Fiesta Klub Polska


Poprzedni temat «» Następny temat

Tagi tematu: Brak tagów.

[MK3] Bi Xenon W Fiescie MK3 CLX 1.8 D jak to ugryźć?
Autor Wiadomość
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Kwi 2012, 00:47   

szumi81 napisał/a:
Pytam jaki koszt
Około 600 strona,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 29 Kwi 2012, 09:02   

JoeMix napisał/a:
szumi81 napisał/a:
Pytam jaki koszt
Około 600 strona,,,

chyba samej lampy
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Kwi 2012, 09:19   

Strzelam mniej więcej,,, wykonanie całości kosztowało mnie około 1,5tyś dokładnie nigdy nie liczyłem,,, poza palnikami, zestawami montażowym (jak ktoś mówi ze wyjmujesz żarówkę, wkładasz palnik to kłamie, jak mówi że trzeba przerobić lampę to teoretycznie też kłamie, po demontażu zestawu idzie spokojnie żarówkę zamontować, chyba ze masz palniki z soczewką to wtedy nie, w jedną stronę droga) i przetwornicami cała resztę robiłem sam, jak reflektory maja elektryczny układ regulacji to OK, jak nie trzeba dorobić, do tego układ automatycznie tym sterujący, układ sterujący przesłoną w palnikach (bo ten formowy jest do zadu), układ czyszczący klosze i automat do niego,,, - tak na szybko chyba wszystko, a i tak mimo że wsadzisz kupę kasy i zdobędziesz jakieś papiery na to, to jesteś na kresce z prawem bo na lampie masz napisane H4 a w środku co innego,,, na koniec dochodzi regulacja wszystkiego której nie zrobisz w każdej stacji obsługi i która nie kosztuje 30 zeta jak zwykłych lamp,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Biegan 


Model: Ford Fiesta Mk3`94
Wersja: Family
Silnik: 1.3i/60KM
Imię: Marcin
Wiek: 32
Dołączył: 13 Lip 2011
Posty: 53
Skąd: Łódź
Wysłany: 29 Kwi 2012, 10:08   

Stunt_Man napisał/a:
szumi81 napisał/a:
Odbłyśnik, Soczewka itd, wiem ale ludzie przerabiają i jeżdża a dowodów rej nie tracą i ja pytam ja to zrobić

bo są debilami! ludzie przerabiają i oślepiają innych i temu są debilami !

Dokładnie a bez soczewki to kijowo wyglądają xenony.
Lepiej kupić żarówki niebieskie podobny efekt a nikomu to nie wadzi chyba że na przeglądzie bo barwa światła nie jest prawidlowa.
_________________
czarny mat a silnik 1.3KAT xD
 
 
szumi81 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 70
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Kwi 2012, 10:08   

Witam. Troszke poszperałem w dzienniku ustaw i wyczytałem, że nowe auta muszą mieć cały osprzęt związany z xenonami. W przeróbkach być nie musi. Wymagane jest aby były światła długie i krótkie. Zdrowy rozsądek mówi o tym aby założyć spryskiwacz. Regulację świateł mam elektryczną. Znalazłem również homologowane Bi Xenony za 400zł które sobię zakupie. Wcześniej zasięgnę jeszcze porady od diagnosty.
_________________



 
 
szumi81 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 70
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Kwi 2012, 10:11   

Kolega ma bez soczewek i wygląda to w porządku. Komfort jazdy również zupełnie inny. Po zrobieniu tego pojechał do drogówi żeby sprawdzili czy tak może być i powiedziano że jest ok. Zrobił Bi xenon w audi 80 b4 na oryginalnych kloszach :yes:
_________________



 
 
szumi81 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 70
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Kwi 2012, 10:13   

Kazano mu tylko kupić i wstawić przesłony w losze w celu innego rozbicia wiązki światła. Na giełdzie koszt ok 100 zł i jeździ od 4 lat. Przechodzi przeglądy, nikt go nie zatrzymuje
_________________



