Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Kwi 2017, 19:03
Dojedziesz i wrócisz. ....jak zawsze.
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Maj 2017, 00:45
vegetagt napisał/a:
TODO, lista zlotowa :
1) pozycja prawy przód - zawias maski zahaczyłi urwał kabelek
2) napinacz alternatora v3 - zmienić blache na grubszą
3) dolot (ale to nie wyjdzie, bo narazie nie znalazlem pasującej seryjnej puchy, więc ciągle pałerstożek )
4) grubsze przewody pumpy paliwa.
5) czyszczenie przepływki (bo stożek :lol")
6) ciulnik wału, temp wody i wsteka.
7) zbieżność, po 5 latach można raz ustawić. Chociaz i tak bez sensu, jezeli bede musial zara silnik wyciągać
8) kontrola osłon wydechu, bo chyba w zime gdzies coś sie poluzowało, bo lata, brzęczhy i denerwuje
9) filtry, oleje, motodoktory
2, 5, 6, 8, 9 zrobione. Zbieżność w czwartek, 1 i 4 w weekend, 3 olewka
Silnik ma kompresje 11, 9.5, 10, 11.5 na zimno, 11.5, 10.5, 11.9, 13.1 na cieplo.
Zestaw naprawczy:
Oliwa:
Z valvo chwilowo zrezygnowałem, bo nie podobało mi sie jego zachowanie...
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
Wysłany: 6 Maj 2017, 07:08
na złom
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 6 Maj 2017, 13:11
Duży plus daje również fakt, że sponsorowali mojego kumpla w offroadzie
Specol gold ma lepszą baze olejową niż te wszystkie valvo, mobile czy inne popularne wynalazki A jak będzie w praktyce - nie wiem. Inna sprawa, że miałem zalać penrite hpr 5w40, ale jak sobie pomyslalem, że potem bede dolewał cokolwiek ze stacji benzynowych, to dokupiłem jeszcze 8 litrów specola A penrite poczeka na inny silnik lub wleje do innego auta.
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 5 Wrz 2017, 22:12
Strasznie stare. Aż mi się jakieś robaczki zalęgły
I żeby było ciekawej, to coś mi się zaczyna robić powódź po opadach. Ciekawe, czy uszczelka szyby umarła z okazji 30lecia, czy może jakiś niezlokalizowany otwór sprezentowany przez rdze
Pozdrawiam również Pana z Audi, który jako jedyny zapytał, czy coś nie tak z autem, bo dymi :d.
Chociaż reszta uczestników ruchu mogła poprostu mnie nie widzieć przez mgłe...
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 10 Wrz 2017, 20:08
W ogole to ten... Bo ostatnie pół roku była cisza, to można troche poopowiadać
Raz:
Fieście udało się dojechać na zlot. Co prawda troche strzelała focha, bo przy utrzymywaniu stałej prędkości ~120 wypadały jej zapłony... I temperatura do ok 110-120km/h potrafiła deczko wzrosnąć, natomaist powyżej ciutke spadała.
Podczas powrotu podobne rzeczy zaczęły się dziać dopiero pod łodzią.
Ciekawe, czy to były pierwsze objawy upg, czy może temperatura ubija jakiś element (cewke?).
Przy kręceniu się po mieście nie udało mi się wywołać tych objawów. Dwa razy szarpnęła i jej przeszlo
W każdym razie na zlocie auto wywalczyło puchar z okazji 4krotnego dojechania do mety (oddalonej o 1/8 mili od startu :lol:) i przypadkiem zajęło 3cie miejsce w klasie do 150KM
Przy czym najlepszy czas zrobiła za pierwszym razem. Potem auta już nie gasiłem i chyba się motur ugotował, bo jakoś słabo szedł
Dwa:
Po 30 latach zepsuła mi się linka od pochylania fotela. No cóż, starość nie radość. Manetka od wycieraczek również potrafi strzelić focha, ale na szczęscie mam gdzieś zapasową.
Trzy:
Poprawiłem kąty w wydechu, zamontowałem łącznik elastyczny oraz dodatkowe kryze. Wrześniej nie miałem wężownicy to było troche rzeźby. Teraz jest normalnie
Cztery:
Chciałem pomalować błotniki, to mi sucz wywaliła uszczelke pod głowicą
No ale jeden zdemontowalem i sobie powoli walcze... Podkład od novola okazał się spoko i nawet nie ma zbytnio miejsc do poprawki przed lakierowaniem w kolor.
Wyszło parę rdzawych kropek, których pewnie nie zauważyłem na samym początku, kilka miejsc słabo zmatowionych i oczywiście kanty blach Nie wiem jak to dobrze zabezpieczyć.
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 36 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
Wysłany: 25 Wrz 2017, 04:24
to teraz kup paste do docierania zaworów, i docieraj
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.