Przesunięty przez: van 2 Lip 2017, 20:20 |
Fiesta Mk3 by Mały:) |
Autor |
Wiadomość |
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 15 Maj 2018, 16:36
|
|
|
Wiem ale zalozylem serwo z pompa z mondeo i tam sa dwa wyjscia:-) przod i tyl:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 15 Maj 2018, 18:23
|
|
|
Jak bardzo musiałeś przerabiać i rzeźbić żeby założyć to servo?
Z którego mdo założyłeś? |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 15 Maj 2018, 20:45
|
|
|
Z mondeo mk1 mk2 2.0 to samo jest w sumie. Ja zakladalem serwo na mocowaniu z fiesty tylko rzeba bylo rozwiercic otwory montazowe troche, ja skracalem te mocowania co trzymia serwo zeby siadla mi ta plastikowa kulka w pedale hamulca, dokladnie skrucilem 3 cm bez jakiegos mm i zmienilem ich kąt zeby zbiorniczek byl w poziomie. Trzeba obciac ten pret metalowy wtedy co wychodzi z pedała hamulca i naciac delikatnie na zabezpieczenie.
Robilem to moze z 2 godzinki na spokojnie wiesz, wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć:-) hehe |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
Ostatnio zmieniony przez Mały 15 Maj 2018, 22:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 15 Maj 2018, 22:29
|
|
|
Tak własnie zrobilem:-) a na przewodzie idącym na tylne koła założyłem korektor siły hamowania ori z fiesty ten co był wcześniej przy kielichu. Zobaczymy czy wystarczy jeden na oba koła czy bede musiał dać dwa, na prawe i lewe kolo osobno
Kumpel się smieje teraz że przy tej pompie i takim duzym serwie przy depnieciu na hamulec pokrzywi tarcze:-):-):-) haha <<żart>> |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 15 Maj 2018, 22:30
|
|
|
Mały napisał/a: | na przewodzie idącym na tylne koła założyłem korektor siły hamowania ori z fiesty ten co był wcześniej przy kielichu |
eee poka |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 16 Maj 2018, 07:58
|
|
|
Tak to wyglada. Deczko słaba jakość zdj bo na szybko robione:-) Wykorzystalem połówke mocowania tego korektora zeby go umocowac w tunelu. Miesci sie:-) musze go tylko przykrecić |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
Wysłany: 16 Maj 2018, 09:06
|
|
|
Wywal ten korektor bo to jest korektor grawitacyjny i z tego co pamiętam nie może być w takiej pozycji montowany. Poza tym przez tyle lat to on już przestał działać.
Kup zwykły korektor sportowy jednoobwodowy i zamontuj koło serwa. |
_________________ Fiesta XR2i ITB
Rally Ford's - Warsztat Bobsona
www.ford-tech.pl |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 16 Maj 2018, 10:11
|
|
|
Mógłbyś majster dać namiar, jakiegoś linka na takowy korektor jak bym miał kupic i w którym dokładnie miejscu zamontować? nie chciałbym kupić złego:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 16 Maj 2018, 15:08
|
|
|
bobson napisał/a: | Wywal ten korektor bo to jest korektor grawitacyjny i z tego co pamiętam nie może być w takiej pozycji montowany. Poza tym przez tyle lat to on już przestał działać.
Kup zwykły korektor sportowy jednoobwodowy i zamontuj koło serwa. |
no wlasnie temu bylem ciekaw :>
Korektor jest grawitacyjno-przeciążeniowo-magiczny i musi być zamocowany w oryginalnym koszyku, bo ważne jest jego pochylenie. Nawet pogięty koszyk = problem.
Co do działania - serio z tym są problemy? Moj działa jak trzeba. Zamyka i otwiera. Co tam sie może zepsuć? Ciekawe, czy jest rozkręcalny, bo jedyne co mi na myśl przychodzi, to syfem/glutem może się zapchać.