 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Kwi 2012, 10:27   

szumi81 napisał/a:
W przeróbkach być nie musi.
W ustawie nie ma nic o przeróbkach, jest napisane co muszą mieć światła xenonowe i tyle,,,
szumi81 napisał/a:
Zdrowy rozsądek mówi o tym aby założyć spryskiwacz.
Nie rozsądek tylko ustawa - jest obowiązkowy
szumi81 napisał/a:
Regulację świateł mam elektryczną.
Masz regulację manualną a musi być automat
szumi81 napisał/a:
Znalazłem również homologowane Bi Xenony za 400zł które sobie zakupie.
I nadal będziesz miał w kloszu H4 coś innego niż żarówkę H4,,,
szumi81 napisał/a:
Kolega ma bez soczewek i wygląda to w porządku.
Przecież z zewnątrz nie widać różnicy czy jest żarówka czy palnik, bo lampa ma osłonę,,, i ta osłona zostaje, pomimo iż palnik ma własną,,, różnice widać dopiero jak się światło zapali,,,
Cytat:
Kazano mu tylko kupić i wstawić przesłony w losze w celu innego rozbicia wiązki światła.
Taka przesłona ma być w palniku i nie na stałe tylko z możłiwością regulacji bo nie ustawiś świateł, wiązki światła inaczej się nie rozbija bo palnik ma punkty świecenia w tych samych miejscach co żarówka, jedynie źródło światła silniejsze,,,
szumi81 napisał/a:
Przechodzi przeglądy, nikt go nie zatrzymuje
Jeżdzę bez pasów i przeglądu i też mnie nikt nie zatrzymuje i przechodze przegląd,,,

Niech do Ciebie dotrze, zakładając xeony w mk3 robisz przekręt naprawie i musisz się liczyć z konsekwencjami tego,,, jedynie co to przy dobrej modyfikacji problemem będzie tylko prawo a nie szkodzenie innym jak to często można spodkać w tanich przeróbkach nie tylko świateł ale i innych rzeczy, poka te xeony za 400,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
DemptD 
Moderator


Model: Ford Fiesta Mk3`95
Wersja: Trend
Silnik: 1.8i16V/130KM
Imię: Jacek
Wiek: 35
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 2231
Skąd: Piekary Śląskie
Wysłany: 29 Kwi 2012, 11:05   

:głowąwmur: nie lepiej dać lampy do regeneracji i kupić nowe fabrycznie szkła albo całe lampy? efekt będzie o niego lepszy i tańszy i jadący z przeciwka nie będą mieli ochoty Cię nabić na pal.. a jak dalej się upierasz na xenon to mam nadzieję, że po przejechaniu 100m będzie stała drogówka i zabiorą dowód :)

ps. <- mamy na forum taki guzik, pomocny jest
_________________
...you're right your car is better, but it doesn't have a soul...
Czerwono-czarna®
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Kwi 2012, 11:08   

DemptD napisał/a:
nie lepiej dać lampy do regeneracji i kupić nowe fabrycznie szkła albo całe lampy?
Jasne że lepiej, ktoś kto się upiera na HID czyli palnik xenonowy w lampie na żarówkę prawdopodobnie nie jechał na takich światłach w nocy w czasie ostrego deszczu lub opadów śniegu,,, (o gęstej mgle nie wspomnę)
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Kwi 2012, 11:12   

szumi81 napisał/a:
Witam. Troszke poszperałem w dzienniku ustaw i wyczytałem, że nowe auta muszą mieć cały osprzęt związany z xenonami. W przeróbkach być nie musi. Wymagane jest aby były światła długie i krótkie. Zdrowy rozsądek mówi o tym aby założyć spryskiwacz. Regulację świateł mam elektryczną. Znalazłem również homologowane Bi Xenony za 400zł które sobię zakupie. Wcześniej zasięgnę jeszcze porady od diagnosty.

