| [MK3] klatka bezpieczeństwa | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Lip 2013,  22:12   [MK3] klatka bezpieczeństwa |   
 |  
               | 
 |  
               | Panowie - gdzie zrobię porządną klate? Na co zwrócić uwagę, jaki stopień rozbudowania? Ceny itd? 
 Osobiście zastanawiam się nad dość rozbudowaną klata z zastrzałami do kielichów i obspawaniem budy. Zastanawiam się jeszcze czy jest sens np pozbyć się szyberdachu...
 |  
				| _________________ Fiesta XR2i ITB
 Rally Ford's - Warsztat Bobsona
 www.ford-tech.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Parzych   Prince of Biłgoraj 2012
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk6`06
 Wersja: Ambiente
 Silnik: 1.6Duratec 100KM
 Imię: Jacek
 Wiek: 52
 Dołączył: 26 Kwi 2007
 Posty: 8085
 Skąd: WawaTeam/Praga
 
 | 
            
               |  Wysłany: 26 Lip 2013,  23:30 |   
 |  
               | 
 |  
               | Możesz wkleić poliwęglan, zawsze to lżejsze niż ori szyber lub wspawanie blachy... 	  | bobson napisał/a: |  	  | Zastanawiam się jeszcze czy jest sens np pozbyć się szyberdachu... | 
   |  
				| _________________ BARDZO PROSZĘ O NIE MĘCZENIE MNIE NA PW (ANI PRZEZ GG) PROŚBAMI DORADZENIA W SPRAWIE ZAKUPU AUTA (ANI W SPRAWACH MECHANIKI/ELEKTRYKI OGÓLNEJ I CAR AUDIO), NIE ZNAM SIĘ I MAM JUŻ DOŚĆ PISANIA TEGO KAŻDEMU!!! OD TEGO SĄ TEMATY W DZIALE "PRZED ZAKUPEM (ORAZ MECHANIKA/ELEKTRYKA/CAR AUDIO)"!!! DZIĘKUJĘ, DOBRANOC...
 F16 w obiektywie Krzyśka Palińskiego
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2013,  10:45 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bobson, klatki porzadne zrobisz u ludzi zajmujacych sie wstawianiem klatek do rajdowek. U mnie to Siekierka, IRECO, budowarajdowek itd... Jak rozbudowana? Jak tylko chcesz i na ile Cie stac. Ja bede robil srednio rozbudowana bo jezdzac w sprintach niema az takiego ryzyka.
 Szyber mozna zakleic poliweglanem, zaspawac (najtrudniejsze) albo przynitowac blat z aluminium. Ja tak zrobilem w crx i bylo spoko
 |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | blood_brother   King of Tor Kielce 2013
 
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.8i16V/130KM
 Wiek: 37
 Dołączył: 16 Lis 2008
 Posty: 848
 Skąd: Otwock
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lip 2013,  18:49 |   
 |  
               | 
 |  
               | U mnie w okolicy robi Przemo-car, z tego co wiem robił między innymi w Rasty foce. Pytałem się z ciekawości o koszty, to podstawowa ok. 2 tyś. Niestety nie wnikałem co znaczy "podstawowa". |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luk-90   Prince of Tor Kielce 2014
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: SuperS
 Silnik: ST 170
 Wiek: 35
 Dołączył: 08 Lut 2009
 Posty: 2600
 Skąd: Poznań
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lip 2013,  20:48 |   
 |  
               | 
 |  
               | Podstawa to min wymagane przez załącznik J, jednak jest to baaardzo uboga wersja, jak robić to porządną |  
				| _________________ ==>  Co dwa wałki rozrządu, to nie jeden
   
 Tekst roku 	  | Cytat: |  	  | Skąd wiesz, że masz 7,5s/100? Bo BMW 320i oraz 525i zostają w tyle | 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Lip 2013,  06:42 |   
 |  
               | 
 |  
               | POdstawa to tez czesto sprawa umowna wykonawcy. U nas dla wielu podstawowa klatka to taka minimalna jaka przewaznie montuja. Tak ma np siekieroka czy budowa rajdowek. I musze powiedzec ze na amatorki to jest super opcja. |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 | 
            
               |  Wysłany: 29 Lip 2013,  18:00 |   
 |  
               | 
 |  
               | Qzyn - myślę o takim setupie: - podstawa plus
 - zastrzały do kielichów przednich
 - krzyże w drzwiach z węzłówkami
 - poprzeczka pałąka głównego
 - rozpórka tylnych kielichów na samym końcu zastrzałów
 - blacha pomiędzy słupkami A i B a pałąkami
 
 do tego zastanawiam się ewentualnie nad
 - krzyżem tylnych zastrzałów
 - usunięciem szyberdachu
 - poprzeczką dachową
 
 Przesadziłem, w sam raz czy coś dodać? Auto ma jeździć po asfaltach i szutrach (Debrzno). W przyszłym roku planuje więcej mocy więc chciałbym zrobić raz a porządnie.
 
