Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Zgasł silnik po gwałtownym hamowaniu.
Autor Wiadomość
Puff 
Forumowy Maruda


Model: Ford Fiesta Mk5`00
Wersja: Fun
Silnik: 1.8DI/75KM
Imię: Dawid
Wiek: 38
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5740
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 16 Sty 2013, 21:44   

Stunt_Man napisał/a:
Pufcio, bezpieczniki pod maską? weź przestań, to nie jest mk5 :rotfl:

W brzydalu były, a w emkaczy nic? Cóż, ok :P

Forteca94 - z kiepskimi bezpiecznikami (trafią się takie czasami, nic nie poradzisz) możesz mieć tak, że albo go nie przepali (miałem taki przypadek - gdybym nie przyuważył, że się ze skrzynki dymi, to dziś pewnie nie jeździłbym Fiestą...) albo przepali, ale tego nie widać. Warto wykluczyć tą jedną rzecz na pewno :)
_________________
"Rób to, co kochasz, żyj jak chcesz i nie patrz na to, co mówią inni,
 bo jeśli zaczniesz działać tak, jak chcą inni, to będziesz żyć dla innych, a nie dla siebie."


Wierny osiołek pochłania jedynie ;-))
:devil:
 
 
 
Forteca94 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 16
Skąd: łałała
Wysłany: 16 Sty 2013, 21:44   

Stunt_Man napisał/a:
odkręć dwie śrubki przy skrzynce bezpieczników. całość spadnie na dół. przekaźniki są wetknięte od góry

Pufcio, bezpieczniki pod maską? weź przestań, to nie jest mk5 :rotfl:




oooo - to cenna sugestia. dziękuję ci kolego
 
 
Pietrekk 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Piotrek
Wiek: 33
Dołączył: 03 Sie 2010
Posty: 1240
Skąd: Cieszyn
Wysłany: 16 Sty 2013, 22:31   

Edytuj posty, pliz.
_________________
BMW e36 touring 325tds 1997
Profil Facebook
 
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 16 Sty 2013, 23:26   

Zielony przekaźnik to przekaźnik główny zasila wtrysk, moduł, kompa i cewki. Jeśli nie ma iskry to należy sprawdzić czy pojawia się zasilanie na środkowym pinie cewek (pin2). Jeśli nie trzeba rozebrać przekaźnik i go sprawdzić. Jeśli zasilanie się pojawia to trzeba sprawdzić czujnik położenia wału.
 
 
 
Forteca94 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 16
Skąd: łałała
Wysłany: 17 Sty 2013, 17:00   

no niestety - dzisiaj nic nie zaglądałem. grypa mnie rozkłada czy cholera wie co... nie chce mi sie na mrozie z temperaturą przy złomie grzebać. aż tak to ja tej fiesty nie ukochał :D odezwe sie jak mi sie polepszy



bla bla bla
Ostatnio zmieniony przez Forteca94 18 Sty 2013, 12:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BuMeL 

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Łukasz
Wiek: 41
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 1046
Skąd: Kraków
Wysłany: 17 Sty 2013, 19:13   

Przekaźniki lubią paść od byle zwarcia. Jeśli kinetyczny przywieszony to odkręć go i pieprznij ręką aż wyskoczy, po czym wciśnij od nowa.
_________________
BUILT, NOT BOUGHT
fiesta fiestolot fiestodrom fiestodont fiestokrator dj fiesto
Fofik
i pincet kuniuf
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Sty 2013, 20:54   

BuMeL napisał/a:
Przekaźniki lubią paść od byle zwarcia. Jeśli kinetyczny przywieszony to odkręć go i pieprznij ręką aż wyskoczy, po czym wciśnij od nowa.

Tylko zadam pytanie po Chooooj ?
Wyłącznik uderzeniowy odpowiada tylko za odcięcie paliwa. Jeśli nie ma iskry można sobie darować .
 
