[MK7] Fiesta VII Sport 1.0 ecoboost racing red m-sport 163ps |
Autor |
Wiadomość |
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 9 Mar 2014, 20:29
|
|
|
kierkus napisał/a: | ze stabilizatorem grubszym z tyłu auto bardziej nadsterowne i o to chodzi lecz wzrasta tendencja do podnoszenia tylnej łapy na zakrętach. Najlepszy mod jaki można zrobić to sprężyny eibacha zamówione w aso. |
kierkus - rzuciles mi teorie, która znam doskonale i mam staby eibacha w drugim aucie... pytam natomiast o Fieste (ze względu na belke i wyjątkowo lekki tyl) czy faktycznie stab jest w niej odczuwalny? Eibach był grany tydzień po zakupie, bez obaw |
_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 |
|
|
|
|
Arab
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Grzegorz
Wiek: 42 Dołączył: 24 Lut 2014 Posty: 8 Skąd: Irlandia
|
Wysłany: 10 Mar 2014, 20:44
|
|
|
Piekna sztuka |
_________________ <Bokiem do przodu> |
|
|
|
|
Kam1l
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 69 Skąd: Posen
|
Wysłany: 10 Mar 2014, 22:59
|
|
|
kierkus napisał/a: | sprężyny eibacha zamówione w aso. |
Jakie koszta ?? |
|
|
|
|
kierkus
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: S
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Marcin
Wiek: 44 Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 11 Skąd: szprotawa
|
Wysłany: 11 Mar 2014, 14:24
|
|
|
Przemo
[ Dodano: Sro Mar 12, 2014 13:02 ]
Koszt eibacha coś koło 650zł na 4 koła. A jeśli chodzi o staby to nie jest to tak odczuwalne jakbym sobie życzył.
Kolega pytał o to kto doradza z m-sportu. Mój mechanik który robił strokera w subaru czyli Przemek
Dziękuję za fajnie opinie. Cieszy mnie to auto aż się nie spodziewałem ile może dawać frajdy |
|
|
|
|
bobson
Model: Ford Fiesta Mk3`90
Wersja: Xr2i
Silnik: 2.0/16V
Imię: Andrzej
Wiek: 35 Dołączył: 27 Lut 2010 Posty: 802 Skąd: Złotów
|
|
|
|
|
kierkus
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: S
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Marcin
Wiek: 44 Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 11 Skąd: szprotawa
|
Wysłany: 15 Mar 2014, 11:46
|
|
|
dzięki
[ Dodano: Nie Kwi 27, 2014 16:14 ]
Fiesta już po kuracji w gcs u heko (grzegorza) wynik 163ps i 280nm od 2000rpm |
|
|
|
|
FFDriver
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 636 Skąd: stąd
|
Wysłany: 28 Kwi 2014, 11:26
|
|
|
kierkus napisał/a: | [ Dodano: Nie Kwi 27, 2014 16:14 ]
Fiesta już po kuracji w gcs u heko (grzegorza) wynik 163ps i 280nm od 2000rpm |
Łooo matko
Ciekawe ile to wytrzyma
Ale oby jak najdłużej. |
_________________ --<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
|
|
|
|
|
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
|
|
|
|
BootError
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Tomek
Wiek: 49 Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 55 Skąd: Mazowsze
|
|
|
|
|
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 28 Kwi 2014, 12:48
|
|
|
wystarczy dolot i wydech, turbina wyrabia... i jeszcze IC jezeli ma miec tyle koni tez w lato |
_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 |
|
|
|
|
kierkus
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: S
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Marcin
Wiek: 44 Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 11 Skąd: szprotawa
|
Wysłany: 28 Kwi 2014, 16:12
|
|
|
Turbina fabryczna wyrabia do 175ps . Wyjątkowo udany silnik. Zostawiliśmy mu zapas
Auto strojone przy 20C na dworze. Po gwarancji być może natrysk wody na IC . Sam większy ic nie jest lekarstwem na wszystko |
|
|
|
|
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 28 Kwi 2014, 16:57
|
|
|
wiekszy nie, ale wydajniejszy na pewno
ale zobaczysz jak sie sprawdza - moze jest zapas i nie bedzie tragedii - przy tych mocach angole na pewno robia upgrade ICka |
_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 |
|
|
|
|
BootError
Model: Ford Fiesta Mk7`12
Wersja: Titanium
Silnik: 1.0EcoBoost/125KM
Imię: Tomek
Wiek: 49 Dołączył: 14 Sty 2013 Posty: 55 Skąd: Mazowsze
|
Wysłany: 29 Kwi 2014, 09:58
|
|
|
kierkus, hamowałeś go może przed modami? Jeśli tak to jestem bardzo ciekawy jaką miał moc? Za każdym razem kiedy jadę Fiestą mam nieodparte wrażenie, że ten silnik ma w serii więcej niż 125KM |
_________________ Fiesta MK7 125KM <link>
Lancia Delta III bi-TURBO 223KM <link>
Seicento 2005
|
|
|
|
|
FFDriver
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 636 Skąd: stąd
|
Wysłany: 29 Kwi 2014, 10:12
|
|
|
BootError napisał/a: | Za każdym razem kiedy jadę Fiestą mam nieodparte wrażenie, że ten silnik ma w serii więcej niż 125KM |
Ja choć mam tylko 100 to mam tak samo. Cały czas się zastanawiam czy nie pojechać na hamowanie żeby to sprawdzić
Ale, tak ja wszyscy piszą, to jest po prostu subiektywne odczucie dzięki turbinie, a przy 125KM to uczucie musi być szczególnie fajnie.
