Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Wymiana oleju przy 182 tyś.
Autor Wiadomość
pawel182 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 440
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Lip 2016, 07:08   Wymiana oleju przy 182 tyś.

Puff napisał/a:
pawel182 napisał/a:
A co przy przebiegach powyżej 300.000km? ;-)

Powiem Ci za 50 tysięcy, ale podejrzewam, że jak silnik będzie w dobrym stanie (a nie każda jednostka z 300 tysiami przebiegu przecież w takowym jest), to spokojnie będzie można lać 5W40 i nic mu nie będzie.


Pytałem bo myślałem, że coś przeoczyłem :-P :-P :) :hihihi:
_________________
Nic nie zastąpi dużej pojemności, a od dużej pojemności lepsza jest tylko....jeszcze większa pojemność :)
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 13 Lip 2016, 10:04   Wymiana oleju przy 182 tyś.

pawel182 napisał/a:
Pytałem bo myślałem, że coś przeoczyłem :-P :-P :) :hihihi:

Temat jest jak bumerang, non-stop wraca i tyle zostało o olejach i innych rzeczach powiedziane, że pisze się skrótowo. Jasne, są silniki co przy pół bańki będą latały na syntetyku, ale bez remontu to niemalże niewykonalne.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
pawel182 

Model: Ford Fiesta Mk6`05
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Dołączył: 27 Sty 2008
Posty: 440
Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Lip 2016, 19:37   Wymiana oleju przy 182 tyś.

Puff napisał/a:
pawel182 napisał/a:
Pytałem bo myślałem, że coś przeoczyłem :-P :-P :) :hihihi:

Temat jest jak bumerang, non-stop wraca i tyle zostało o olejach i innych rzeczach powiedziane, że pisze się skrótowo. Jasne, są silniki co przy pół bańki będą latały na syntetyku, ale bez remontu to niemalże niewykonalne.


Dla mnie te tematy są trochę głupie. Leje się to co producent zaleca i tyle w temacie. Ludzie często kombinują z tymi olejami tylko po co...?
_________________
Nic nie zastąpi dużej pojemności, a od dużej pojemności lepsza jest tylko....jeszcze większa pojemność :)
 
 
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 13 Lip 2016, 21:27   Wymiana oleju przy 182 tyś.

pawel182 napisał/a:
Ludzie często kombinują z tymi olejami tylko po co...?

Bo miejskie legendy i "fachowcy", którzy nie mają pojęcia co mówią, tylko bezmyślnie powtarzają "mądrości" zasłyszane od ludzi, którzy prawo jazdy robili za Gierka i ich wiedza stanęła na naukach z lat 70/80.
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
gruby907 

Model: Ford Fiesta Mk6`03
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/70KM
Imię: Miłosz
Dołączył: 08 Sie 2015
Posty: 200
Skąd: Lublin
Wysłany: 4 Wrz 2016, 15:39   Wymiana oleju przy 182 tyś.

U mnie poprzedni właściciel lał Shell 5w30, ja zalałem Mobil Super 3000 X1 FE 5W/30 z normami Forda i jestem zadowolony :) mam nalatane pewnie z 250tysi i jakoś silnik nie narzeka.
_________________
Pozdrawiam
 
 
olo_r 

Wersja: FX Silver
Silnik: 1.4TDCi/68KM
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 40
Wysłany: 10 Wrz 2016, 14:15   Wymiana oleju przy 182 tyś.

u mnie tyż X1 tyle że w Mk7 - ponoć nawet do ciężarówek daje radę. Zasady trybologii mówią - oleju nie trzeba wcale często wymieniać ale tyle moge zrobić dla turbinki to robię.

poprzedni diesel 215 tysi poszedł do innego właściciela i wiecznie na syntetyku. Półsyntetyk to dobry jest do kosiarki albo na lato a jak mróz ścisnei to od -15 w dół robi się guma do żucia - powodzenia życzę tym co kupują 10W40 i wierzą, ze tam jest pół na pół z syntetykiem.

Ale kazdy wie Swoje bo dziadek tak robił, ojciec tak robił i tak dalej. I jeszcze jedna bujda o wypłukiwaniu "nagaru".
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Brak nowych postów Przyklejony: [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
peugeot40619tdi Mechanika ogólna 1 10 Maj 2019, 22:44
keiner
Brak nowych postów Przyklejony: [MK6] Wymiana filtra paliwa TDCI
zizu Silniki diesla 20 26 Lis 2014, 19:13
MarcinCe
Brak nowych postów Przyklejony: FlockArt/Fast-Wheel - flokowanie & wymiana opon
Rasta Tuning stylistyczny 54 21 Sty 2019, 16:19
Rasta
Brak nowych postów [MK3] Problem przy 4 tyś obrotów.
BlackJack LPG 11 16 Lut 2008, 21:49
BlackJack


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.