[MK3] Cokie- Futura 1.6 16V DLU ***** Pablosss |
Autor |
Wiadomość |
Marcinowaty
Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Marcin
Wiek: 45 Dołączył: 21 Sie 2008 Posty: 1447 Skąd: Trzcianka
|
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 14 Lis 2013, 00:58
|
|
|
za minerał w zetecu powinny być warny
Hydraulika płacze, pozatym temperatura płynięcia na poziomie -20 stopni nie nadaje się do naszych zim. |
|
|
|
|
Pablosss
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Paweł
Wiek: 30 Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 14 Lis 2013, 22:18
|
|
|
Ja muszę najpierdojśc do tego gdzie mi bierze olej. Kompresja dobra, dopiero co wymienione uszczelniacze zaworów i uszczelka głowicy , silnik z kazdej strony suchy , a jak sie jezdzi tak ze 3tys obrotow sa czesto przekraczane to 1litr oleju na ok 500km. Dopiero powyzej 3 tys obrotow spaliny leciutko robia się niebieski , ledwo ledwo. i Badź polaku mądry |
_________________ *** Cokie - Futura 1.6 16V *** |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 14 Lis 2013, 23:02
|
|
|
pierścienie olejowe zdechły
Powyżej 3 tys dymi na postoju? To możliwe, że dymi cały czas jak jedziesz pod obciążeniem. |
|
|
|
|
Pablosss
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Paweł
Wiek: 30 Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 14 Lis 2013, 23:08
|
|
|
Zobacze co bedzie dalej, narazie nie mam gdzie auta przezimowac ( a co tu wogole mówić o robieniu), po zimie rusze pelna para. Modle sie tylko o fundusze |
_________________ *** Cokie - Futura 1.6 16V *** |
|
|
|
|
luk-90
Prince of Tor Kielce 2014
Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: SuperS
Silnik: ST 170
Wiek: 33 Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 2595 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 14 Lis 2013, 23:20
|
|
|
Nie poddawaj się, bo będziesz po jakims czasie żałował |
_________________ ==> Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
Cytat: | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | Tekst roku |
|
|
|
|
Pablosss
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Paweł
Wiek: 30 Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
Pablosss
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Paweł
Wiek: 30 Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 15 Sty 2014, 11:45
|
|
|
Udało mi się tanio znaleźć stodołę, w której autko może przezimować.
Gdyby nie to, że muszę spawać (a w stodole nad autem jest siano) może udało by się wyjechać juz na wiosne na drogi. Nie mogę spawać wiec odwiedzam je czasem przytulić i zalać do cylindrów nafty zeby lekko natluścic blok przed rdza.
*
i jakie było moje żdziwienie jak popatrzyłem na tarcze
myślalem że po prawie 5 miesiacach stania będa w gorszym stanie
A własnie posiada ktoś na sprzedaż w dobrym stanie rurki hamulcowe te ktore koncza sie w nadkolach i ida za/koło baku? moje sa ładnie mówiac w złym stanie.
[ Dodano: Pon Kwi 07, 2014 22:35 ]
http://instagram.com/p/jP7n6IL9NK/#
Przyszła wiosna, stodoła przedłużona o miesiąc, powoli wracam do prac. Troche chęci przygasły , ogrom nauki na studiach ale razem z Tata damy rade. Teraz tylko przydała by się wygrana w totka bo auto woła o trochę nowych części.
[ Dodano: Pią Maj 02, 2014 18:01 ]
Dzisiaj miały ruszyć znowu prace, ale przez te 5 stopni za oknem odłożyliśmy na później. Dzisiaj został stworzony plan jak wpakować kompletną nagrzewnice od mk4 do auta. szykuje się troche wiercenia, nitowania i klnięcia
Portfel płacze jak zrobiłem kosztorys tylko podstawowych rzeczy
[ Dodano: Sob Sie 30, 2014 22:35 ]
Prace trwaja caly czas, spawanie praktycznie zakonczone. Teraz przyszedl etap na konserwacje podwozia i wygluszenie srodka.
Dzisiaj została dopasowywana pelna nagrzewnica z wentylatorem z mk4. Powiem ze mam pomysl jak to zrobic nie usuwajac kompa z orginlnego miejsca (a przeszkadza on bardzo jesli wklada sie wentylator z mk4). Zdjecia wraz z opisem na potomnych co jak z czym sie gryzie jak sie to robi wrzuce pozniej jak ogarne to do konca i bedzie juz eleganco wszytko lezalo.
