  
                  
                   | 
                            
          
         		       
      
 
 
    
     
	
			| 
		[MK4] Silnik krokowy lpg | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 peugeot40619tdi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 35  Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 7 Sty 2012,  16:14   [MK4] Silnik krokowy lpg
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Witam.Wymontowałem dziś silnik krokowy lpg i moje pytanie brzmi czy ten trzpień powinien swobodnie sie wysówać i wsówać palcami  czy może trzzeba go naprawde bardzo mocno dociskać? Pytam bo u mnie niestety palcami wchodził bardzo opornie :(może ktoś rozbierał i wie?pozdrawiam | 
             
									
				| Ostatnio zmieniony przez trzeci 7 Sty 2012,  17:57, w całości zmieniany 1 raz   | 
			 
			          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Sty 2012,  08:21   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | ma być ciężki do wciśnięcia i nie wolno generalnie tego robić. tam jest przekładnia mechaniczna i do tego silnik krokowy bipolarny. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 peugeot40619tdi  		  
		 
          
                  Model: Ford Fiesta Mk4`97 
                  Wersja: Family 
                  Silnik: 1.3i/60KM 
                  Wiek: 35  Dołączył: 17 Wrz 2011 Posty: 141 Skąd: OLSZYC 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 8 Sty 2012,  21:01   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | A czy szybko ten trzpień wysuwa sie i wsowa?Chce to sprawdzic podłączwjąc nówke sztuke do elektryki a stary pozostawiając na wężu.może ktoś robił takie doświadczenie? | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 diodalodz  		  
		 
          
  
                  Model: Ford Fiesta Mk1`82 
                  Wersja: C 
                  Silnik: 1.0/45KM 
                  Imię: Krzysztof 
                  Wiek: 40  Dołączył: 19 Cze 2004 Posty: 5676 Skąd: Łódź 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10 Sty 2012,  09:05   
                               | 
                   
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Silnik jest domyślnie zamykany po wyłączeniu zapłonu . Silnik porusza się w zależności od częstotliwości zmian napięcia na mostku "H". Ale generalnie zmiany są mało gwałtowne podczas pracy. | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
            			       | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
 
 
    | Podobne Tematy | 
  
 
  | Temat | 
  Autor | 
  Forum | 
  Odpowiedzi | 
  Ostatni post | 
  
 
    | 
  Przyklejony:  Pomocne materiały z LPG
		 Różne marki samochodów, softy, instrukcje, schematy.
		 | 
  Blackknight88 | 
  LPG | 
  7 | 
  4 Sty 2017,  23:32   cargo | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  LPG w mk1/2 , Eksploatacja,naprawa,regulacja i opłacalność
		 Hm czyli LPG z różnych perspektyw .
		 | 
  diodalodz | 
  Mechanika ogólna | 
  5 | 
  31 Sty 2006,  09:10   Gość  | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  [MK5] Silnik Zetec-S przerywa, szarpie przy dodawaniu gazu
		 silnik przerywa, szarpie przy dodaniu gazu - winna cewka zapłonowa
		 | 
  Raffaello | 
  Elektryka silnika | 
  5 | 
  19 Wrz 2016,  20:17   Mizer 59 | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  [MK4] Fiesta MK4
		 Fordy Fiesta IV generacji (1996-1999)
		 | 
  Freeman | 
  Nasze auta | 
  0 | 
  12 Lip 2011,  15:34   Freeman | 
  
  
    | 
  Przyklejony:  [MK4] FAQ - Wymiana maglownicy
		 
		 | 
  peugeot40619tdi | 
  Mechanika ogólna | 
  1 | 
  10 Maj 2019,  21:44   keiner | 
  
  
       
   
 
 
 
 
  
 
  
Fiesta Klub Polska nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek treści umieszczane przez użytkowników forum.         
Odpowiedzialność ta spoczywa na autorach tych treści.  
   
    |    | 
 
 
 |