| Wymiana łożysk w tylnym zawieszeniu. | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | matek27   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: FX
 Silnik: 1.0/40KM
 Wiek: 36
 Dołączył: 27 Wrz 2014
 Posty: 3
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Wrz 2014,  16:46   Wymiana łożysk w tylnym zawieszeniu. |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam, zabrałem się za wymianę tylnych łożysk, oczywiście nie robiłem tego pierwszy raz ale mam problem z prawym kołem i to pierwszy taki przypadek. Jestem młodym mechanikiem więc pytam kogoś kto już to przerabiał. Problem polega na tym , że wymieniałem już dwa razy łożyska w tym kole i po złożeniu jest spory luz i słychać szum. Właściciel samochodu- kolega sam kupił części nawet jest nowy bęben jakiś chiński a łożyska optimal czy to wina kiepskich części bo osobiście takich nie kupuje co może być?? W starym bębnie bierznia zewnętrzna obracała się zamiast łożyska dlatego wymieniłem bęben. |  
				| _________________ matek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Wrz 2014,  17:32 |   
 |  
               | 
 |  
               | przyczyna może być w wadliwie wykonanym bębnie |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | matek27   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: FX
 Silnik: 1.0/40KM
 Wiek: 36
 Dołączył: 27 Wrz 2014
 Posty: 3
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Wrz 2014,  18:24 |   
 |  
               | 
 |  
               | Też jestem tego zdania a jaki by kolega polecił z lepszych ? bo co innego może być bieżnie wbijałem przez drugie łożysko młoteczkiem i kontrola wzrokowa wszystko wygląda idealnie, a może być coś z czopem? Dziękuje Jakub za szybką odpowiedz. |  
				| _________________ matek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Wrz 2014,  18:50 |   
 |  
               | 
 |  
               | a nakretke dokrecasz do oporu rozumiem? najtanszy to chyba ABE z intercarsu, ale z nimi tez bywa różnie |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | brewa7   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Aleksander
 Wiek: 36
 Dołączył: 25 Kwi 2011
 Posty: 465
 Skąd: ŁDZ
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Wrz 2014,  19:34 |   
 |  
               | 
 |  
               | Można poszukać na Ford e-sklep, tam mają niby ori taile.Bo te chinckie produkty to już na swojej fofi się naciąłem ze 3 razy więc nie ma co oszczędzać na takich rzeczach. Tu link do IC jak bym wziął z tych to może to Delphi bo w te najtańsze to bym się nie bawił.
 http://e-katalog.intercar...5/703020000/123
 |  
				| _________________ Była: MK3
 Jest: P206
 
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Wrz 2014,  20:38 |   
 |  
               | 
 |  
               | ewentualnie wytarty czop . nowe łożysko musi na niego wchodzić z oporem. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | matek27   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: FX
 Silnik: 1.0/40KM
 Wiek: 36
 Dołączył: 27 Wrz 2014
 Posty: 3
 Skąd: Opole
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Wrz 2014,  11:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | A czop jest przykręcany czy z belką całą bo nie patrzyłem, na czop zakładałem łożysko i w miejscu gdzie ono siedzi jest luz ale to jest skręcone na sztywno ta bieżnia na czopie nie pracuje to co pierwsze wymienić bęben firmowy ? 
 [ Dodano: Nie Wrz 28, 2014 12:19 ]
 Dzięki za pomoc , popytam w sklepie ile kosztują bębny.
 |  
				| _________________ matek
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kuba87   
 
  
 
 Model: Inne auto
 Wersja: Ambiente
 Silnik: Inny
 Imię: Jakub
 Wiek: 38
 Dołączył: 06 Lis 2008
 Posty: 3357
 Skąd: Roskilde
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Wrz 2014,  11:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | czop jest przykręcany od strony amortyzatora |  
				| _________________ było 5 Ikserków, i 3 fiesty.
 było łałdi w automacie, funwagen
 był transit mk5 long na dokładkę
 jest faketaxi w dizlu
 jest dokurwiator D2Callya
 jest transit blaszak z windą 2.4 tdczerwoneDI
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | diodalodz   
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`82
 Wersja: C
 Silnik: 1.0/45KM
 Imię: Krzysztof
 Wiek: 40
 Dołączył: 19 Cze 2004
 Posty: 5676
 Skąd: Łódź
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Wrz 2014,  19:10 |   
 |  
               | 
 |  
               | czop sprawdzisz jak założysz na niego nowe łożysko. Jak wejdzie luźno to czop jest słaby. |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.