Moje wielkie zdziwienie z dzis: Klamka zewnetrza kierowcy w salonie forda nowa nie uzywana kosztuje
UWAGA!!! 280 PLN !!! jak to uslyszalem to padlem i odrazu polecialem na szrot gdzie za 10pln dostalem klameczke z sprezynka jak nówka
[ Dodano: Wto Wrz 23, 2014 13:49 ]
*
*
Kilka nowych zdjęć
Niestety te pokazujące jak zamontować nagrzewnice z mk4 do mk3 uległy uszkodzeniu więc będą póżniej. moge jedynie powedzieć ze zostało tylko wymyślenie juz do konca i skonstruowanie mocowania komputera , ale napewno nie zmienia on bardzo swojego miejsca |
_________________ *** Cokie - Futura 1.6 16V *** |
Ostatnio zmieniony przez Pablosss 1 Cze 2015, 20:34, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
Mariox003
Model: Ford Fiesta Mk3`91
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Marek
Wiek: 29 Dołączył: 16 Gru 2011 Posty: 471 Skąd: Pisarzowice
|
Wysłany: 23 Wrz 2014, 18:25
|
|
|
Ładnie panie działasz. A ta nagrzewnica z mk4 w czym lepsza, że zakładasz? |
_________________ Dwie już były, ale mówią że do trzech razy sztuka
Czarna
|
|
|
|
|
Pablosss
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Paweł
Wiek: 30 Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 23 Wrz 2014, 18:41
|
|
|
Mariox003, w niczym nie jest lepsza. Po prostu zakładam całą deche z mk4 razem z całą instalacja , a ze z mk3 nie posiadam na przymiarke jak by pasowalo, to musze modzic z nowsza
[ Dodano: Nie Wrz 28, 2014 00:15 ]
Jak obiecałem tak wrzucam Sposob montażu ramki pod łapacz powietrza z mk4.
Przygotowana wycięta ramka z wąsami do przykrecenia łapacza, przymierzone i wycięte kątówka w podszybie. Miedzy podszybiem a ramka zastosowana jest nie chłonąca wody pianka i wszytsko uszczelnione jest grubo białą masą na spawy - sprawdzone i na 99,9% nie cieknie.
*
Z racji, że wentylator z mk4 nakrywa się z miejscem montażu komputera w mk3, Został lekko podcięty uchwyt w wentylatorze tak zeby było widoczne pełne okno dziury kompa a śrubka do podtrzymania ląduje lekko wyżej- juz dziurka na śrubke jest wywiercona. Komputer zostaje gdzie był choć jegho mocowanie bedzie lekko zmodyfikowane i przesunie sie jakies 7 cm nizej - wiazka z wtyczka pozwana na taki zabieg
a tu podciete delikatnie wzmocnienia - o jedno przetłoczenie (nie wiecej niz 1 cm na głębokości zebrane)
Musiałem to zrobić ponieważ nawiewy boczne i ich rury doprowadzające powietrze blokowały się o te blachy. |
_________________ *** Cokie - Futura 1.6 16V *** |
|
|
|
|
kuba87
Model: Inne auto
Wersja: Ambiente
Silnik: Inny
Imię: Jakub
Wiek: 37 Dołączył: 06 Lis 2008 Posty: 3353 Skąd: Roskilde
|
Wysłany: 28 Wrz 2014, 01:32
|
|
|
ale ta przednia piaste oczysc z farby bo ci tarcze beda biły |
_________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
było łałdi w automacie, funwagen
był transit mk5 long na dokładkę
jest faketaxi w dizlu
jest dokurwiator D2Callya
jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI |
|
|
|
|
danin
Model: Ford Fiesta Mk5`02
Wersja: Inna
Silnik: 1.25i/75KM
Imię: Daniel
Wiek: 28 Dołączył: 23 Wrz 2014 Posty: 17 Skąd: Jawor
|
|
|
|
|
tadzias
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Xr2
Silnik: 1.6/96KM
Imię: Tadek
Dołączył: 21 Lip 2008 Posty: 1321 Skąd: Sucha Beskidzka
|
Wysłany: 29 Wrz 2014, 20:29
|
|
|
Pablosss napisał/a: | Sposob montażu ramki pod łapacz powietrza z mk4 |
powinno się to znaleźć w dziale z modami/przeróbkami
|
|
|
|
|
Pablosss
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Paweł
Wiek: 30 Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Lubin
|
|
|
|
|
ostry5_13
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Bartek
Wiek: 29 Dołączył: 09 Wrz 2014 Posty: 108 Skąd: WSK
|
Wysłany: 20 Gru 2014, 15:15
|
|
|
ja chcę foty deski od mk4 napaliłem się jak na suchary a ba nawet już odłożyłem na szrocie deskę z airbagiem nawiewami i pstryczkami :p |
_________________
http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=72108 |
|
|
|
|
Pablosss
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Paweł
Wiek: 30 Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 3 Maj 2015, 14:10
|
|
|
Nie miałem okazji uzupełniać wątku.