Wydawał mi się też dość idiotoodporny, bo stare przewody wykręcałem z niego spawarką. |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 16 Maj 2018, 16:46
|
|
|
Do tej pory te korektory dzialaly prawidlowo i zadnego problemu z hamulcami z tylu nie mialem. No i dobrze gadacie musza byc zamontowane pod takim samym kątem jak były bo inaczej nie dzialaja sprawdzalem, chociaz jak sprawdzalem go dmuchajac mu w zasilanie to wystarczy ze bedzie lekko nachylony i dziala prawidlowo:-) dobrze ze go jeszcze nie przykrecilem. Ustawie go pod katem i powinno byc git a jak nie to poprostu kupie taki jak Bobson mowi i bedzie gralo:-)
<<BOBSON>> tylko nie wiem jeszcze jaki to mialby byc |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 16 Maj 2018, 20:00
|
|
|
mam dokładnie ten sam co jest za 170zł, oddam go za 115zł z wysyłką |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 24 Maj 2018, 12:59
|
|
|
Zakupiłem dziś nowe łączniki stabilizatora, powinny pasować. Kupilem tez końcówki drążka kierowniczego tylko nie jestem pewien czy dobre, sa dwa rodzaje: do wersji ze wspomaganiem stożek ma 11,7 a w wersji bez wspomagania stożek ma 11,5. Zwrotnice mam z mk3,5. Sprawdze wieczorem , tylko nie wiem jak głęboko ma wejść stożek w otwór w piaście
Dziś mam plan żeby wrzucić silnik juz na swoje miejsce. Musze zrzucic skrzynie najnajpierw, odkręcić docisk i zrysowac kamieniem docisk i zamach bo zaczynalo slizgac sprzeglo przy ostatnich przejazdach. Rada kumpla ktory tak zrobil w cc turbo tez mu slizgalo nowe sprzeglo po paruset kilometrach, zrobil taki myk zrysowal dosc porządnie zamach i docisk, problem znikl i smiga juz drugi rok:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 26 Maj 2018, 07:01
|
|
|
haha, spiek by MY:)
Sprzęgło zrobione, znaczy sie przerobione, zobaczymy co z tego bedzie.
Silnik na miejscu:
|
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 27 Maj 2018, 02:54
|
|
|
Takie odmalowane fury zawsze będą mi się kojarzyć z syndromem "więcej stoi niż jeździ" |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 27 Maj 2018, 11:17
|
|
|
Jaszczur, mnie też, i tak jest, ale to sie zmieni, wyjezdzam z garażu i nic z tym nie robie już (przynajmniej tak mysle) a tak po za tym to nie spuszczalem sie nad tym malowaniem komory, byle by byla zabezpieczona przed rdzą:-) teraz tylko reszte osprzętu założyć, wiazke ogarnac i wyjechać, aa zapomniałem dodac-->jak zapali:-) |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
Mały
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i8V/130KM
Imię: Michał
Wiek: 32 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 535 Skąd: Witkowice
|
Wysłany: 28 Maj 2018, 09:27
|
|
|
Kamień na wiertarke i zrysowalem tak troche bardziej. Fakt faktem ze szybciej sie skończy tarcza ale nie slizga przynajmniej, bynajmniej tak jest u kumpla ktory mi tak doradzil a on tez tak zrobil ze swoim dociskiem i zamachem i upala konkretnie juz drugi sezon. Nic nie slizga. Wg mnie jest lepiej dac do obicia tarcze okładziną LUK-a (70zl) lub kevlerem(140zl chyba) raz na jeden czy dwa sezony niż wymieniac czesto cale sprzeglo. Zobaczyny co z tego bedzie |
_________________ Bóg dał nam nogi abyśmy doszli tam, gdzie nie dojedziemy na glebie:) |
|
|
|
|
Jaszczur
Model: Ford Fiesta Mk4`98
Wersja: CL
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Marcin
Dołączył: 07 Lut 2011 Posty: 1090 Skąd: SD (Dąbrowa G)
|
Wysłany: 28 Maj 2018, 10:02
|
|
|
Jak docisk jest słaby to i tak niewiele to pomoże przy większych mocach. |
_________________ wszystko jest do zrobienia, trzeba tylko chcieć |
|
|
|
|
|