 PS w Poznaniu znalazłem firmę z dobrą opinią, robili już 2 szt XR2i. Pyra Motorsport, znasz może?
   |  
				| _________________ Fiesta XR2i ITB
 Rally Ford's - Warsztat Bobsona
 www.ford-tech.pl
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 30 Lip 2013,  06:39 |   
 |  
               | 
 |  
               | Jak planujesz szutry to dobre jest tak jak piszesz lapanie klatki do budy w przy palakach, bardzo jej to pomoze. A co do konstrukcji na amatorki zrobilbym cos takiego:
 http://www.safetydevices.....1322068426.jpg
 Nie patrz oczywiscie na to ze jest skrecana tylko na schemat rurek
  Plus rozporka pozioma na dole za fotelami miedzy slupkami B. Powinno wystarczyc |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | luki   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`92
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Imię: Łukasz
 Wiek: 39
 Dołączył: 31 Sty 2008
 Posty: 1676
 Skąd: Kraków/Zakopane
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Grax   
 Model: Ford Fiesta Mk4`97
 Wersja: Courier
 Silnik: 2.0 16V
 Imię: Mariusz
 Wiek: 42
 Dołączył: 26 Sie 2011
 Posty: 359
 Skąd: Gloskow
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Sie 2013,  13:16 |   
 |  
               | 
 |  
               | Tylko nie kupujcie tej klatki ma za mocno ścięte "kopyta" przedniej bramki i to nie przejdzie ZADNEGO BK oraz stwarza to niebezpieczeństwo . Szkoda że tak kijowy ją wycieli ..... |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Qzyn   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk5`00
 Wersja: Sport
 Silnik: 1.6i/104KM
 Wiek: 46
 Dołączył: 22 Cze 2004
 Posty: 1811
 Skąd: Radlin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 5 Sie 2013,  07:28 |   
 |  
               | 
 |  
               | Bobson w sumie ok, choc ja bym sie zastanowil nad paroma modyfikacjami. Zeby miec miejsce na wygodne ulozenie foteli, szczegolnie pilota (z tylu i pochylony) zamiast poprzeczki w slupkach B zrobilbym krzyz z tylu. Ty masz dwie poprzeczki jedna miedzy slupkami B, druga idaca od slupka B do C. Ja bym zrobil ukosny krzyz idocay od B do C cyli od dachu do tylnych kielichow. DO tego dodalbym 3 rurki i byloby super. Jedna pozioma jako rozporka na dole za fotelami. Czyli troszke nad mocowaniami klatki przy slupkach B a druga i trzecia wzdluz budy od mocowan przy slupkach b do kielichow tylnych. Na amatorki to bedzie az za dobre |  
				| _________________ "Mission impossible" rozpoczęta
   |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Żółwik Tuptuś   Ninja TEAM
 
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk1`81
 Wersja: Turbo
 Silnik: Inny
 Dołączyła: 29 Maj 2004
 Posty: 4354
 Skąd: Z Galapagos
 
 | 
            
               |  Wysłany: 6 Sie 2013,  17:15 |   
 |  
               | 
 |  
               | Ja do wersji Qzyna bym dodał jeszcze rurę pod deską rozdzielczą pomiędzy słupkami A |  
				| _________________ Wanna Rallye Team
 &
 Bad Boys Racing Team
 
 ADHD/Adrenaline
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | tommirs   
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 12 Sty 2008
 Posty: 614
 Skąd: Pyrlandia
 
 | 
            
               |  Wysłany: 12 Sie 2013,  22:24 |   
 |  
               | 
 |  
               |  	  | bobson napisał/a: |  	  | PS w Poznaniu znalazłem firmę z dobrą opinią, robili już 2 szt XR2i. Pyra Motorsport, znasz może?
   | 
 2 XR2i ? ciekawe jakie
   Pytałeś mnie gdzie w Bydgoszczy klatkę robiłem...a nie mogłeś zapytać o Poznań?
  nie wiedziałem , ze w Poznaniu też szukasz.... |  
				| _________________ ...były XR2i i RS1800
 
 __________________
 
 "Life is racing, everything else is just waiting" - Steve McQueen
 
  |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | bobson   
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 2.0/16V
 Imię: Andrzej
 Wiek: 37
 Dołączył: 27 Lut 2010
 Posty: 806
 Skąd: Złotów
 
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  |