W miedzy czasie było malowanko w samodzielnie skonstruowanej komorze lakierniczej
*
doba po malowaniu
Lakier:
patrząc pod kątem prostym:
pod dużym kątem:
Pożniej składanie, klecenie elektryki (czyli kombinowanie jak połączyć wnętrze mk4 z wiązką slinika futura)
Zdjęcia z wczoraj
*
* |
_________________ *** Cokie - Futura 1.6 16V *** |
|
|
|
|
yoyo72
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Dziadek
Wiek: 51 Dołączył: 29 Kwi 2010 Posty: 1021 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 3 Maj 2015, 17:46
|
|
|
Kolor kameleon czy cusik takiego? Ładny Futrzak. Potrzeba jeszcze jakiegoś felunku alu. |
_________________ Jest inne , ale tez Ford
Było MK3 1994r 1.1/2.0 136KM
Było MK3 1995 r.1.6 16v 90 KM Futura swap 2.0 136KM
Było MK3 1993 r.1.3 NEWPORT z klimą (ślimak)
Było MK3 1992 r.1.8 16v 130 KM (akwarium)
PRINCE OF RADOM 2016
|
|
|
|
|
Pablosss
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Paweł
Wiek: 30 Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 3 Maj 2015, 21:29
|
|
|
Alu jest (te same co na pierwszych fotach w watku) na czas remontu wrzucilem zimówki z wiarą ze przed zimą sie wyrobie ;p
Kolor? Dobrany wg vinu Mallard Green 92 . Podobno tylko futura i eskort cossie wychodzil w takim kolorze. Co jak co ale z tego koloru jestem najbardziej dumny. Według rozpiski fabr z mieszalni poszedl tam w głównej mierze zielony , niebieski i biała perła + kilka magicznych składników |
_________________ *** Cokie - Futura 1.6 16V *** |
|
|
|
|
modell1
Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Sport
Silnik: 1.6i16V/100KM
Imię: Marcin
Wiek: 47 Dołączył: 21 Paź 2005 Posty: 1871 Skąd: Wągrowiec
|
Wysłany: 3 Maj 2015, 22:26
|
|
|
mk4 w środku daje uroku autu.
Podoba mi się |
_________________
|
|
|
|
|
Pablosss
Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Futura
Silnik: 1.6i16V/90KM
Imię: Paweł
Wiek: 30 Dołączył: 29 Mar 2013 Posty: 120 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 1 Cze 2015, 20:46
|
|
|
vegetagt napisał/a: | za minerał w zetecu powinny być warny
Hydraulika płacze, pozatym temperatura płynięcia na poziomie -20 stopni nie nadaje się do naszych zim. |
vegetagt, zainspirowałeś mnie. Podejmę próbę zalania go 10w40
A, tak na poważnie.
Autko, juz na ostatniej prostej przed powrotem na drogi. Silnik regularnie zalewany nafta i ręcznie kręcony. Łączenie wiązki wnętrza z mk4 do wiązki futury juz powoli skonczone. Zostało podłączyć kilka pinów we wtyczkach i zrobić wyłącznik wypadkowy w nogach kierowcy i kilka innych drobnych przewodów.
Podczas gdy wiele osob bawilo się na zlocie, ja smutałem ze nie mogę być z wami i dzielnie pracowałem przy Fieścinie. Dostała miedzy innymi plastikowe nadkola kół tylnych (sądziłem ze obedzie sie tym rzem bez recznego dopasowywania ale przeliczyłem sie. Niby czego oczekiwać za 40pln za 2 sztuki plastików to nie bardzo dużo ale opalarka i kilka ostrych narzedzi imających plastik poszlo w ruch ale juz ladnie nadkola prezentują sie).
Życzcie mi szcześcia przy odpalaniu. Mam nadzieję ze pójdzie bez zbędnych atrakcji. |
_________________ *** Cokie - Futura 1.6 16V *** |
|
|
|
|
|