz
Dołączył: 23 Gru 2017
Posty: 47
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 13 Mar 2019, 00:14   

szynszyl napisał/a:
Cons napisał/a:
z 1.6 w dizlu na hybrydzie i 170 kunia da się zrobić
chyba zarcik
Z czym żarcik? 1.6 TDCi wytrzymuje 200 KM a połowa panikuje przy 120KM :P Dokładnie to 206 KM i 400 Nm TF035 Turbo z BMW F10 ale koszt jest tak potężny że się w ogóle nie opłaca..
 
 
szynszyl 
EKSTERMINATOR


Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Wiek: 45
Dołączył: 17 Lip 2004
Posty: 3783
Skąd: jasło
Wysłany: 13 Mar 2019, 12:37   

Cytat:
Silnik: 1.6DuratorqTDCi/95KM


:hammer: :hammer: :hammer:

tak, sama turbiną ... i mapa
a gdzie wtrysk, dolot, wydech, a także kilka drobiazgów..
_________________
1% dla mojego syna
 
 
 
Jankes-fst 

Model: Ford Fiesta Mk7`11
Wersja: ST-Line
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Dołączył: 18 Paź 2018
Posty: 17
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 13 Mar 2019, 13:29   

Zobaczymy co wypluje na tej turbinie co polecacie, samo turbo i mapa, reszta oryginał.
Ale to jak znajdę chwilę czasu żeby poskładać.
 
 
Jaszczur 


Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011
Posty: 864
Skąd: SD (Dąbrowa G)
Wysłany: 13 Mar 2019, 14:27   

szynszyl napisał/a:
dolot, wydech


Akurat dolot i wydech nie są aż tak istotne w tym przypadku.
_________________
wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć
 
 
 
jonson22 

Model: Ford Fiesta Mk7`08
Wersja: Sport
Silnik: 1.6TDCi/90KM
Imię: Michał
Wiek: 31
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 65
Skąd: Wawa
Wysłany: 18 Kwi 2019, 16:35   

Ja mam w 1.6 tdci zrobioną hybrydowe na podstawie ori i niestety wynik marny praktycznie identyczny co wynik na ori turbo czyli maks 115 KM. Ponoć wtryski nie sa wstanie dac wiecej paliwa i przydała by sie wymiana na te z focusa 110. Sam sie ostatnio bije z myslami nad ttm turbo z bmw f035 lecz jak ostatnio liczyłem to kosztowo ok 10000-12000 zł trzeba mieć luźne :-P
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=BdpHz0Ra6OA
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK7] Fiesta MK7
Fordy Fiesta VII generacji (2009-....)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:28
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Dołożenie IC w 1.4 TDCi
bas87 Silniki diesla 24 10 Wrz 2016, 12:03
olo_r
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] Wersje wyposażenia - mini FAQ
Mini FAQ o tym jak rozpoznać wersję wyposażenia MK7
FFDriver Przed zakupem 5 3 Maj 2019, 12:53
jarek_m
Brak nowych postów Przyklejony: [MK7] FAQ - Przycisk otwierania klapy - NAPRAWA
Instrukcja demontażu tapicerki klapy oraz naprawy mikrowłącznika - przycisku otwierania klapy w mk7
Kam1l Elektryka ogólna 21 30 Sty 2019, 11:45
jonson22


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.