Ale wrażenia innych kierowców BEZCENNE :nawalony:
Tacy Jak Ty powinni być wdzięczni ustawodawcy że nie można "legalnie od ręki" kupić broni nico
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
MisiekT 
Prince of Tor Kielce 2013


Model: Ford Fiesta Mk7`10
Wersja: Sport
Silnik: 1.6Duratec/120KM
Imię: Michał
Wiek: 40
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 1932
Skąd: Wawa
Wysłany: 29 Kwi 2012, 12:13   

o czym w ogole mowa? NIE MA lamp do MK3 z homologacja na xenonowe zrodlo swiatla... wiec jakakolwiek rzezba nic nie da i legalne nigdy nie beda, wiec:
NIE DA SIE :fox:
_________________
MK7 1.6 Ti-VCT Sport 3D Frozen White: http://www.fiestaklubpols...pic.php?t=59056
 
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Kwi 2012, 12:28   

MisiekT, Ty mieszkasz na Alasce czy jesteś obcokrajowcem :fox: Przecie nasze "geniusze" dadzą rade,kij tam że inny użytkownik ma problemy przez jego ""usprawnienia"" -Moje auto i ja w nim żądze ;-(
Kretynów nie brakuje-bo to inni są nienormalni nie ja :ups: Jak miał wypadek to na pewno nie potrafił jeździć :-P
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
szumi81 

Model: Ford Fiesta Mk3`92
Wersja: CLX
Silnik: 1.8D/60KM
Imię: Krzysiek
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lut 2012
Posty: 70
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29 Kwi 2012, 12:36   

Kretynami są Ci, którzy robią wieś tuning i myślą że to fajne. Ja poprostu chce sobie polepszyć komfort jazdy a zrobie tak że innym też nie będzie to przeszkadzać. Nie piszę tu aby mnie poniżano.
_________________



 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Kwi 2012, 12:38   

Na różnych forach śledzę dyskusję o HIDach i zawsze mnie zastanawia dziwna agresja wobec osób to montujących,,, jak ktoś kładzie HIDa to jest BE bo oślepia i tak dalej, ale przykładowo jak ktoś w rozpadającą się budę kładzie 1,6 i jeździ na papierach od 1,1 to wszędzie jest na to jakieś ciche przyzwolenie,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
Stunt_Man 
Niereformowalny

Model: Inne auto
Wersja: Inna
Silnik: Inny
Imię: Domi
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 1933
Skąd: \,,/
Wysłany: 29 Kwi 2012, 12:40   

JoeMix napisał/a:
Na różnych forach śledzę dyskusję o HIDach i zawsze mnie zastanawia dziwna agresja wobec osób to montujących,,,

no a jak myślisz czemu inni kierowcy reagują agresją na hidy?
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Kwi 2012, 12:46   

JoeMix, A nigdy nie miałeś sytuacji że zauważyłeś jakąś przeszkode(pieszy,auto na poboczu itp)w przed samym nosem i cudem ją ominąłeś po tym jak z przeciwka geniusz "oświetlił" Tobie drogę? To nie jestem pewien czy go pochwalisz :V:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
Ostatnio zmieniony przez drjanusz 29 Kwi 2012, 13:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Kwi 2012, 13:00   

