Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Problem z odpaleniem na PB
Autor Wiadomość
yazimoo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 25
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 5 Sie 2012, 15:32   

Musi mieć przynajmniej ponad 1bar (jeśli się nie mylę to pompa przy monowtrysku daje nie więcej niż 2 bary). Na wtrysku równy 1bar powinien być.
 
 
lukasz609 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Kunów
Wysłany: 5 Sie 2012, 15:45   

yazimoo, oka dziekował jutro wytargam zbiornik i będę musial pompe sprawdzic ktora co najdziwniejsze jeździła do końca i żadnego problemu nie było z nia...

Teoretycznie na wężu przed filtrem paliwa też można zmierzyć jeżeli tam nie będzie cisnienia pompa do wyciagniecia ;-(
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 5 Sie 2012, 22:52   

lukasz609 napisał/a:
Teoretycznie na wężu przed filtrem paliwa też można zmierzyć
A praktycznie do testu pościć bez filtra,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
lukasz609 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Kunów
Wysłany: 6 Sie 2012, 12:11   

przed filtrem ciśnienie pompy 1.8 Bara więc jest ok ale nadal nie mam ciśnienia na wtrysku złączyłem na ostro moim zdaniem winna jest ta membrana przy wtrysku przez która wchodzi paliwo. Jak można ją jakoś sprawdzić ??
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12088
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 6 Sie 2012, 12:14   

Ta membrana to regulator ciśnienia, przed nią jest jak piszesz 1,8 za nią ma być 1 bar.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
yazimoo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 25
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 6 Sie 2012, 12:28   

Wyciąg membrankę i ją oglądnij czy nie ma jakiejś dziurki, czy nie jest uszczerbiona itp.
 
 
lukasz609 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Kunów
Wysłany: 6 Sie 2012, 14:46   

Membrama jest cała i niestety wyczyszczenie nie pomoglo nic. Zauważyłem jeden szczegół nie mam ciśnienia na tym wentylku nad wtryskiem gdyż paliwo trafia prawie całe do przelewu. Gry zatkałem palcem powrót autko zapaliło. Więc moim zdaniem ona jest winna nie zamyka paliwa i nie podaje go na wtrysk tylko wszystko trafia do zbiornika. Droga takowa membrana jest?? Bo jeżeli wiecej niz uzywany wtrysk to wolalbym kupic całość.
 
 
 
yazimoo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 25
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 6 Sie 2012, 16:20   

A może masz coś niekompletne? Jakie elementy masz po kolei w tym regulatorze ciśnienia?
 
 
lukasz609 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Kunów
Wysłany: 6 Sie 2012, 17:11   

yazimoo, zaczynając od pokrywki mam tak: grzybek z blachy, gruba sprężyna, membrana, cienka sprezynka tyle tego wszystkiego..


Dobrze jest to ułożone??
 
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 7 Sie 2012, 14:26   

Pokręć śrubką do regulacji ciśnienia .
Zobacz czy ciśnienie zmienia się jak kręcisz śrubką .

Pozdrawiam.
 
 
lukasz609 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Kunów
Wysłany: 7 Sie 2012, 15:33   

limus, ta śrubka znajduje się pod tym wentylkiem w sensie po jego wykreceniu?? Odkrecajac w lewo zwiekszam cisnienie czy na odwrot??
 
 
 
yazimoo 

Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Inna
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 31
Dołączył: 16 Lut 2012
Posty: 25
Skąd: Oświęcim
Wysłany: 7 Sie 2012, 19:14   

Regulacja jest z boku tego dekielka na 4 śruby. Może być zaślepiony jakimś plastikiem czy czymś w tym stylu.
 
 
lukasz609 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Kunów
Wysłany: 7 Sie 2012, 21:17   

yazimoo, tak u mnie było czymś ceramicznym zaślepione przy probie odkrecenia imbus sie urwal a muszę dodać że jest on cały wkręcony więc i to nic nie dało. Zmienilem nawet sprezynke na delikatniejsza zeby lepiej ta gruba docisnela i tez niz z tego cisnienia brak, po przytkaniu powrotu jest 1.1 Bara..
 
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 7 Sie 2012, 23:14   

Jak śruba regulacyjna jest wkręcona do oporu i w dodatku urwana , to pewnie żadne sprężynki nie pomogą.
Nie pojmuję tylko jak to działało skoro śruba była wkręcona do oporu .

Pozdrawiam.
 
 
lukasz609 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Kunów
Wysłany: 8 Sie 2012, 09:02   

limus, urwał się imbus i został w śrubie takze nie da rady wykrecic tego ;-( wiec tylko musze zdobyć sam ten dekielek ze sruba i spróbuje co i jak. A nie miałbyś takiego na sprzedaż??
 
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 8 Sie 2012, 21:52   

Nie mam na sprzedaż , chociaż leży u mnie rozbebeszony monowtrysk , ale nigdy nie wiadomo czy i kiedy coś się z niego przyda .
Odwiedz jakiś szrot .

Pozdrawiam.
 
 
lukasz609 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Kunów
Wysłany: 16 Sie 2012, 16:23   

dziś wziąłem się za robote i rozebrałem ten regulator ciśnienia i wygląda on tak czy wszystko w nim jest czy brakuje jakiś elementów??
 
 
 
lukasz609 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Kunów
Wysłany: 17 Sie 2012, 12:48   

pomoże ktoś??
 
 
 
limus 

Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: S
Silnik: 1.1i/50KM
Dołączył: 26 Sty 2010
Posty: 197
Skąd: pomorze
Wysłany: 17 Sie 2012, 21:43   

Jak znajdę czas , to rozbiorę ten regulator .
Nie wiem czy jutro się uda , ale się postaram .

Pozdrawiam.
 
 
lukasz609 

Model: Ford Fiesta Mk3`93
Wersja: C
Silnik: 1.3/58KM
Imię: Łukasz
Wiek: 34
Dołączył: 20 Paź 2011
Posty: 41
Skąd: Kunów
Wysłany: 17 Sie 2012, 23:38   

limus, bede Ci wdzieczny :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [MK3] Fiesta MK3
Fordy Fiesta III generacji (1989-1996)
Freeman Nasze auta 0 12 Lip 2011, 16:36
Freeman
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Shortshifter
Szybsza zmiana biegów
TomeX500 Tuning mechaniczny 39 25 Cze 2013, 22:37
rybek121
Brak nowych postów Przyklejony: Fiesta MK3 - 3D Project
Longer_007 Hyde-Park 205 2 Wrz 2015, 14:13
szagrad
Brak nowych postów Przyklejony: Ford Fiesta MK3 rebuild
czyli działamy w 1.1 i 1.3
Ad@mus Tuning stylistyczny 3 1 Sie 2009, 17:27
LOY
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] Swap na RS2000..co potrzeba?
bigel Tuning mechaniczny 21 20 Maj 2013, 14:32
Daras84


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.