Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś
6 Sie 2013, 17:22
[MK3] Fiesta XR2i Rallysprint
Autor Wiadomość
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 237
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 26 Paź 2018, 22:50   

Te korby to tani chińczyk - max speeding rods, czy coś takiego?
Jak opinie?
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
 
 
bobson 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 690
Skąd: Złotów
Wysłany: 2 Lis 2018, 08:36   

zwardek napisał/a:
Te korby to tani chińczyk - max speeding rods, czy coś takiego?
Jak opinie?


Akurat www.maxpeedingrods.co.uk nie ma w ofercie korb do Zeteca, brałem korby od innego sprawdzonego sprzedawcy z Aliexpress. Maxpeedingrods również są godne polecenia - te korby to jakość co najmniej PECa. Techno5 w tym przypadku są droższe i dużo gorzej wykonane (często krzywe).
_________________
Mondeo 2.2
Fiesta 2.0
Fiesta 1.6
www.ford-tech.pl
www.automobilklubpilski.pl
 
 
zwardek 

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: RST
Silnik: 1.6i8V/130KM
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 237
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2 Lis 2018, 11:40   

To chyba też zaryzykuję, bo PEC wychodzi około 2,5k, a chińczyk do 1k się zmieszczę
_________________
MK3 1989 1.1 Recaro 2005 - 2014
MK5 2000 1.6 16v - 2009 - 2013
MK3 1990 1.6 RS Turbo 2014 - 2018
SAAB 9-3 2005 1.9 TiD 150ps 2014 -
 
 
bobson 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 690
Skąd: Złotów
Wysłany: 19 Gru 2018, 22:47   

Mały UP

Było tak.


Jest tak


Blok zmodyfikowany pod nowe tłoki, splanowany. Dodatkowo pomiędzy 2 a 3 cylindrem blisko głowicy udało mi się zrobić miejsce na szpilkę M8 pod czujnik stuku lub det can.

Wał wraz z osprzętem idzie do wyważenia dynamicznego. Jak wróci będę mógł poskładać dół silnika.

W układ paliwowy wlecą wtryski 373ccm z Schaba Turbo. Paliwa będzie wystarczająco na fabrycznym fiestowym ciśnieniu 2,8b a i wtryski nie będę chodzić na granicy swoich mozliwości.



Obecnie pracuję mocno nad rajdową Fiestą ST150 znajomego, więc pracę nad XR2i chwilowo są zawieszone ale ogarniam wszelkie kwestie zakupowe i sprawy które muszę zlecić komuś.


Z takich najświeższych gratów dotarł do mnie zamówiony już jakiś czas temu pedalbox od polskiego producenta - firmy Prowork. Mówiąc krótko mega produkt i warto było zlecić to komuś niż rzeźbić samemu z ori pedałami - taki w sumie był zamysł na początku. Z takich fajnych rzeczy to dodam, że pedalbox posiada balancer między pompami i pokrętło na lince pozwalające na zmianę rozkładu siły hamowania przód/tył w locie. Przydatna opcja w lekkim fwd w trudnych warunkach pogodowych.



Przejście na pedalboxa to początek planowanej większej modyfikacji - przespawanie ściany grodziowej bo z komory wszystko związane z hamulcami robi wypad, oraz maksymalne cofnięcie i obniżenie fotela oraz skorygowanie i cofnięcie kolumny kierowniczej.
Chciałbym maksymalnie poprawić pozycje za kierownicą i przy okazji poprawić trochę rozkład mas.

Czekam jeszcze na flansze ssącą pod trąbki z GSX-Ra i w sumie chyba największe jednorazowe wydatki mam za sobą. Zostanie ogarnąć głowice, policzyć pod finalny spec silnika kolektor wydechowy i resztę wydechu i poskładać te całe puzzle w całość.
_________________
Mondeo 2.2
Fiesta 2.0
Fiesta 1.6
www.ford-tech.pl
www.automobilklubpilski.pl
 
 
bobson 
Klubowicz

Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 30
Dołączył: 27 Lut 2010
Posty: 690
Skąd: Złotów
Wysłany: 7 Mar 2019, 08:41   

Głowica przygotowana do wysyłki do SPA :)



Za chwilę muszę też ogarnąć sprzęgło bo to co robiłem jest ujowe... jak wróci sprzęgło z AAronexu wysyłam wał wraz z osprzętem na wyważenie dynamiczne. Wtedy już zacznę składać motor.
_________________
Mondeo 2.2
Fiesta 2.0
Fiesta 1.6
www.ford-tech.pl
www.automobilklubpilski.pl
 
 
modell1 
Klubowicz


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 42
Dołączył: 21 Paź 2005
Posty: 1381
Skąd: Wągrowiec
Wysłany: 7 Mar 2019, 10:48   

Całkiem zacznie to się prezentuje.
Jestem ciekawy wyniku całej operacji.
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Regulamin Forum Fiesta Klub Polska
Ważne-przeczytaj koniecznie!
Rasta Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 22 Lut 2006, 23:34
Rasta
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Polityka cookies na stronie i forum Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 24 Mar 2013, 16:04
trzeci
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Ogłoszenie: Statut Stowarzyszenia Fiesta Klub Polska
trzeci Niezbędne informacje o Klubie i Forum 0 15 Sty 2009, 12:44
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Wymarzone XR2i dla Prezesa
Mafios Hyde-Park 131 11 Gru 2018, 18:24
trzeci
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 13:13
szagrad


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.