Miałem, również miałem sytuacje że uciekałem do rowu bo jakiś idiota wstawił 2 razy większy silnik i zapomniał zmienić hamulców, lub kupił komplet tarcz i klocków za 40 złotych i mu się rozpadło podczas hamowania,,, mam świadomość że 99% zestawów na rynku to gówno które nie nadaje się do auta,,, ale nie znaczy to że jak ktoś chce to sobie HIDów założyć nie może, tyle tylko niech to zrobi porządnie a wtedy będzie i wilk syty i owca cała,,, jak ktoś myśli że HIDy świecą dalej to się myli, bo tak samo zwykłe lampy można podnieść wyżej i też będą świecić dalej i walić wszystkim po oczach,,, jak ktoś myśli ze HIDy świecą szerzej to racja, ale na prawą stronę, na lewą wbrew temu co reklamują i chwalą się trzema lampę przesunąć bo oświetlając sobie lewy pas (po jaki grzyb to nie wiem) walimy po oczach i znowu taki sam efekt uzyskamy na zwykłych żarówkach, na koniec HIDY w klasycznej lampie (niesoczewkowej) mają niewielki strumień światła świecący prawie pionowo do góry i na dół przed autem,,, to nie oślepia innych ale idealnie podświetla deszcz, śnieg i mgłę,,, tak że jazda jest gorsza niż na zwykłych światłach,,, HIDy H4 z przesłoną (inne to nie porozumienie) przy przeznaczeniu na drogowe odsuwają sumień światła dalej od auta i bezpośrednio przed maską mamy praktycznie ciemno, co rozczarowuje i trzeba się do tego przyzwyczaić,,, HIDy się nie grzeją co sprawia że zimą lampy przymarzają,,, generalnie możliwe że więcej jest przeciw niż za,,, Na dużych mrozach (a takie ostatnio u nas bywały) HID może się nie włączyć lub mrugać przez jakichś czas,,, Często przetwornice są reklamowane jako mikroprocesorowe i takie tam ściemy, a po włączeniu palnik świeci na maxa i po kilku sekundach przygasa, wystarczy wyłączyć i walczyć by sytuacja się powtórzyła a mikroprocesorowe sterowanie między bajki włożyć,,, 95% HID H4 sprzedawanych jako BI xenon mam żarówkę halogenowa do świateł drogowych więc z Bi to ma nic wspólnego,,,
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
JoeMix 


Model: Ford Fiesta Mk7`09
Wersja: Titanium
Silnik: 1.4Duratec/96KM
Wiek: 45
Dołączył: 23 Maj 2004
Posty: 12086
Skąd: Konstantynów
Wysłany: 29 Kwi 2012, 13:06   

A i na koniec najważniejsze, (napisze osobno):

Nawet jak kupimy mega zestaw za 2 tysiące, zamontujemy jak trzeba, wszystko ustawimy, będzie super cud i miód,,, nawet jak będziemy mieli papier (homologacje) dopuszczająca montaż palników w lampach H4, to przy pierwszej kontroli drogowej policjant będzie nam mógł zabrać dowód (jak nie auto) bo lampa w aucie nie ma homologacji na nic innego jak żarówkę H4 55/60W i z tym się nic nie zrobi puki się w Polsce pewne przepisy nie zmienią.
_________________
Trist, yem nu enske ya vehatvase. Da!
 
 
drjanusz 


Model: Ford Fiesta Mk4`96
Wersja: Flair
Silnik: 1.3i/60KM
Wiek: 62
Dołączył: 07 Lip 2007
Posty: 923
Skąd: Poznań
Wysłany: 29 Kwi 2012, 13:07   

JoeMix, No to pewnie ja mam pecha i trafiam wyłącznie na domorosłych wynalazców ;-(
Weź tylko pod uwagę że 95% kupuje tani badziew -bo przecie"świeci" :twisted:
_________________
Było XR3i
Była Fiesta 1,1i
Fiestynka 1,3...skasowana :((
Zagościł mkV Essi 1.6 Już ni ma.
A teraz Fiesta 2x mkIV 1,3 Endura
W stajni pojawił się Mondeo 1,6 mk1
kolejna zmiana Fokus Kombi 1.6
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Ogłoszenie: Jak powstało życie
Co było, a nie jest zapisane w rejestr!!!
PUCIO Frakcja wielkopolska 6 21 Mar 2010, 23:10
Piter
Brak nowych postów Przyklejony: [MK3] FAQ - Jak rozebrać fotele "Uszatki"
luk-90 Tuning stylistyczny 9 6 Wrz 2013, 02:02
fiestaRS
Brak nowych postów Przyklejony: Jak zacząć ?
pablonas Sport w FKP 19 5 Sty 2005, 20:43
Gość
Brak nowych postów Przyklejony: Jak rozpoznać czy skrzynia ma LSD
stafcio Tuning mechaniczny 7 29 Sty 2016, 22:47
vegetagt
Brak nowych postów Przyklejony: FAQ - Jak z Calypso zrobić Szklarnię
czyli przeróbka dachu w Calypso na szklany
trzeci Tuning stylistyczny 8 4 Paź 2012, 15:26
rufffio


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group




Instagram




Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.