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 17 Sty 2013, 21:11   

diodalodz napisał/a:
Jeśli zasilanie się pojawia to trzeba sprawdzić czujnik położenia wału.

jak już sie czepiamy to "Tylko zadam pytanie po Chooooj ?" skoro czujnik położenia wału nie ma nic wspólnego z tym że pompa nie pracuje?
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 17 Sty 2013, 21:49   

Stunt_Man napisał/a:
skoro czujnik położenia wału nie ma nic wspólnego z tym że pompa nie pracuje?

Ma jeśli nie dostanie impulsów z czujnika nie uruchomi ponownie pompy paliwa. A czujnik ma sprawdzić bo mówi, że nie ma iskry.
 
 
 
Forteca94 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 16
Skąd: łałała
Wysłany: 18 Sty 2013, 12:51   

znalazłem przepalony bezp. z tyłu radia pomiędzi gniazdami tych dwóch kostek. pytanie jest czy ma sens sprawdzanie czegokolwiek bez podłączania tych kostek i całego radia???
 
 
Forteca94 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 39
Dołączył: 16 Sty 2013
Posty: 16
Skąd: łałała
Wysłany: 18 Sty 2013, 13:39   

jeb ać ten bezpiecznik. oto przyczyna : odkręcam ci ja te dwie śrubki nad skrzynką bezpieczników i całość ostrożnie wyciągam w dół. ku memu zaskoczeniu okazuje się ze ten zielony przekaźnik - największy ze wszystkich - w sumie siedzi poz skosem a w zasadzie wogóle nie siedzi w gnieździe. rozebrałem go i okazało się ze pachnie spalenizną a i zwoje cewki noszą ślady przegrzania (dół cewki bladożółty i matowy a góra lśniąca ciemnożółta wpadająca w pomarańcz). nie mając wyboru złożyłem go spowrotem i wcisnąłem w gniazdo. Zapuszczam motuuur...
Zagadał. Nie wiem jak to sie stało przeciez energia uderzenia nie była znowuż aż tak wielka żeby siła bezwładności wypchnęła przekaźnik ważący tak niewiele. moim zdaniem raczej musiał być źle włożony przez kogoś wcześniej bo zauważyłem jego tendencję do samodzielnego powolnego przekrzywiania się gdy się go niedokładnie włoży. byćmoże ktoś tak właśnie zrobił a moje zdarzenie dopełniło dzieła.



w każdym razie dziękuję za pomoc okazała się bezcenna.
pozdrawiam wszystkich - zwłaszcza kolegę " diodalodz " a z okazji twoich urodzin składam najserdeczniejsze życzenia.

jeszcze raz dziekuję


a ten kinetyczny wariat wystarczy palnąc rączką od śrubokręta - bez odkręcania - wtedy też wyskakuje i silnik gaśnie. wciśnięcie załącza spowrotem pompę. fajna zabawka :)
 
 
diodalodz 


Model: Ford Fiesta Mk1`82
Wersja: C
Silnik: 1.0/45KM
Imię: Krzysztof
Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2004
Posty: 5674
Skąd: Łódź
Wysłany: 18 Sty 2013, 14:28   

Forteca94 napisał/a:
pozdrawiam wszystkich - zwłaszcza kolegę " diodalodz " a z okazji twoich urodzin składam najserdeczniejsze życzenia.

Dziękuję.
Te dwa kolory uzwojeń to nie wina nadpalenia. To efekt zanurzenia uzwojeń w specjalnym wywarze żywicowym który ma za zadanie skleić ze sobą uzwojenia. Gdyby tak nie było istnieje ryzyko drgań uzwojeń i jest możliwość przecierania się o siebie. Gdyby się poprzecierały pojawią się zwarcia między zwojowe, cewka zacznie się przegrzewać i straci na wartości strumień magnetyczny .
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
Raffaello Elektryka silnika 5 19 Wrz 2016, 21:17
Mizer 59
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.