| Przesunięty przez: Żółwik Tuptuś 19 Kwi 2009,  16:22
 | Układ kierowniczy : ściąga | 
    
   
      | Autor | Wiadomość | 
            
      | Madam   
 Model: Ford Fiesta Mk3`91
 Wersja: C
 Silnik: 1.1i/50KM
 Dołączył: 31 Paź 2007
 Posty: 118
 Skąd: Ostrołeka
 
 | 
            
               |  Wysłany: 27 Lut 2012,  08:55   [MK3] | 
 |  
               | 
 |  
               | Też miałem problem z hamulcami. Lewe hamulce (od strony pasażera) blokowały sie. Wymieniłem zaciski i klocki w obydwu kołach. Przez dzien bylo dobrze i znowu zaczelo blokowac lewe koło. 
 Okazało sie ze przewod hamulcowy byl uszkodzony. Przy naciskaniu pedalu hamulca plyn szedl do tloczka ale juz nie wracal. Odkrecilem przewod i okzalo sie ze nawet sprezarka  nie byla w stanie go przedmuchac. Wymienilem przewod w lewym kole i teraz mam inny problem.
 
 Jak zaczynam hamowac to nastepuje lekkie "dygniecie w prawo"  i sciaganie w prawa strone.
 
 Myslicie ze wymiana w drugim kole (prawym) cos pomoze ???
 |  
				| Ostatnio zmieniony przez szynszyl 2 Mar 2012,  18:41, w całości zmieniany 1 raz |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | kamil wolski   
  
 Model: Inne auto
 Wersja: Inna
 Silnik: Inny
 Dołączył: 17 Sty 2008
 Posty: 1416
 Skąd: Bydgoszcz
 
 | 
            
               |  Wysłany: 28 Lut 2012,  10:03 | 
 |  
               | 
 |  
               | Myślimy, że jak wszystko w zawieszeniu i kołach, a już na pewno sprawy związane z kołami, wymienia się zawsze parami, lewa i prawa strona. Resztę sobie dopowiedz. |  
				| _________________ było: 104KM 220Nm
 jest: 133KM 186Nm
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Tommur   
 
  
 
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Xr2i
 Silnik: 1.6i/104KM
 Imię: Tomek
 Wiek: 52
 Dołączył: 07 Lip 2006
 Posty: 910
 Skąd: Szczecin
 
 | 
            
               |  Wysłany: 2 Mar 2012,  16:29 | 
 |  
               | 
 |  
               | Skoro sparciał ci przewód z prawej. To tak samo z lewej i z tyłu. Ile lat on ma wytrzymać, 50?? Cały komplet wyjdzie koło 100zł max
 |  
				| _________________ Prędkość była dobra
  , tylko zakręt był za ciasny   Czarnula Tommura
   Sędzia KJS, PPAiK i inne
   FKP RACE&RALLY TEAM
 Automobilklub Zachodniopomorski
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      | Witek1992   
  
 Model: Ford Fiesta Mk3`90
 Wersja: Inna
 Silnik: 1.8D/60KM
 Imię: Mariusz
 Wiek: 33
 Dołączył: 29 Sie 2010
 Posty: 330
 Skąd: DKA
 
 | 
            
               |  Wysłany: 3 Mar 2012,  13:01 | 
 |  
               | 
 |  
               | Witam, ja mam stosunkowo podobny problem ale... U mnie objawia się w ten sposób gdy sie rozpędzam i w czasie gdy wcisne sprzęgło to własnie następuje to lekkie "dygnięcie" w lewo. Auto nie zmienia równiez toru jazdy ale jest to dosć uciążliwe i denerwujące. Drążki wymienione wraz z końcówkami i maglowanicą. Nigdzie nie ma luzów, krzyżak OK. Byłbym wdzięczny gdyby ktos mi pomógł. Czekam na wasze opinie. |  
				| _________________ Do Diesla, tak jak do Kobiety... - Trzeba mieć podejście. ;D
 |  | 
	
		|   |  | 
	  
      
		|  | 
   
         
      |  | 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.
        
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.