Po tych modach kierkusa sam nabrałem ochoty
Ciekawe jak bym tak po cichu zrobił moda to czy żona się skapnie
Tak dokręcić go na 155KM. Ech trzeba będzie nad tym pomyśleć |
_________________ --<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
|
|
|
|
|
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
|
|
|
|
FFDriver
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 636 Skąd: stąd
|
Wysłany: 29 Kwi 2014, 12:00
|
|
|
MisiekT napisał/a: | bardzo nielogiczne jest posiadac uturbione auto i go niezawirusowac |
Tylko kurde po co było brać 5 lat gwarancji
Jestem wew. rozdarty, z jednej strony "chciałbym ale boje się"
Na bank poczekam jeszcze trochę. W listopadzie będzie rok. Zrobi się przegląd, zobaczymy jak się to będzie u kierkusa zachowywało i na wiosnę w przyszłym roku może się coś pomyśli. Nie ma pośpiechu bo auto kupiłem co najmniej na te 5 lat więc będzie czas na stopniowe ewentualne zmiany. |
_________________ --<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
|
|
|
|
|
MisiekT
Prince of Tor Kielce 2013
Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 39 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 1932 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 29 Kwi 2014, 12:31
|
|
|
bzdury gadasz - powiem Ci z doswiadczenia - kupujesz fajne auto i wszelkie zmiany robisz na starcie - wtedy dlugo cieszysz sie samochodem i koszt wszystkich zmian rozklada sie na kilka lat...
takie mody z doskoku sa malo oplacalne
PS. ta gwarancja i tak jest niewiele warta znajac zycie - jak padnie motor to wirusowany czy nie i tak beda sie migac... a drobiazgi jak padna, to i tak zrobia na gwarancji |
_________________ MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056 |
|
|
|
|
FFDriver
Model: Ford Fiesta Mk7`13
Wersja: Titanium X
Silnik: 1.0EcoBoost/100KM
Dołączył: 21 Cze 2013 Posty: 636 Skąd: stąd
|
Wysłany: 30 Kwi 2014, 20:51
|
|
|
Misiek, jak to często bywa, nie mogę się z Toba do końca zgodzić
Ja np. uważam nieco inaczej.
W przypadku używanego auta byłoby to rozsądniejsze ale kupując nowe wywalasz już na początku więcej kasy i najpierw cieszysz się posiadaniem nowego. Nowe za jakiś czas zaczyna się nudzić i wtedy taki paten z małym modem daje nowy fun i odświeża auto. No i nie wywalasz kasy już na początku tylko za jakiś czas coś tam sobie dorzucasz. Zresztą ja nie mogę zrobić za wiele. Jak wiadomo auto kupiłem żonie, a nie sobie. Nie mogę nic zrobić z zawieszeniem bo auto straci na komforcie i/oraz będzie za niskie i zaraz mi żona gdzieś wyora w krawężnik albo coś innego
Przy większej mocy przydały by się szersze koła ale już przy 205 zaraz wg. strony forda trzeba ogranicznik drążka kierownicy - to znaczy mniejszy skręt, a to kolejne pogorszenie komfortu jazdy w cywilnych warunkach.
Na dodatek podniesienie mocy tak dużo jak zrobił to kierkus ze standardową 5 biegową skrzynią jakoś nie do końca mnie przekonuje, zwłaszcza, żę ten 5 biegów męczy mnie już od samego początku
Ja ogólnie należę do osób, które wolą kupić od razu ST czyli maks co jest dostępne seryjnie i już w serii cieszyć się możliwościami większymi niż niższe wersje po wszystkich możliwych modach, a na dodatek mając jeszcze zapas na modyfikacje.
Reasumując, jak napisałem, taki mały mod polegający na lekkim podniesieniu mocy (w granicach rozsądku) za jakiś czas fajnie auto odświeży i pozwoli na nowo się nim cieszyć. Takie jest moje zdanie i oczywiście nikt poza mną nie musi się z nim zgadzać |
_________________ --<< Moja Fiesta - kliknij tutaj >>--
|
|
|
|
|
Kam1l
Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Dołączył: 26 Paź 2010 Posty: 69 Skąd: Posen
|
Wysłany: 30 Kwi 2014, 21:42
|
|
|
FFDriver napisał/a: | przy 205 zaraz wg. strony forda trzeba ogranicznik drążka kierownicy - to znaczy mniejszy skręt, |
Czy jeśli fiesta sport miała 205/40/17 to taki ogranicznik występuje? Bo promień skrętu jest tragicznie duży |
|
|
|
|
vegetagt
Administrator / Klubowicz
Model: Ford Fiesta Mk2`87
Wersja: Inna
Silnik: 2.0 16V
Dołączył: 31 Sie 2007 Posty: 4003 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 30 Kwi 2014, 23:40
|
|
|
z ciekawostek - fiesta mk2 xr2 przy kapciach 185/60/13 miała to samo. Tyle, że ja mam u siebie takie kapcie na cywilnej przekładni i nic złego sie nie dzieje. Dopiero jak wyjme silnik, to na skreconych kołach haczy lekko o bude |
|
|
|
|
|