| [MK3] Swap na 1.6 16v | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | gilong   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 24 Sie 2013
 Posty: 24
 Skąd: ruda sl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Sie 2013,  12:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | ale walki, przepustnica i dolot da rade  czy bez katalizatora i na przelocie z koncowym wydechem jakims w miare da rade osiagnac z zeteca moc cvh czyli ok 105km? moze lepiej wlozyc cvh odrazu ? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Sie 2013,  12:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | jeżeli chodzi o taką "góre", to pewnie   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Sie 2013,  18:08 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | gilong napisał/a: |  	  | ale walki, przepustnica i dolot da rade  czy bez katalizatora i na przelocie z koncowym wydechem jakims w miare da rade osiagnac z zeteca moc cvh czyli ok 105km? moze lepiej wlozyc cvh odrazu ? | 
 
 Da się tylko podstawa to seryjne 90ps z 1.6. Wałki, dolot, wydech powinno dać 10 do 15 koni. Wydech powinien być na 2 puszkach przelotwych. To są jednak dodatkowe koszta, rozebranie rozrządu przy wałkach - jeśli nie robisz tego sam to masz extra wydatki.
 1.6 mają dużo słabsza głowice niż więksi pojemnością bracia więc nie ma w nich potencjału.
 |  
				| _________________ Fiesta XR2i ITB
 Rally Ford's - Warsztat Bobsona
 www.ford-tech.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gilong   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 24 Sie 2013
 Posty: 24
 Skąd: ruda sl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 31 Sie 2013,  18:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | ok sprawa silnika narazie i tak musi poczekac, czy pompa i serwo moga zostac z mk3 czy p&p podchodzi cos lepszego ? i co to sa za zbiorniczki na lewym kielichu ktore ida od pompy hamulcowej |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Wrz 2013,  00:40 |   
 |  
               | 
 |  
               | był na forum wykres 100KM w 1.6 po zmianie jedynie dolotu i wydechu   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 1 Wrz 2013,  09:23 |   
 |  
               | 
 |  
               | A ja dalej nie rozumie czemu sie nie zainteresowac np ZETECiem SE ktory przy 1.6 w serii ma 103 konie, jest 15 lat mlodszy od cvh, lzejszy chyba tez. Albo nawet Puma 1.7 ale tu juz zabawa bo mazmienne fazy i ponoc dosc delikatny jest. Ja dlatego z niego zrezygnowalem.
 |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Wrz 2013,  08:39 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bobson napisał/a: |  	  | Kolega nie chce rzeźby tylko przekładkę p&p, rozmawiamy o mk3. | 
 WIec sie na takie cos zdecyduje
  My tylko podajemy opcje. A tak szczerze to nie wiedzialem ze jakiekolwiek 1.6 (nawet CVH) wchodzi do budy 1.3 P&P.
 Czlowiek uczy sie cale zycie
  ) |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2013,  14:47 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bobson, po prostu nie wiedzialem ze 1.3 i CVH maja takie sam emocowania/poduszki, po prostu nigdy nie mialem fiesty 1.3   |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | vegetagt   Administrator / Klubowicz
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk2`87
 Wersja: Inna
 Silnik: 2.0 16V
 Dołączył: 31 Sie 2007
 Posty: 4012
 Skąd: Olsztyn
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2013,  17:58 |   
 |  
               | 
 |  
               | nie mają takich sam mocowan/poduszek, ale jak bierze silnik z mocowaniami i poduszkami, to w budzie ma te same miejsca na nie. Dopiero zetec ma czwartą łape na podluznicy w mk3.
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gilong   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 24 Sie 2013
 Posty: 24
 Skąd: ruda sl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2013,  20:08 |   
 |  
               | 
 |  
               | Dobra koledzy, stanelo na 1.6 CHV od kolegi Bobsona:) kolejne pytanka  czy filtr weglowy spalin moge wyrzucic z cala instalacja i np poprowadzic wezyk po przewodach wlewu paliwa do gory i u gory jakis filterek ? czy przewody hamulcowe lepiej dorobic w sklepie czy zamowic komplet za 160zl z allegro? moze ktos dorabial i orietuje sie jakie to kwoty? oraz czy sprzeglo podejdzie z 1.3 do cvh? |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Peedro   Klubowicz
 
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Paweł
 Wiek: 36
 Dołączył: 14 Wrz 2007
 Posty: 3058
 Skąd: Mystków
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Wrz 2013,  21:14 |   
 |  
               | 
 |  
               | Sprzęgło nie. Przewody hamulcowe sobie kup na metry i pożycz od kogoś zagniatarke do zagniatania końcówek przewodów, tak jest najtaniej. |  
				| _________________ "Jeżeli wydaje ci się, że wszystko działa dobrze, na pewno coś przeoczyłeś."
 
 Żaba - RIP
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gilong   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 24 Sie 2013
 Posty: 24
 Skąd: ruda sl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 16 Wrz 2013,  19:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | Witam. Swapuje jednak na CVH od kolegi bobsona  Silnik juz siedzi , mam kilka pytan co do przewodow:) Wiazka silnikowa laczy sie z komorowa, ale silnikowa miala 8 pin  a komorawa 12 z czego 9 uzytych. Kupilem na szrocie wtyczke z instalacji komorowej 8 pin, chcialem przelozyc wiec wyciagnolem wszystkie przewody z wtyczki 12 pin, i po powkladaniu wszystkich zostal mi przewod Brazowo-Bialy i dwa Brazowe. Brazowo-Bialy wiem ze to od czujnika temp na deske, ale co z nim zrobic dalej w aucie? I pytanie co do brazowych? Jeden wiem ze od przekaznika pompy paliwa a drugi od czego ? czy mozna jakos zmierzyc co od czego ?  pozdrawiam |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | gilong   
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: CL
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 24 Sie 2013
 Posty: 24
 Skąd: ruda sl
 
 | 
            
               |  Wysłany: 23 Wrz 2013,  11:59 |   
 |  
               | 
 |  
               | Kolejne pytanie. Poradzilem sobie z problemami poprzednimi, ale po zamontowaniu serwa hamulca mam luz na pedale miedzy czujnikiem , moge sobie podciagnac pedal luzno do gory. Zaznaczam ze uklad nie jest zalany. Czy miedzy popychaczem a pedalem ma byc jakas tulejka , czy popychacz serwa mozna jakos regulowac na dlugosc? Pozdrawiam |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |